Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí289 - 298dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Social Responsibility - Is It a Topic Just For The Business?
Borošová, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce představuje moderní koncept společenské odpovědnosti - CSR. Současne hledá odpověď na otázku, zda je to téma vhodná čistě pro business organizace nebo je tam prostor i pro zapojení např. veřejního sektoru. Teoretická část je zaměřena na představění konceptu, procesu implementace konceptu a jeho nových trendů (Strategické CSR). Taky se věnuje pohledu na společensky odpovědné možnosti ve veřejné sféře. Analytická část sleduje pomocí dotazníkového šetření situaci CSR ve veřené instituci, konkrétně na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Hlavní cíl byl zjistiť postoj studentů k VŠE z hlediska společenské odpovědnosti a odhalit témata, ktoreré studenti považují za nejpodstatnejší.Práca je zakončena návrhem možné implementace konceptu CSR do strategie VŠE.
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.
Corporate social responsibility
Priesterová, Lucia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě výzkumu zjistit, jak firmy působící v České republice a na Slovensku vnímají a v praxi aplikují koncept společenské odpovědnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří první tři kapitoly. V první kapitole je definovaný pojem CSR a načrtnutý historický vývoj společenské odpovědnosti. Druhá kapitola se věnuje různým teoriím a přístupům v oblasti CSR a popisuje hlavní a alternativní koncepty, výhody a nevýhody plynoucí podniku, který se rozhodne chovat společensky odpovědně. Zmíněný je v ní i přístup Evropské komise a následná debata o tom, jestli má být koncept CSR ponechaný i nadále na bázi dobrovolnosti. Třetí kapitola je zaměřená na to, jak vypadá CSR v podnikové praxi a popisuje jednotlivé pilíře společenské odpovědnosti, pojmy jako podniková etika, firemní filantropie a přibližuje i nástroje na měření a hodnocení CSR ve firmách. Praktická část je obsažena ve čtvrté kapitole a věnuje se vlastnímu výzkumu firem z České republiky a Slovenska. Cílem je zjistit, jestli existují rozdíly v přístupu k CSR mezi podniky na základě vlastnické struktury, a stejně tak, jakou úlohu hraje obor podnikání nebo velikost podniku. Z výsledků výzkumu jsou následně vyvozeny závěry o stavu a přístupu českých a slovenských firem ke společenské odpovědnosti a zdůrazněny jsou oblasti, ve kterých si podniky vedou výborně, stejně jako ty, kde existuje prostor pro zlepšení.
Přenos konceptu CSR v rámci multinacionální korporace
Malá, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přenosem konceptu společenské odpovědnosti v transnacionálních korporacích. V první části je vysvětlen pojem CSR a diskutovány různé teoretické přístupy. Přenos konceptu v rámci organizace je analyzován na příkladu společností Tesco a Vodafone ve Velké Británii a v České republice. V závěru je potvrzena hlavní hypotéza, že primární cíle a aktivity strategie CSR jsou vyvíjeny na úrovni mateřské organizace a postupně přenášeny na další trhy s přihlédnutím k místním podmínkám.
Analýza CSR společnosti T-Mobile Czech Republic,a.s.
Ježková, Ivana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Ladmanová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoreticko-metodologické části popisuje autorka základní pojmy týkající se dané problematiky, uvádí organizace zabývající se společenskou odpovědností a normy, kterými je možné se v dané oblasti řídit. První část je taktéž doplněna o zajímavá data z průzkumů veřejného mínění na téma společenské odpovědnosti a její vnímání veřejností. V části praktické jsou analyzovány strategie společenské odpovědnosti dvou firem: T-Mobile Czech Republic, a.s. a IBM Česká republika spol. s r.o. Jednotlivé společensky odpovědné aktivity jsou rozřazeny do tří základních pilířů společenské odpovědnosti, přístupy obou firem jsou vzájemně porovnány a v závěru práce jsou doporučeny kroky, které by mohly společenskou odpovědnost daných firem zefektivnit.
Analýza společenské odpovědnosti firmy ING
Marvanová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá základním vymezením pojmu společenské odpovědnosti, její historií, současnými aktivitami v této oblasti a jejími výhodami a nevýhodami. Zároveň jsou zde popsány možnosti implementace, měření a hodnocení společenské odpovědnosti ve firmě. V praktické části je pak zhodnocen přístup společnosti ING ke společensky odpovědnému chování a to jak v mezinárodním měřítku, tak v ČR. Součástí práce je také krátký dotazník.
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.
Nadnárodní společnosti a jejich společenská odpovědnost
Janda, Jan ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Procházková Ilinitchi, Cristina (oponent)
Nadnárodní společnosti se staly ekonomickými velmocemi a jejich počet se stále zvětšuje. Jejich vliv je nesporný. Jejich aktivity pronikají do všech koutů společnosti včetně sociální a environmentální sféry. Jejich dopad na společnost není ale vždy vnímán pozitivně. Tato bakalářská práce pojednává o společnostech, jejichž aktivity přesáhly hranice mateřské země, a jejím cílem je popsat změnu chování nadnárodních společností a odhalit jejich pravý důvod ke společensky odpovědnému chování.
Analýza kampaní na úsporu energie v České republice
Rudolfová, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce analyzuje kampaně na téma úspor energie, které v minulosti proběhly nebo právě probíhají na území České republiky. Práce je zaměřena jen na kampaně čtyř největších energetických společností působících v České republice, konkrétně společností ČEZ, RWE, E.ON a PRE. Cílem práce je popsat způsoby a především nástroje marketingové komunikace kampaní jednotlivých energetických společností a prostřednictvím dotazníkového šetření se dozvědět, jaký mají lidé v České republice postoj k problematice úspor energie, zda v české společnosti existuje povědomí o kampaních podporující úspory a zda mají lidé vůbec zájem o informace týkající se této problematiky a tedy i o kampaně tohoto typu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů z marketingu a z oblasti společenské odpovědnosti firem, které souvisejí s tématem bakalářské práce a umožňují lépe pochopit následující praktickou část. Praktická část popisuje důvody vzniku kampaní, situaci na trhu s elektrickou energií a zemním plynem a analyzuje vybrané kampaně na úsporu energie. Součástí praktické části je také již zmíněné dotazníkové šetření.
Komunikační model lokálního neziskového projektu
Těhlová, Milada ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační model lokálního neziskového projektu festival Jeden svět Benešov 2011" je zaměřena na teorii komunikačního modelu, který zahrnuje analýzu, cíle, cílové skupiny, strategii, taktiku a vyhodnocení a následnou aplikaci teoretického modelu na lokální neziskový projekt festivalového charakteru. V teoretické části je popsaná tvorba komunikačního modelu. Vyčleněna a podrobněji zpracovaná je část orientovaná na společenskou odpovědnost firem a fundraising. Jedna z kapitol je také věnovaná oblasti sponzoringu. Práce dále popisuje festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jeho specifika a způsob fungování ve vztahu k regionálním festivalům, které se v rámci Jednoho světa konají. Detailněji je popsán regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Praktická část práce se věnuje uplatnění teoretického modelu na regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Součástí problematiky je i zhodnocení praktické aplikace komunikačního modelu a souhrn rad a doporučení pro festivalový rok 2012.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí289 - 298dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.