Název:
Strategie firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit
Překlad názvu:
firm enterprising in the area of leisure time activities
Autoři:
Gergelová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá strategií firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit a klade si za cíl navrhnout vhodnou strategii pro firmu škola a půjčovna windsurfingu F4, s.r.o. Nejdříve se budu věnovat teoretické části, kde je vysvětleno, co je to vlastně strategie a jak se tvoří. Praktická část se týká už přímo konkrétní firmy, teda školy a půjčovny windsurfingu F4. K vypracování této části jsem použila svých vlastních dotazníků, s jejichž pomocí jsem analyzovala současný stav společnosti a dále navrhla kokrétní strategický návrh rozvoje.This thesis engages in strategy of firm enterprising in the area of leisure time activities and the main aim of the firm is propouse the acceptable strategy for a firm "škola a půjčovna windsurfingu F4, s. r. o." At the first time I will dedicate the theoretic part of my thesis that is explaining what is the strategy and how is created. The practi part concerns a concrete firm - The mencioned "škola a půjčovna windsurfingu F4, s. r. o." To be able to elaborate this part I used my own questionnaires and with the help of them I analysed the contemporary state of firm and I propoused the concrete strategy of development.
Klíčová slova:
spokojenost zákazníků; strategie; škola a půjčovna windsurfingu F4, s.r.o.; costumer satisfaction; strategy; škola a půjčovna windsurfingu F4, s.r.o.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15936