Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
"V pohybu". Tematická řada pro výtvarnou výchovu na 1. stupni základní školy.
ŠINDELÁŘOVÁ, Eva
Teoreticko-projektová práce se zabývá tématem pohybu ve výtvarné kultuře a výchově. K postihnutí této komplexní problematiky přistupuje v první řadě skrze tematickou rešerši, věnovanou fenoménu pohybu ve výtvarné kultuře. Ten se pokouší postihnout jak v rovině námětové, tak také jako svébytné médium - představením kinetických principů moderního a současného umění. Úvodní teoretický vstup je dále doplněn didaktickou analýzou tematiky, mapující uchopení vybraných principů ve výtvarných činnostech na prvním stupni ZŠ. Navazující část projektová pak rozvíjí dané téma v rovině praktické. Představuje přípravu a realizaci tematické řady, složené z osmi provázaných lekcí, jejichž cílem je přiblížit žákům dimenze pohybu a způsoby jeho vyjádření nebo zachycení prostřednictvím experimentálních a jiných činností, při využití tradičních i současných výtvarných médií a postupů.
Význam komunikace ve vztahu k porovnání očekávání rodinných příslušníků klientů Domova pro seniory od poskytované péče s reálnou praxí
Šindelářová, Eva ; Lejsal, Matěj (vedoucí práce) ; Kubejová, Elena (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice očekávání rodinných příslušníků od péče poskytované v konkrétním Domově pro seniory a současně se také zabývá komunikací mezi pracovníky daného zařízení a příbuznými tamních klientů. Práce nejprve popisuje teoretická východiska dané problematiky, kdy je pozornost věnována jak období stáří, tak možnostem podpory seniorů. Dále je rozpracován proces umístění seniora do pobytového zařízení a prostor je věnován i možnostem spolupráce mezi rodinnými příslušníky klientů a pracovníky v tomto typu sociální služby. Cílem práce je pak pomocí polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jakým způsobem mají příbuzní klientů v konkrétním Domově pro seniory možnost dozvědět se o tom, jak reálně probíhá péče v daném zařízení a zda se shoduje s jejich očekáváními. Pozornost je věnována také hodnocení stávajícího systému komunikace mezi těmito aktéry. Z výzkumu vyplývá, že rodinní příslušníci neměli konkrétní očekávání od dané sociální služby. Byla identifikována i rozdílná vnímání frekvence komunikace v rámci obou skupin informátorů, kdy se rodinní příslušníci ve vztahu k získávání informací o probíhající péči nejčastěji spoléhají na svůj vlastní úsudek. Výsledky výzkumu odhalují 3 vyskytující se roviny vzájemného nastavení vztahů mezi pracovníky a příbuznými klientů. První dimenzí...
Význam komunikace ve vztahu k porovnání očekávání rodinných příslušníků klientů Domova pro seniory od poskytované péče s reálnou praxí
Šindelářová, Eva ; Lejsal, Matěj (vedoucí práce) ; Kubejová, Elena (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice očekávání rodinných příslušníků od péče poskytované v konkrétním Domově pro seniory a současně se také zabývá komunikací mezi pracovníky daného zařízení a příbuznými tamních klientů. Práce nejprve popisuje teoretická východiska dané problematiky, kdy je pozornost věnována jak období stáří, tak možnostem podpory seniorů. Dále je rozpracován proces umístění seniora do pobytového zařízení a prostor je věnován i možnostem spolupráce mezi rodinnými příslušníky klientů a pracovníky v tomto typu sociální služby. Cílem práce je pak pomocí polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jakým způsobem mají příbuzní klientů v konkrétním Domově pro seniory možnost dozvědět se o tom, jak reálně probíhá péče v daném zařízení a zda se shoduje s jejich očekáváními. Pozornost je věnována také hodnocení stávajícího systému komunikace mezi těmito aktéry. Z výzkumu vyplývá, že rodinní příslušníci neměli konkrétní očekávání od dané sociální služby. Byla identifikována i rozdílná vnímání frekvence komunikace v rámci obou skupin informátorů, kdy se rodinní příslušníci ve vztahu k získávání informací o probíhající péči nejčastěji spoléhají na svůj vlastní úsudek. Výsledky výzkumu odhalují 3 vyskytující se roviny vzájemného nastavení vztahů mezi pracovníky a příbuznými klientů. První dimenzí...
Možnosti inkluzivního vzdělávání dětí s tělesným postižením v mateřských školách na Písecku
ŠINDELÁŘOVÁ, Eva
Práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání dětí s tělesným postižením v běžných mateřských školách. V první části je teoretické ukotvení problematiky. Zde autorka popisuje druhy tělesných postižení, podstatu inkluzivního vzdělávání, kterou porovnává s integrací a specifika dítěte v předškolním věku. V druhém, analytickém oddílu jsou popsány výsledky provedeného šetření. Výzkum byl založen na dvou výzkumných metodách. První byly polostrukturované rozhovory, druhou pak tištěné dotazníky. Práce má charakter případové studie, její závěry tak nemají ambice být zobecňovány na všechny běžné mateřské školy v daném regionu. Přesto však poskytuje aktuální obraz o dané problematice na území píseckého regionu. Zjištění přiblížila představu o postojích veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání dětí s tělesným postižením, dále pak o jejich informovanosti, týkající se tohoto fenoménu.
Efektivita střelecké činnosti basketbalového extraligového družstva žen
ŠINDELÁŘOVÁ, Eva
Bakalářská práce se zabývá efektivitou a aktivitou střelby extraligového druţstva ţen BK Strakonice a vytvořením zásobníku cvičení na její zlepšení. Hlavní metodou je pozorování, zápis utkání a technický zápis mistrovských utkání ročníku 2009/2010. Bylo zjištěno, ţe hráčky nastupující do základní sestavy nejsou v efektivitě střelby lepší neţ střídající hráčky. Také všechny podkošové hráčky nemají nejlepší aktivitu a efektivitu trestných hodů z celého týmu. Ani jedna z hypotéz nebyla potvrzena. Pro další činnost výzkumu bych doporučila větší počet zkoumaných hráček, protoţe výsledky by potom byly statistiky mnohem prokazatelnější.

Viz též: podobná jména autorů
7 ŠINDELÁŘOVÁ, Eva
1 Šindelářová, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.