Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 309 záznamů.  začátekpředchozí290 - 299další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nabídky cestovní kanceláře Exim tours
Bydžovská, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu cestovní kanceláře Exim tours. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, poté je obecně charakterizována cestovní kancelář, její funkce a jsou přiblíženy podmínky podnikání cestovních kanceláří. Dále jsou popsána specifika trhu cestovního ruchu. V další části je představena cestovní kancelář Exim tours a podrobně popsána její nabídka zájezdů a služby při nich poskytované. V práci se nacházejí i zmínky o reagování na finanční krizi a prasečí chřipku. V závěrečné části je celá nabídka cestovní kanceláře zhodnocena.
Tvorba zájezdu v rámci domácího cestovního ruchu
Pfauserová, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku týkající se činnosti cestovních kanceláří, konkrétně na tvorbu produktu v rámci domácího cestovního ruchu. Jejím cílem je vytvořit zájezd, který bude schopen obstát v konkurenci a bude se těšit zájmu mnoha lidí. Cílovou destinací je jižní část Plzeňského kraje, která má velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu díky početným historickým památkám i krásám přírody.
Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu-Slovinsko
Pospíšilová, Iveta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cestovní kanceláře se zabývají problematikou tvorby zájezdů, s níž souvisí celá řada procesů (sestavení harmonogramu, zajištění ubytování, dopravy atd.), než takový zájezd vznikne. Cílem této práce je vytvořit turisticko-poznávací zájezd do Slovinska, který bude moci konkurovat stávajícím zájezdům podobného typu a zároveň rozšíří úspěšně nabídku zájezdů do Slovinska na trhu. Zájezd do Slovinska v této práci je zaměřen zejména na lehkou pěší turistiku a poznávání kulturně-historických a přírodních atraktivit země, která disponuje velkým potenciálem rozvoje cestovního ruchu a rozhodně má návštěvníkům co nabídnout. Účastníci tohoto zájezdu do Slovinska budou moci obdivovat krásy Triglavského národního parku, Bledu a okolí, Bohinje; navštíví Lublaň, hřebčín v Lipici, Postojenské a Škocjanské jeskyně, pobřežní města Piran, Portorož a spoustu dalších krásných míst, které stojí za to vidět.
Tvorba cykloturistického zájezdu ve Středočeském kraji
Weissová, Zuzana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Svárovský, Lukáš (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit cykloturistický zájezd ve Středočeském kraji. První kapitola je zaměřená na základní pojmy z oblasti cykloturistiky a její aktuální situaci v České republice. Druhá kapitola se zabývá problematikou zájezdové činnosti. Praktickou část práce představuje třetí kapitola, jež se věnuje vlastnímu zájezdu. Jsou zde uvedeny základní informace o zájezdu, o způsobu jeho organizace, nechybí podrobný popis trasy včetně charakteristiky destinace a na závěr je uvedena kalkulace nákladů a tvorba ceny zájezdu. Bakalářská práce vznikla v rámci spolupráce s cestovní kanceláří Adventura. Byl vytvořen nízkonákladový okružní cykloturistický zájezd v rámci příjezdového cestovního ruchu zaměřený na poznání památek Středočeského kraje.
Analysis of tour operators’ supply in reference to selected territory - Slovakia
Nogeová, Andrea ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Strakova, Ivana (oponent)
Diplomová práce analyzuje nabídku českých cestovních kanceláří vzhledem k teritoriu Slovensko. Práce zjišťuje, jaké zájezdy cestovní kanceláře nabízejí a zda jsou mezi nimi rozdíly. Nabídka cestovních kanceláří je následně porovnaná s primární nabídkou cestovního ruchu Slovenska, s cílem vyhodnotit, nakolik nabídka cestovních kanceláří pokrývá potenciál vybraného teritoria. K doplnění analýzy byl použit dotazníkový průzkum, který zjišťoval, proč občané ČR nevyužívají při cestách na Slovensko služby cestovních kanceláří.
