Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
Privatizační proces v ČR na příkladu Škoda Auto
Zdražilová, Kateřina ; Zeman, Martin (vedoucí práce) ; Strejček, Ivo (oponent)
Cílem práce je analýza privatizačního procesu společnosti Škoda Auto. Výsledkem této analýzy je zhodnocení úspěšnosti privatizace společnosti a jejího vlivu na následný vývoj nejen samotné Škody Auto, ale i českého automobilového průmyslu, a tedy i celé české ekonomiky. V roce 2016 uběhlo 25 let od privatizace společnosti Škoda Auto, která je v současnosti jedním z tahounů české ekonomiky. Neexistuje mnoho publikací, které by dávaly do souvislosti tento privatizační proces a zároveň sledovaly následný vývoj společnosti a důležitost tohoto procesu pro rozvoj českého automobilového průmyslu, a tedy i celé české ekonomiky. Právě rozhodnutí učiněná v souvislosti s privatizací společnosti byla klíčová pro rozvoj Škody Auto a i celého českého automobilového průmyslu. Teoretická část práce zkoumá vybrané myšlenky ekonomických škol a sleduje jejich vazbu na privatizační proces v České republice. Dále jsou charakterizovány čtyři pilíře transformace české ekonomiky s důrazem na změnu vlastnických práv. Nakonec jsou popsány metody privatizace použité v České republice. Praktická část analyzuje výchozí stav společnosti Škoda Auto před privatizací. Následně je popsán samotný privatizační proces. Největší pozornost je zaměřena na analýzu post-privatizačního vývoje společnosti, jenž dokládá úspěšnost privatizačního procesu a význam Škody Auto pro českou ekonomiku.
Exportní strategie společnosti Škoda Auto, a.s.
Řezáčová, Petra ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Vlasák, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma exportní strategie, především na trhy, které mohou být pro společnost Škoda Auto a.s. v následujících letech perspektivní. Použitým nástrojem pro hodnocení těchto trhů je SWOT analýza (analýza silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb). Kromě výše uvedeného se práce zaměřuje na aktuální data o společnosti (tržby, objem exportu či Corporate Social Responsibility). Seznámíme se také s Růstovou strategií Škoda Auto, která vytyčuje čtyři základní pilíře společnosti.
Analysis of Market Potential for Škoda Auto in South Korea
Lee, Dokyung ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Největší český automobilový výrobce, ŠKODA AUTO, dosáhl na asijských trzích, díky své rozvojové strategii, velmi dobrých výsledků a to zejména v Číně a Indii. Bohužel je ale také svědkem toho, že v České republice, neustále zvyšuje svůj podíl na trhu jihokorejský Hyundai. Hlavním cílem této práce je tedy analýza pravděpodobnosti Škody auto na získání trhu Jižní Koreje. První část výzkumu poukazuje na strategii a misi Škoda auto co se týče očekávání od jihokorejského trhu. Po identifikaci motivů se studie zabývá analýzou silných a slabých stránek společnosti Škoda auto se zaměřením na mezinárodní portfolio. Třetí částí studie se zaměřuje na to, zda jihokorejský trh poskytuje Škodě auto příznivé podmínky pro vstup do automobilového průmyslu přes analýzu politických, sociálních, technologických, kulturních a psychických faktorů. Závěr této studie se zabývá výzkumem specifických průmyslových faktorů, které jsou vhodné jako ukazatel atraktivity, konkurentů a vnímání spotřebitelů ohledně dovážených vozů z hlediska bariér do automobilového průmyslu v Jižní Koreji.
Globalizační tlaky na restrukturalizaci automobilového průmyslu v EU
Svatoňová, Petra ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Jeníček, Vladimír (oponent)
Práce se zabývá otázkou, co hraje hlavní roli při rozhodování o restrukturalizaci výrobních aktivit v rámci globalizačního procesu na pozadí optimalizačních faktorů ovlivňujících výši nákladových položek automobilových výrobců. K analýze chování je vybrán koncern Volkswagen AG, resp. ŠKODA AUTO. Cílem práce je pak navrhnout pro ŠKODA AUTO doporučení, která by napomohla výrobě a prodeji 1,5 milionu vozů v roce 2018, a to na základě analýzy globalizačních tlaků působících na automobilový průmysl a studie budoucího vývoje nákladů v odvětví. Hlavním přínosem práce je komplexní analýza nákladových položek charakteristických pro automobilový průmysl a následná aplikace závěrů na ŠKODA AUTO v podobě doporučení týkajících se nákladové optimalizace.
Konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu
Dykastová, Gabriela ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Fialová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce zkoumá konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu z hlediska vztahu k zákazníkovi. Zaměřuje se na aspekty, které přímo ovlivňují jeho rozhodnutí ohledně koupi nového automobilu. Cílem bakalářské práce je vytvořit přehled hlavních konkurenčních výhod a nevýhod francouzských a českých výrobců osobních automobilů na českém a francouzském trhu na základě analýzy a následné komparace získaných informací. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje problematiku konkurenceschopnosti automobilového průmyslu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu jednotlivých francouzských a českých značek a možnosti jejich konkurenceschopnosti v České republice a ve Francii. Třetí kapitola se věnuje analýze a komparaci konkurenceschopnosti automobilového průmyslu obou zemí. Závěrem práce je zjištění, že všichni zkoumaní výrobci umně využívají své konkurenční výhody na domácím trhu díky svým charakteristickým přednostem, nicméně na rozrůstajícím se segmentu trhu s elektromobily mají v obou zemích výraznou převahu francouzské automobilky.
