Název:
Možnosti zvyšování efektivity správy a optimalizace PPC reklamních kampaní
Překlad názvu:
Possibilities of better effectivity and optimization of PPC campaign management
Autoři:
Malina, Jaroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce je analýza stávající situace na poli internetového marketingu, konkrétně reklamních systémů PPC. Práce se zabývá především problémy z praxe při správě většího množství kampaní a rozdíly mezi jednotlivými systémy.This bachelor's thesis is focused on current situation on the field of internet marketing, concretely advertising PPC systems. The thesis considers practical issues of managing bigger amount of campaigns and differences among particular systems.
Klíčová slova:
marketing; ppc; search engine marketing; sem; marketing; ppc; search engine marketing; sem
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13603