Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 242 záznamů.  začátekpředchozí233 - 242  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady
Havlová, Lenka ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Langr, Ivan (oponent)
Průzkum spokojenosti zákazníků se službami zoologické zahrady se zaměřením na služby doplňkového charakteru. Jedná se především o oblast stravování, služeb pro rodiče s dětmi a všeobecně zázemí pro návštěvníky. Z vyhodnocených informací budou vypracovány závěry a doporučení pro další zlepšování daných služeb.
Guests´ satisfaction with Hotel Kaskády services
Slobodníková, Stanislava ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění hotelových služeb, se kterými byli hosté nespokojeni. Druhým cílem práce je navrhnout přepracování současného dotazníku do podoby pro hosta přehlednější a srozumitelnější, při současném zachování či dokonce zvýšení jeho vypovídací hodnoty. Posledním bodem, který si práce klade za cíl, je nalézt způsoby motivace hotelových hostí, které přispějí k jeho ochotě spolupracovat při vyplňování dotazníku a poskytování zpětné vazby.
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Strategie firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit
Gergelová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá strategií firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit a klade si za cíl navrhnout vhodnou strategii pro firmu škola a půjčovna windsurfingu F4, s.r.o. Nejdříve se budu věnovat teoretické části, kde je vysvětleno, co je to vlastně strategie a jak se tvoří. Praktická část se týká už přímo konkrétní firmy, teda školy a půjčovny windsurfingu F4. K vypracování této části jsem použila svých vlastních dotazníků, s jejichž pomocí jsem analyzovala současný stav společnosti a dále navrhla kokrétní strategický návrh rozvoje.
Aplikace metod hodnocení vztahů se zákazníky v Plzeňských městských dopravních podnicích, a.s.
Buchalová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Stěžejním bodem diplomové práce jsou zákazníci a jejich spokojenost. Teoretická část se věnuje charakterizaci přístupu Řízení vztahů se zákazníky (CRM) a metodám hodnocení. Cílem diplomové práce je vytvoření dokumentovaného postupu pro hodnocení spokojenosti zákazníků a aplikace vybrané metody hodnocení. Naplněním tohoto cíle se zabývá část praktická, pro jejíž účely byla vybrána společnost Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Vytvořený dotazník je aplikován na malý vzorek a práce je uzavřena vyhodnocením výsledků průzkumu a aplikovatelnosti dotazníku i dokumentovaného postupu.
Výzkum spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Boháčková, Veronika ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kestlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je analýza vybraného podniku co se týče poznání potřeb a očekávání zákazníků a zhodnocení míry jejich spokojenosti s produkty a službami, které podnik nabízí. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska marketingové strategie, která je založena na orientaci na zákazníka, s důrazem na spokojenost zákazníků, metodiku a význam měření spokojenosti a proces řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je, kromě samotného výzkumu, návrh doporučení změn podniku s ohledem na jeho možnosti.
Management kvality (ISO 9000, TQM, EFQM)
Smolková, Anna ; Veber, Jaromír (vedoucí práce)
Práce se zabýva systémy managementu jakosti, s důrazem na orientaci na zákazníka. Předmětem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků Ľubovnianské nemocnice, n.o., zdravotnického zařízení certifikované dle ISO 9001:2001. V praktické části jsou organizaci nabídnuta různá doporučení pro odstránění nedostatků zjištěných na základě provedeného dotazníkového průzkumu. Dále je cílem práce také vypracování návrhu vhodného způsobu monitorování a měření spokojenosti zákazníků v Ľubovnianské nemocnici,n.o.
Měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě, stavební spořitelně, a.s.
Pešková, Olga ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část obsahuje zásady a postupy doporučované v této činnosti a praktická část obsahuje návrh zavedení měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě stavební spořitelně, a.s., kde se dosud měření spokojenosti zákazníků neprovádí.
Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR
Korolovič, Tomáš ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Franče, Václav (oponent)
Teoretická část popisuje význam orientace na zákazníky a monitorování zákaznické spokojenosti. Vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků a představuje nejobvyklejší metody monitorování spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje analýzu dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR a poskytuje doporučení mobilním operátorům za účelem zlepšování spokojenosti jejich zákazníků.
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 242 záznamů.   začátekpředchozí233 - 242  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.