Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Public Relations v monopolní organizaci
Vít, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se za pomoci dostupné literatury a zjištěných faktů snaží analyzovat přístup k problematice public relations u monopolního dodavatele vodárenských služeb. Zákazníci monopolních organizací jsou často přesvědčeni, že s nimi jejich dodavatel nekomunikuje tak, jak by měl. Předpokladem, který se tato práce snaží potvrdit nebo vyvrátit je, že v prostředí nedokonalé konkurence nebude mít firma takovou snahu komunikovat se svými klienty, jako v prostředí dokonalé konkurence. Další otázkou je, zda se případná marketingová snaha odráží ve zvýšení zisku, či nikoliv. V práci bylo využito i vlastních dotazníkových šetření, která měla potvrdit, či vyvrátit výsledky výzkumů, které publikují samotné organizace.
Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent)
Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská práce obsahuje jak praktický pohled na tvorbu jednotného vizuálního stylu značky, tak i proces myšlenek pocházejících z firemní identity, jakožto jádra každé značky, s přesahem k emoční a filozofické stránce.
Corporate Identity of a medium-sized company with practical application for architecture company
Seman, Daniel ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou a jejími vizuálními složkami z pohledu komunikace firmy. Cílem práce je vytvoření nového jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio INAR. Teoretická část je zaměřená na firemní identitu a její vztah k firemní image. Jejím obsahem je také rozbor jednotlivých částí firemní identity, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Cílem teoretické části je danou problematiku objasnit a nabídnout teoretický základ pro vypracování konkrétního návrhu firemního designu v praktické části. Praktická část je zaměřená na redesign loga a tvorbu jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio. Jednotlivé výstupy jsou vytvořeny se zřetelem na zásady popsané v teoretické části a s použitím metodiky, která je používána v běžné praxi.
Analýza tvorby a užití vizuálního stylu v kulturní neziskové organizaci, s přihlédnutím na vizuální styl Městských divadel pražských
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí firemní identity a jejich podsložek. Zároveň se snaží objasnit rozdíly mezi pojmy značka, image a firemní identita, které jsou často špatně interpretovány a jsou považovány za pojmy s podobným významem. Dále hodnotí vizuální styl jako proces užívající různých pravidel, metod a postupů. Tyto metody a postupy pomáhají vytvořit funkční vizuální styl, který osloví cílovou skupinu. Kromě různých pravidel jsou vyjmenována i praktická doporučení, která vedou k lepší konkurenceschopnosti firem. V praktické části je představen příklad redesignu vizuálního stylu Městských divadel pražských, jeho implementace a odezva u návštěvníků této kulturní instituce. Zpětná vazba návštěvníků je zkoumána pomocí marketingového výzkumu ve spolupráci s Městskými divadly pražskými.
The perception of corporate identity and corporate image of a selected company
Orosz, Noémi ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Duchečková, Dana (oponent)
Táto bakalářská práce se zaobírá analýzou firemní identity a firemního image společnosti Renault Česká Republika, a.s. Cílem práce je vytvořit obraz o ovyvňujících proměnných firemní identity a image v společnosti, zjistit, jak je firemní identita a firemní image vnímána zaměstnanci a navrhnout případné opatření pro zesilnění firemní identity a taky zlepšení image společnosti z pohledu zaměstnanců. První, teoretická část přiblíží firemní identitu, její jednotlivé komponenty a firemní image, a sesumarizuje jejich přínos se zaměřením na zaměstnance. Druhá, praktická část aplikuje s pomocí analýzy dokumentů v teoretické části uvedené poznatky a s pomocí dotazníkového šetření uvádí zjištění, podle kterých budou navrhnuté případní postupy na zlepšení identity.
Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Hniličková, Klára ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Cílem této práce bylo vytvoření nové vizuální podnikové identity pro společnost K-IT. Práce vysvětluje důležitost kvalitní vizuální podnikové identity nejen z estetického, ale také z marketingového hlediska. Práce začíná úvodem do problematiky digitální grafiky a popisem programů použitých pro vývoj jednotlivých částí vizuální podnikové identity, tedy bitmapového grafického editoru Adobe Photoshop a vektorového grafického editoru Adobe Illustrator. Dále práce osvětluje principy podnikové identity. V druhé polovině práce se věnuji analýze stávající vizuální podnikové identity společnosti. Součástí této části práce je také moje vlastní shrnutí obecných zásad pro tvorbu vizuální podnikové identity a vysvětlení vzniku a funkce jejích jednotlivých částí. Poslední částí je praktické vytvoření nové vizuální podnikové identity a popis principů, které byly při jejím vytváření použity.
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Blanková, Barbora ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Blažek, Zdeněk (oponent)
Tématem práce je změna corporate identity společnosti a role komunikace během ní. Práce popisuje prvky corporate identity a také vztah corporate identity, image a reputace. Dále se věnuje integrované marketingové komunikaci, interní komunikaci a významu komunikace při změnách v organizaci. Teoretické poznatky jsou v rámci vlastní práce aplikovány na případ společnosti Nicoll Česká republika, s.r.o., u níž došlo v lednu 2015 ke změně jména a corporate identity. Cílem práce je detailně popsat a analyzovat proces změny jména a corporate identity od přípravné fáze až po vlastní realizaci s důrazem na řízení externí i interní komunikace, zhodnotit tuto komunikaci a navrhnout doporučení pro další období. Součástí analýzy je detailní popis společnosti včetně původního komunikačního mixu, popis a rozbor změn a také rozbor a hodnocení komunikace v rámci implementace nové corporate identity. V závěru jsou shrnuty největší problémy spojené se změnami a zásadní chyby, ke kterým v komunikaci došlo. Následně jsou doporučeny další kroky pro budoucí období.
Firemní design krajských a okresních měst ČR
Havlíček, Jakub ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zanalyzování postoje krajských a okresních měst ČR ke své vizuální identitě. Zabývá se především manažerskými rozhodnutími, která města volila při tvorbě a implementaci vizuální identity. Vedle fakt spojených s vizuální identitou jako komplexním systémem tato práce vyhodnocuje i přístup měst k jednotlivým konstantám vizuální identity. Zvolenou metodou zde bylo dotazníkové šetření. Otázky byly pokládány kompetentním zástupcům příslušných městských orgánů.
Vytvoření rozsáhlého Corporate Designu pro firmu Šmeral Brno a.s.
Pohl, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou Corporate Designu pro firmu Šmeral Brno a.s. a designem nových webových stránek společnosti. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska z oblasti grafického designu, Corporate Designu, webdesignu a internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na tvorbu nového brandingu společnosti a grafického návrhu webových stránek. Byl také navržen základní internetový marketing pro propagaci firmy.
Corporate design
Bejr, Štěpán ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou firemního designu. Teoretická část specifikuje začlenění firemního designu v marketingové teorii, seznamuje s jeho základními prvky, zásadami a procesem jeho vytváření. Praktická část zkoumá změnu firemního designu ve 4 významných českých organizacích - České televizi, Českém rozhlasu, Zoo Praha a České pojišťovně. Odkrývá specifika každého případu, jejich pozitivní a negativní aspekty a snaží se tak nalézt důležité faktory, jež ovlivňují úspěšnost změny firemního designu v praxi. Pro tyto účely využívá i provedeného marketingového výzkumu mezi spotřebiteli a expertních názorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.