Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing v malých a středních společnostech
Vorel, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Halířová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce v anglickém jazyce zkoumá konkrétní aplikace internetového marketingu k propagaci malých a středních společností podnikajících v oblasti služeb, a to v širším kontextu takzvané "nové ekonomiky". Práce detailně popisuje jednotlivé nástroje internetového marketingu a diskutuje jejich relevanci a možnosti využití v příslušné oblasti. V aplikační části práce jsou prakticky otestovány možnosti marketingu ve vyhledávačích, konkrétně v Google AdWords, a to na příkladu skutečné marketingové kampaně konkrétní malé společnosti.
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.
Efektivní marketing s využitím nástrojů Googlu
Sadílek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Podolka, Luděk (oponent)
Velmi rychlý nárůst počtu uživatelů internetu a výrazná zlepšení na straně technologií mají významný vliv na marketingovou komunikaci. Cílem první části této práce je zasadit marketingové aktivity na internetu do systematického rámce, aby bylo možné je maximálně využít. Ve druhé části se práce zabývá analýzou produktového (AdWords, Mapy, YouTube) a nástrojového portfolia (plánovací, optimalizační a realizační nástroje) společnosti Google a jeho možného využití v jednotlivých fázích realizace internet marketingových aktivit.
Optimalizace a propagace webu
Mika, Jaroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na oblast optimalizace webových stránek pro fulltextové vyhledávače a další způsoby jejich propagace v rámci Internetu. Cílem mé práce je aplikovat jednotlivé prostředky optimalizace a propagace webu na jeho životní cyklus a na procesy probíhající v rámci tohoto životního cyklu. Pro dosažení takto stanoveného cíle jsem diplomovou práci rozdělil do tří relativně samostatných částí. První část je věnována popisu životního cyklu webu a vybraným procesům probíhajícím v rámci tohoto životního cyklu. Druhá část je pak věnována popisu jednotlivých prostředků optimalizace a propagace webu. V závěrečné části jsem aplikoval popsané prostředky optimalizace a propagace webu na životní cyklus webu a procesy s ním spojené, které jsem popsal a znázornil v první části práce.
Pay-per-Click reklama v praxi
Menšík, Michal ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Hajduček, Vladimír (oponent)
Pay per click (PPC) reklama je v poslední době velmi skloňovaným pojmem a tento druh internetového marketingu si našel své neotřesitelné místo na trhu s reklamou. Systém AdWords společnosti Google je viditelným důkazem úspěchu tohoto reklamního modelu. Výhodou PPC reklamy je přesné měření jejích účinků, díky čemuž lze sledovat rentabilitu tohoto způsobu reklamy. Přesto velké množství firem, které PPC reklamou propagují své výrobky a služby, využívají této výhody velmi málo a tak za ni bezhlavě utrácejí nemalé prostředky. Cílem této práce je popsat, jak správně PPC reklamu navrhnout a jak ji následně spravovat tak, aby přinesla co možná nejlepší efekt. Práce je rozdělena na obecnou a praktickou část. V obecné je čtenář uveden do této problematiky a následně se v jednotlivých kapitolách praktické části seznámí s tím, jak správně reklamu připravit, jak měřit její úspěšnost a jaké musí být splněny předpoklady pro úspěšný chod PPC reklamy.
Možnosti zvyšování efektivity správy a optimalizace PPC reklamních kampaní
Malina, Jaroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza stávající situace na poli internetového marketingu, konkrétně reklamních systémů PPC. Práce se zabývá především problémy z praxe při správě většího množství kampaní a rozdíly mezi jednotlivými systémy.
Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích
Šindelářová, Jana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem bakalářské práce je search engine marketing (SEM) v České republice. Cílem práce je především komplexně popsat proces marketingové kampaně ve vyhledávačích, což je realizováno definicí a charakteristikou analytické, implementační a kontrolní fáze procesu. Jsou popsány základní principy SEM. Vychází se z teoretické definice SEM a jeho základních linií ? optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené odkazy ve vyhledávačích, zohledňuje se aktuální situace na trhu a odhaduje se budoucí vývoj. Práce nabízí ucelený pohled na český trh search engine marketingu, předkládá informace o využívání internetu v České republice a charakterizuje největší hráče na poli SEM (vyhledávače, internetové marketingové agentury a systémy PPC reklamy). Popsána je oblast metrik SEM. Práce zmiňuje také otázku etiky SEO. Praktická část textu popisuje on-line nástroje sloužící k analýze a optimalizaci webu, zejména nástroje pro klíčová slova. Problematiku dokreslují přiložené reálné SEO analýzy webu.
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadaník, Petr (oponent)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.
Analýza komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o.
Pikartová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o., která se zabývá vývojem software na zakázku. Samotné analýze předchází teoretická část, kde jsou vysvětleny nejprve tradiční složky komunikačního mixu, poté je věnována pozornost komunikačnímu mixu uskutečňovanému prostřednictvím internetu. V praktické části je pak představena analyzovaná společnost a následně detailně popsán současný stav jejího komunikačního mixu. Na základě provedené analýzy jsou potom v závěru práce podána doporučení s cílem odstranění nedostatků a optimalizace komunikačního mixu této organizace.
Segmentace uživatelů vyhledávačů
Kováříková, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mozer, Václav (oponent)
Segmentace uživatelů vyhledávačů. Charakteristika trhu, základní druhy internetové reklamy, teoretický podklad pro segmentaci trhu, dotazníkové šetření, vymezení segmentů pomocí shlukové analýzy. Popis segmentů a marketingová doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.