Uplatnění marketingového řízení v CK Santini Tour
Vábková, Markéta ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Diplomová práce pojednává o uplatnění marketingových aktivit v rámci marketingového řízení v malé cestovní kanceláři SANTINI Tour. První část práce je zaměřena na formulaci základních teoretických východisek. Marketing a proces marketingového řízení je zde popsán s ohledem na specifický produkt -- poskytování služeb v cestovním ruchu. Druhá část práce v krátkosti charakterizuje zvolenou cestovní kancelář SANTINI Tour, na kterou je proces marketingového řízení aplikován. Hlavní část je zaměřena na analýzu procesu marketingového řízení v CK SANTINI Tour. Podle předpokladu se v malé cestovní kanceláři neobjevuje celé spektrum procesů, které bylo popsáno v teorii. V cestovní kanceláři je uplatňován systém, který si její majitel během let působení upravil podle vlastních potřeb. V závěru diplomové práce je uvedeno několik návrhů, které řeší nejzávažnější nedostatky v oblasti marketingového řízení cestovní kanceláře. Zcela zde chybí jasná a zřetelná strategie. Produkt je již dlouhou dobu nezměněn a neodráží tak nové požadavky zákazníků. Velkým nedostatkem je pak také absence kontroly, která by cestovní kanceláři poskytovala cennou zpětnou vazbu.
Ochrana spotřebitele v cestovním ruchu
Rozsypalová, Monika ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce pojednává o ochraně spotřebitele a základních pojmech týkajících se cestovního ruchu. Dále analyzuje smluvní vztahy mezi cestovními kancelářemi a zákazníky, zejména se zaměřením na práva a povinnosti zainteresovaných stran a identifikuje potenciální rizika vyplývající z těchto vztahů. Praktická část je zaměřena na cestovní agenturu Andante a na kvalitu služeb, které svým zákazníkům poskytuje.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami cestovní kanceláře
Kosobudová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce zdůrazňuje nutnost neustálého zjišťování spokojenosti zákazníků v oblasti služeb cestovního ruchu. V teoretické části je vysvětlen pojem služeb cestovního ruchu, orientace na zákazníka a metody měření jeho spokojenosti. V praktické části je analyzována spokojenost zákazníků konkrétní cestovní kanceláře pomocí dotazníkového šetření.
Analýza nabídky cestovní kanceláře Melissa Travel
Sedmíková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze nabídky cestovní kanceláře Melissa Travel. Vychází z teoretického pojetí, kdy jsou vymezeny základní pojmy. Je specifikováno pole působnosti cestovní kanceláře na trhu a výhody z činnosti v konkurenčním prostředí plynoucí. Následně jsou vymezeny předpoklady k fungování cestovní kanceláře z legislativního hlediska. V rovině všeobecné i konkrétní je definován a objasněn termín "nabídka". Praktická část práce je zaměřena na rozbor produktu, který cestovní kancelář Melissa Travel upravuje a nabízí zákazníkům. Jsou analyzovány základní i doplňkové služby a zároveň je pojednáno o ceně jakožto specifické součásti nabídky cestovní kanceláře. Vnější rozbor se věnuje distribučním a propagačním cestám, které cestovní kancelář používá. Provedená analýza slouží jako východisko ke stanovení profilu cestovní kanceláře Melissa Travel a k vymezení typu cílového zákazníka, na kterého svou činnost orientuje.
Získávání dat pro multimediální prezentace cestovních kanceláří
Kopl, Martin ; Šubrta, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnotit internetové prezentace vybraných tuzemských cestovních kanceláří zejména z hlediska interaktivity a využívání multimediálních prvků. Navrhnout možná řešení jak získávat potřebná data pro tyto prezentace a jaké úskalí může s sebou toto získávání dat přinášet. Celá práce je rozdělena do tří logických částí. V první části vybíráme metody pro srovnávání webů cestovních kanceláří, cílový segment ke kterému toto srovnávání vztahujeme a konečně provádíme i samotný výběr konkrétních cestovních kanceláří. Druhá část práce se pak věnuje srovnáváním internetových stránek cestovních kanceláří dle kritérií, které jsme si určili v první části práce. Řešením hlavního nedostatku, chybějícími multimediálními a interaktivními prezentacemi, jenž vyplývá z toho srovnávání, se dále zabýváme ve třetí části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 309 záznamů.   začátekpředchozí290 - 299další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.