Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,969 záznamů.  začátekpředchozí2908 - 2917dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.
Postavení SZ HLuboká v cestovním ruchu ČR
Písařová, Markéta ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Raabová, Tereza (oponent)
Tato práce na příkladu státního zámku Hluboká charakterizuje současnou situaci velkého památkového objektu, který stabilně zaujímá jedno z předních míst v návštěvnosti mezi objekty v České republice. Teoretická část práce se soustředí na význam cestovního ruchu v národním hospodářství, poté se zaobírá obecnými ukazateli cestovního ruchu v České republice a Jihočeském kraji. Tato část je také doplněna definicí kulturně poznávacího cestovního ruchu a pojmu kulturní turista s důrazem na důležitost tohoto typu cestovního ruchu v kontextu cestovního ruchu obecně. Analytická část je také rozdělena do několika částí. Nejprve jde o rozbor z historického pohledu a o popis interiérů přístupných běžným návštěvníkům. V další části je podrobně rozebrán marketingový mix destinace. Poslední část analyzuje návštěvnost zámku v průběhu posledních let. Obsahuje též srovnání s jinými celorepublikově významnými konkurenty. Při zpracování práce byly použity údaje Českého statistického úřadu, České národní banky, Krajského úřadu Jihočeského kraje, ministerstva kultury a Národního památkového ústavu.
Podpora prodeje se zaměřením na spotřebitele
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na podporu prodeje, zejména pak na podporu prodeje spotřebiteli. V teoretické části jsou vymezeny mimo jiné spotřebitelské segmenty a podrobněji popsány nástroje podpory prodeje spotřebiteli. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření, které pomáhá nalézt odpovědi na otázky jako např. "Jsou čeští spotřebitelé ovlivnitelní podporou prodeje?" nebo "Jaké formy podpory jim přijdou nejzajímavější a které jsou pro ně nejméně lákavé?".
Marketingový mix - ZOO Praha
Bělíčková, Helena ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Podhajská, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nástrojích marketingového mixu nejnavštěvovanější české zoo - Zoo Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingový mix Zoo Praha a dále zjistit, v čem spočívá úspěch Zoo Praha posledních několika let. Teoretická část definuje důležité pojmy týkající se marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Dále je vysvětlen význam zoologických zahrad, historie a současnost Zoo Praha. V praktické části popisuji jednotlivé prvky marketingového mixu Zoo Praha a následně je hodnotím. Na závěr shrnuji všechny zjištěné poznatky a posuzuji současnou situaci v Zoo Praha.
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.
Konkurenceschopnost podniku Metrotest s.r.o. na českém trhu
Cabrnochová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Bakalářská práce posuzuje konkurenceschopnost podniku Metrotest s.r.o. na českém trhu na základě výsledků SWOT analýzy, která byla sestavena pomocí aplikace PEST analýzy, marketingového mixu a analýzy mikrookolí tohoto podniku. Shrnuje silné a slabé stránky podniku a nastiňuje možné příležitosti a ohrožení.
Marketing neziskových organizací
Kohnová, Markéta ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hrusová, Lucie (oponent)
Marketing v neziskových organizacích, jako nedílná součást obchodní strategie a plánu, vždy představoval jedno z klíčových témat. V neziskových organizacích však stále přetrvává určitá zdrženlivost k tomuto tématu a marketing je obvykle vnímán jako něco nepotřebného či dokonce jako plýtvání často omezených finančních prostředků. Tato práce je reakcí na tento náhled a naopak pojednává o důležitosti využití marketingových metod v neziskových organizacích. Práce prozkoumává toto téma jak z teoretického hlediska, tak z praktického, kdy pomocí případových studií popisuje marketingová úsilí několika vybraných neziskových organizací. Celkovým cílem práce je poukázat na fakt, že i v neziskových organizacích by marketing měl být nedílnou součástí obchodní strategie a plánu, jelikož jeho využívání přispívá k celkovému úspěchu neziskové organizace.
Strategie malé maloobchodní firmy
Keslerová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malé maloobchodní firmy. Práce se zaměřuje na hodnocení marketingového mixu a konkurenční strategie. Snažím se v práci popsat celkové konkurenční postavení firmy na českém trhu a její možnosti konkurenceschopnosti a ekonomické efektivnosti v budoucnosti.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Voldřichová, Michala ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Vaňková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy a představeny postupy, které jsou pro zvolení správné marketingové strategie klíčové. Praktická část je věnována lázeňskému hotelu Royal a zahrnuje provedení situační analýzy, popis současně uplatňované strategie včetně marketingového mixu a návrhy na zlepšení do budoucna.
Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu
Kadlec, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu kultury v marketingu. Zkoumá propojení a význam jednotlivých kulturních prvků v marketingové perspektivě. Praktická část této práce se věnuje kultuře Nového Zélandu, jejíž specifika jsou charakterizována a jsou popsány vybrané kulturní prvky ve vztahu k marketingu. V první části této práce je kultura teoreticky charakterizována jako dynamický proces, a blíže jsou rozebrány významné kulturní prvky. Zvýšená pozornost je věnována kulturně odlišnému významu barev, jakožto nejvíce vnímanému vizuálnímu symbolu, v propojení s marketingovým využitím. Závěr teoretické části je věnován bližší analýze významného Modelu kulturních dimenzí, jehož autorem je nizozemský antropolog Geert Hofstede. Tento model poskytuje měřitelné informace o základních rysech a odlišnostech světových kultur. Analýza modelu je obohacena o vztah mezi kulturními dimenzemi a náboženskými směry, který přináší další rozměr. Druhá část se zabývá aplikací kultury a jejích významných prvků do oblastí marketingu. Pozornost je zaměřena zejména na marketingový mix a jeho složky -- produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Postihuje základní oblasti a roviny, které je nezbytné v multikulturním marketingu respektovat. Závěrečná metodická část je zaměřena na charakteristiku novozélandské kultury a jejích vybraných prvků ve vztahu k marketingu. Podává přehled o základních kulturních rysech, kterým je nezbytné se přizpůsobit. Problematiku doplňuje výzkum odlišného vnímání, asociace a interpretace kulturně podmíněných vizuálních reklamních sdělení v kontrastu České republiky a Nového Zélandu. Závěrem jsou shrnuta významná zjištění této diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,969 záznamů.   začátekpředchozí2908 - 2917dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.