Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 391 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh podnikatelského plánu pro založení firmy v oblasti výroby obytných buněk aditivním betonovým tiskem
Zbožínek, Štěpán ; Dvořáková, Martina (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru v oblasti výroby obytných kontejnerů metodou betonového aditivního tisku. Konkrétně se zabývá možnostmi realizace podnikaní s využitím této nové, zatím ne příliš rozšířené technologie v oblasti stavebnictví. Zkoumá a vyhodnocuje vhodnost návrhu jak z hlediska tržních tak finančních podmínek.
Uplatnění marketingu v řízení podniků, zaměřených na poskytování služeb
Matochová, Jolana ; Bílek, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mojí závěrečné práci jsem se rozhodla věnovat společnosti Veletrhy Brno, a. s., jejíž produkt, tedy veletrhy, zkoumám z pohledu marketingového nástroje. Provedla jsem srovnání s ostatními nástroji a analyzovala argumentaci společnosti u vystavovatelů. Realizovala jsem marketingový průzkum, v němž jsem zjišťovala vnímání veletrhů z pohledu vystavovatelů na veletrhu PRODÍTĚ 2011. Po sběru, analýze a zpracování všech informací jsem došla k závěrům a formulaci návrhů na změnu koncepce veletrhu a marketingové strategie, se kterou Vás seznámí právě moje absolventská práce.
Podnikatelský záměr - vybudování cukrárny
Běloušková, Jana ; Langášek, Libor (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na vybudování cukrárny, která bude poskytovat nejen cukrářské výrobky, ale i celý sortiment ostatních výrobků, které do obdobných prodejen patří. Cukrárna bude vybudována v rodinném domě v obci Těšany, součástí návrhu jsou i stavební úpravy a vybavení interiéru.
Podnikatelský plán a jeho rizika
Slabý, Pavel ; Johanides, Petr (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení E-sport baru. Na základě vypracování kritické analýzy rizik, marketingového výzkumu, analýzy trhu má tato práce za úkol navrhnout konkrétní plán, dle které by mělo být možné založit E-sport bar.
Kritická sektorová analýza trhu s pohonnými hmotami
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Ve své práci analyzuji trh s pohonnými hmotami v České republice z pohledu nabídky čerpacích stanic a poptávky spotřebitelů. Jedná se o oligopolní tržní strukturu, kde přední místa zaujímají převážně zahraniční značky. Typ struktury jsem určil na základě údajů vypovídajících o tržní síle jednotlivých sítí čerpacích stanic a díky vlastnímu cenovému výzkumu. Spotřebitelé se na tomto trhu chovají často nelogicky a to hlavně z důvodu nedostatečného množství dostupných informací. K tomuto zjištění jsem dospěl na základě průzkumu trhu mezi aktivními řidiči. Možným a moderním řešením je vznik portálu, který by na základě spolupráce s čerpacími stanicemi usměrňoval a zprostředkovával kýžené informace směrem k řidičům.
Podnikatelský záměr
Link, Radovan ; Zaplatílková, Martina (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vypracování podnikatelského záměru, který řeší založení začínajícího podniku INSPIRACE, který se zabývá prodejem dárkových košů. Výsledný podnikatelský záměr vychází z analýzy tržního prostředí, konkurence, silných a slabých stránek budoucího podniku, ale je také zaměřen na získání a analýzu cílového zákazníka. Cílem této práce je posoudit reálnost a rizika podnikatelského záměru.
Podnikatelský záměr ve zřízení fitness centra pro ženy
Křivka, Jakub ; Kundera, Václav (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského záměru na založení fitness centra určeného ženám. Teoretická část se zabývá informacemi o podnikatelském záměru vycházejících z teoretických poznatků, analýz a nashromážděných informací. Praktická část je věnována zhotovení konkrétního podnikatelského záměru pro vybudování fitness centra pro ženy v malém městě.
Podnikatelský plán na založení pivního baru ve městě Olomouc
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení pivního baru s belgickými speciály ve městě Olomouc. První, teoretická část popisuje teoretická východiska práce zaměřené na popis myšlenky podnikání, přes analyticko-výzkumné metody podnikatelského prostředí až po samotnou strukturu podnikatelského plánu. Druhá, analytická část představuje aplikaci zvolených metod, na jejíž výsledcích je následně vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Třetí, návrhová část práce obsahuje komplexní zpracování dílčích částí podnikatelského plánu, které navazují na volbu strategie v tomto businessu.
Řízení expanze e-commerce
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá obchodním modelem expanze elektronického obchodu do zahraničí v rámci Evropy. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných postupů současné expanzivní politiky. Dále je navržen manažerský plán pro systematickou expanzi s minimalizací rizik, stabilizace současného mezinárodního působení a návrh technologicko-informační řešení pro práci s daty.
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti, která importuje kosmetické produkty z Maďarska na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická, v ní jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí, které souvisejí s tématem. Poté následuje analytická část, ve které je provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí v České republice analyzované živnosti. Součástí analytické části je také výzkumná část, která se zabývá úpravou marketingového mixu živnosti a oslovením nového cílového segmentu. Poslední část jenávrhová, vní jsou na základě analytické části předloženy návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro získání nových zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 391 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.