Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Rozšíření frameworku Machinations
Guth, Robert ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Fink, Jiří (oponent)
Framework Machinations je nástroj pro reprezentaci mechanik deskových a některých počítačových her. Jeho hlavním účelem je umožnit návrhářům otestovat a ladit parametry hry před jejím vydáním. Modely některých herních mechanik ale framework neumožňuje vytvořit a nutí své uživatele ke zjednodušování modelů. Cílem této práce je rozšíření frameworku Machinations tak, aby vznikl nástroj schopný simulování mechanik deskových her bez nutnosti jejich zjednodušování. Součástmi práce jsou program pro práci s rozšířeným frameworkem a příkladová studie rozebírající implementaci deskové hry Doba kamenná v rozšířeném frameworku.
Komponentní systém pro herní grafický engine
Polášek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny pro správu entit, která umožňuje vývoj pomocí Entity-Component-System paradigmatu. Součástí práce je analýza aktuálního stavu návrhu software, z pohledu vývoje her a rozbor dnes používaných technik pro práci s entitami včetně srovnání jejich výhod a nevýhod. Následně se práce zabývá důvody, proč tuto metodu návrhu používat a jakým způsobem využití kompozice ovlivňuje výkon aplikací, ve vztahu k hardwarové architektuře moderních počítačů, se zaměřením na paměťovou hierarchii. V práci je dále navržen entitní systém, který umožňuje dynamickou kompozici entit za běhu aplikace z předem definovaných komponent. Výsledný systém je navržen s ohledem na snadnou paralelizaci vykonávaných akcí a umožňuje uživatelské rozšíření ve směru datových struktur k uchovávání komponent. Výsledkem této bakalářské práce je multiplatformní knihovna pro programovací jazyk C++ , pojmenovaná Entropy , která vývojářům zpřístupňuje návrh aplikací pomocí ECS paradigmatu.
Gamifikace v online marketingu
Pohůnek, Vojtěch ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Gamifikace je v současnosti jeden z nejrychleji rostoucích trendů v marketingu. Zabývá se problematikou přilákání nových zákazníků a udržení si stávajících za pomoci zavádění herních mechanik a principů do neherního prostředí. Gamifikace není jen současný trendový pojem. Podle analytické firmy Gartner bude mít do roku 2014 každá větší společnost gamifikačního konzultanta, kterému bude přikládána stejná váha, jako v současnosti expertům na nová média a sociální sítě. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na gamifikaci směrem k webu, webovým službám a online marketingu. Klade si za cíl jednak vyložit samotný pojem gamifikace a přiblížit základní herní mechanismy aplikovatelné v prostředí internetu, ale zároveň i popsat a zhodnotit praktické příklady užití gamifikace směrem k online marketingu.
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
Gamifikace ve výuce
Chmelař, Jan ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku gamifikace a hledá možnosti využití gamifikace pro zkvalitnění zážitku z předmětu Principy managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce formálně definuje problematiku gamifikace a identifikuje teorii motivace a herní design jako dvě klíčová paradigmata. Praktická část za pomoci aparátu manažerského rozhodování vybírá vhodnou variantu implementace gamifikačních prvků do self-management aktivity Třicetidenní výzva. Jako vhodná varianta je identifikováno využití aplikace Habitica.
Gamifikace v řízení lidských zdrojů
Loufek, Václav ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím gamifikace pro zvýšení motivace a zaujetí zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu činností řízení lidských zdrojů v souvislosti s gamifikací a popsat postupy integrace herních principů a gamifikovaných systémů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy gamifikace a základní elementy herního designu. Praktická část představuje využití gamifikace v oddělení lidských zdrojů společnosti T-mobile Czech Republic a.s., hledá místa vhodná pro další rozvoj pomocí herních mechanik a ve vybraných aktivitách popisuje potenciální gamifikované projekty. Analyzované informace pochází z kvalitativních rozhovorů s ředitelkou rozvoje lidských zdrojů sledované společnosti.
Gamifikační systémy a jejich integrace v organizaci
Rýdl, Vojtěch ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tématem této práce jsou gamifikační systémy a jejich implementace v organizacích. V první kapitole je popsána teoretická část gamifikace. Druhá kapitola se zabývá možnostmi využití herních prvků v pracovním prostředí a přístupy k návrhu gamifikačního systému. Ve třetí kapitole nalezneme porovnání gamifikačních platforem. Poslední část práce obsahuje návrh vlastního gamifikačního systému pro webovou aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.