Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mileniálové a s nimi spojené trendy a změny na trhu práce
Daněk, Tomáš ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou mileniálů a jejich očekáváními v osobním i profesním životě. Obsahuje rozsáhlou rešerši odborných publikací týkajících se mileniálů, přístupu k nim, stereotypů s nimi spojenými, vhodných způsobů řízení, vedení a dalšího. Také zde jsou publikovány výsledky dotazníkových šetření, která zjistila, že mileniálové z českého prostředí se vyznačují podobnými rysy jako mileniálové zahraniční. Dále se ukázalo, že znalost mileniálů zaměstnavateli je vysoká pouze u prvků týkajících se zaměstnání a mileniálové je považují za nejdůležitější. Menší znalosti již mají ohledně životních a osobních hodnot Generace Y. Soulad toho, co Gen Y požaduje v zaměstnání, s tím, co je jim v českém prostředí nabízeno, je rovněž částečná. Největší nesoulad byl zjištěn u důvodů podávání zpětné vazby a moderních forem vzdělávání, jako je koučink.
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
Investor jako Homo Oeconomicus nebo Human; Jaké jsou zdroje odchylek od racionality na finančních trzích?
Vacha, Robert ; Chytilová, Helena (vedoucí práce) ; Prokop, Jaromír (oponent)
Tato práce se zabývá rozdíly mezi fenomény Homo Oeconomicus a Human a jejich přítomnost na finančních trzích. Dále se zaměřuje na odhalení rozdílů v chování v souladu s těmito fenomény mezi skupinami lidí zapojených do finančních trhů a těmi, kteří se do finančních trhů nezapojují. K tomu používáme experiment s hodnocením založeným na anchoring indexu. Pro účely výzkumu chování v souladu s prospektovou teorií, práce definuje nový index hodnocení lidského chování Human Index, na kterém vyvozuje závěry o těchto dvou skupinách. Výsledky neukazují na významný rozdíl ve sklonu k biasům a marginálnímu rozdílu v chování v souladu s prospektovou teorií, kde skupina, která se podílí na finančních trzích, odhaluje méně chování v souladu s touto teorií. Celkově nejsou zjištěny žádné pozoruhodné rozdíly v chování mezi oběma skupinami, tj. jak skupina lidí, kteří se podílejí na finančních trzích, tak i skupina, která se nepodílí, jsou na velmi podobných úrovních.
Spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Jelínková, Martina ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá spoluprací mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. Teoretická část se zaměřuje na rodinu a školu jako na výchovně-vzdělávací instituci. Popisuje zakotvení spolupráce mezi rodinou a školou v závazných dokumentech pro vzdělávání a představuje principy a možné limity. Zabývá se také očekáváním a obavami rodičů a učitelů. Představuje programy a iniciativy podporující spolupráci školy s rodinou, mezi které patří Rodiče vítáni a Začít spolu. Empirická část se zabývá výzkumem mapujícím konkrétní formy spolupráce školy s rodiči na konkrétní základní škole, a to především na prvním stupni dané školy. Výzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření, polostrukturovaných rozhovorů a zúčastněného pozorování.
Význam komunikace ve vztahu k porovnání očekávání rodinných příslušníků klientů Domova pro seniory od poskytované péče s reálnou praxí
Šindelářová, Eva ; Lejsal, Matěj (vedoucí práce) ; Kubejová, Elena (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice očekávání rodinných příslušníků od péče poskytované v konkrétním Domově pro seniory a současně se také zabývá komunikací mezi pracovníky daného zařízení a příbuznými tamních klientů. Práce nejprve popisuje teoretická východiska dané problematiky, kdy je pozornost věnována jak období stáří, tak možnostem podpory seniorů. Dále je rozpracován proces umístění seniora do pobytového zařízení a prostor je věnován i možnostem spolupráce mezi rodinnými příslušníky klientů a pracovníky v tomto typu sociální služby. Cílem práce je pak pomocí polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jakým způsobem mají příbuzní klientů v konkrétním Domově pro seniory možnost dozvědět se o tom, jak reálně probíhá péče v daném zařízení a zda se shoduje s jejich očekáváními. Pozornost je věnována také hodnocení stávajícího systému komunikace mezi těmito aktéry. Z výzkumu vyplývá, že rodinní příslušníci neměli konkrétní očekávání od dané sociální služby. Byla identifikována i rozdílná vnímání frekvence komunikace v rámci obou skupin informátorů, kdy se rodinní příslušníci ve vztahu k získávání informací o probíhající péči nejčastěji spoléhají na svůj vlastní úsudek. Výsledky výzkumu odhalují 3 vyskytující se roviny vzájemného nastavení vztahů mezi pracovníky a příbuznými klientů. První dimenzí...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.