Název: Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Brand Building for Development of Competitiveness
Autoři: Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; Hračkomat; internetový marketing; konkurenceschopnost; marketing; Značka; Brand; brand building; competitiveness; Hrackomat; internet marketing; marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33829

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565000


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet