Název:
Strategie malé maloobchodní firmy
Překlad názvu:
The strategy of the small retailer
Autoři:
Keslerová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malé maloobchodní firmy. Práce se zaměřuje na hodnocení marketingového mixu a konkurenční strategie. Snažím se v práci popsat celkové konkurenční postavení firmy na českém trhu a její možnosti konkurenceschopnosti a ekonomické efektivnosti v budoucnosti.The aim of my thesis is the description and the analysis of the strategy. The thesis appreciate the Marketing mix of the retailer and the competitive strategy. I tried to describe the whole competitive position of the retailer in the market and the ability to compete.
Klíčová slova:
Konkurenceschopnost; Konkurenční strategie; Marketingový mix; Marketing mix; The ability to compete; The competitive strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8971