Světový trh s automobily
Slabejová, Jana ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na světový trh automobilů a na jeho význam ve světové ekonomice. Cílem práce je analýza automobilového průmyslu z hlediska výroby, toků mezinárodního obchodu a zhodnocení jeho vývoje v průběhu několika posledních let. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je stručně popsán automobilový průmysl jako takový, dále rozmístění výroby automobilů a přehled deseti největších automobilových koncernů posledních let. Druhá část popisuje světový trh automobilů, vývoj světové produkce, exportu a importu v posledních letech a perspektivy vývoje. Třetí část je věnovaná aktuálnímu popisu automobilových trhů Spojených států amerických, Čínské lidové republiky a České republiky a jejich významu pro dané národní ekonomiky.
Společenská odpovědnost firmy a její aplikace ve společnosti ŠKODA AUTO, a.s.
Knyplová, Lucie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Šturmová, Jana (oponent)
V teoretické části diplomové práce bych chtěla popsat a charakterizovat situaci společenské odpovědnosti v celosvětovém měřítku a dále se zaměřit na konkrétní situaci v rámci České republiky. V praktické části bych se pak ráda zaměřila na situaci společenské odpovědnosti ve společnosti ŠKODA AUTO. Detailně bych ráda popsala všechny aktivity, které jsou ze strany společnosti uskutečňovány v rámci společenské odpovědnosti. Následně se zaměřím na výsledky analýzy, která bude provedena dotazníkovou formou u zaměstnanců automobilky ŠKODA AUTO. Závěr diplomové práce je věnován zhodnocení dotazníkového výzkumu, který posuzuje vnímání aktivit v rámci společenské odpovědnosti společnosti ŠKODA AUTO. Cílem diplomové práce je popsání aktivit v rámci společenské odpovědnosti společnosti ŠKODA AUTO se zaměřením na to, jak jsou tyto aktivity vnímány zaměstnanci společnosti a jakým způsobem tyto aktivity zaměstnance automobilky ovlivňují. Na základě provedeného průzkumu bych ráda navrhla možnosti, které by dostaly do širšího povědomí všechny aktivity, jež společnost ŠKODA AUTO uskutečňuje v rámci společenské odpovědnosti. Metody a techniky V diplomové práci budou v teoretické části použity zejména analytické a statistické metody, v praktické části pak budou vyhodnocena data z výzkumu, který bude proveden u zaměstnanců společnosti ŠKODA AUTO.
Pozice značky Škoda ve světovém automobilovém průmyslu: případová studie " Škoda na švédském trhu"
Tomšová, Anna ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Jeníček, Vladimír (oponent)
Tématem práce je analýza aktivit společnosti ŠKODA AUTO a.s. na švédském trhu. V rámci kapitol nejdříve popisuje automobilový průmysl ve světovém měřítku, jeho vývoj a aktuální situaci v jednotlivých regionech. Dále je přiblížena historie společnosti ŠKODA AUTO a.s., především její rozvoj od sloučení s německou společností Volkswagen Group. Další kapitola je věnována vstupu společnosti na zahraniční trhy a prodejům v celosvětovém měřítku. Jádrem práce je poté analýza švédského automobilového trhu. Na začátku tomu věnované kapitoly je analyzováno ekonomické a sociální prostředí Švédska a specifika tamního automobilového trhu. Následující odstavce se zabývají skupinou Volkswagen Group Sverige a samotným importérem značky ŠKODA, společností ŠKODA Sverige. Představeni jsou konkurenti, přiblíženy a analyzovány prodeje a aktivity v oblasti aftersales a dealerské sítě. Závěrečná část odhaluje příležitosti trhu a podává návrhy na zlepšení postavení značky na švédském trhu.
Finanční analýza ŠKODA AUTO a.s.
Malyavskaya, Yulia ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Hereby presented diploma thesis "Financial analysis of ŠKODA AUTO a.s." introduces the financial performance of the joint-stock company ŠKODA AUTO and attempts to provide with comprehensive in-depth analysis and to determine financial situation over the period from 2009 to 2013. The work comprises two main parts- theoretical and practical. The first part discusses theoretical issues related to financial analysis and establishes framework for further implementation of methodology. It involves purpose and objectives of financial analysis, resources employed to conduct research and methods and techniques, namely, horizontal and vertical analysis, financial ratios and models for financial health assessment. The second part describes company profile, industry analysis and particularly focuses on implementation of financial analysis of ŠKODA AUTO. This research is processed on the basis of financial data derived from the annual reports of the firm, which are available for public. In order to evaluate the company's performance and demonstrate its development various approaches are applied. Specifically, I will implement trend and vertical analysis of the balance sheet and the income statement, analyze the cash-flow statement and compute the following financial ratios: liquidity, profitability, activity, debt and solvency indicators. In addition, DuPont decomposition of return on equity (ROE) will be presented. Furthermore, analysis of financial health and credibility of the firm represented by the Beaver Test, Kralicek Quick Test and the Altman-score model will scrutinize the company's stability, profitability and creditworthiness as well as assess the threat of bankruptcy. In the conclusion all results of conducted financial analysis are summarized and evaluated.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.