Název:
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu:
Brand Building for Development of Competitiveness
Autoři:
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.
The bachelor thesis is focused on the development of the trade mark "Hrackomat" by Nejlepší hračky, s.r.o. In the theoretical part I deal with the strategic building and creating brand value. The practical part contains a presentation of the company incurred an analysis of marketing activities to promote sales and brand building. The analytical part contains proposals marketing activities to the brand building and increase competitiveness.
Klíčová slova:
budování značky; Hračkomat; internetový marketing; konkurenceschopnost; marketing; Značka; Brand; brand building; competitiveness; Hrackomat; internet marketing; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33829