|
Podnikatelský plán podniku Fermata Computing
Roubíček, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Hůrská, Valérie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro konkrétní podnik. V rámci teoretické části se autor zaměřil na specifika malého a středního podnikání, zvláště na jeho výhody a nevýhody v podmínkách České republiky. Jednou z důležitých částí práce je analýza podnikového okolí, která je nezbytná pro kvalitní sestavení podnikatelského plánu. Praktická část je samotným vypracováním podnikatelského plánu společnosti Fermata Computing., která poskytuje komplexní IT služby v regionu hlavního města Prahy. Hlavním záměrem podniku je expanze v rámci tohoto okresu a vznik a rozvoj nové pobočky v novém regionu v okolí Brna. Právě podnikatelský plán by měl napomoci k získání dodatečných finančních prostředků pro její realizaci.
|
|
EAFRD, Záměr výstavby bioplynové stanice
Dvořáková, Zdeňka ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krejča, Marek (oponent)
Diplomová práce obsahuje informace o přínosech a perspektivách bioplynových stanic v zemědělství. Zprostředkovává čtenářům údaje o možnostech realizace výstaveb bioplynových stanic za spoluúčasti EU, přibližuje proces žádosti o dotaci v rámci Programu rozvoje venkova ČR pro období 2007 -2013, prokazuje ekonomickou efektivnost těchto projektů a poskytuje návod pro vypracování projektu jako klíčové obligatorní přílohy žádosti o dotaci.
|
| |
|
Podnikatelský záměr konkrétního podniku
Pejša, Jan Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Filip, Pavel (oponent)
Byly shromážděny údaje týkající se sestavení a struktury podnikatelského záměru ze všech možných oblastí podniku. Dále byly shromážděny údaje týkající se strategických analýz sloužících k externí a interní analýze podniku. V následující části byly shromážděny údaje týkající se dotčeného průmyslu v ČR a vzhledem k těmto datům byly provedeny externí a interní analýzy. Dále byl navrhnut celkový podnikatelský záměr včetně analýz zdrojů, základních surovin a výrobků, dodavatelů a odběratelů, cílových trhů, konkurence a dopadů na životní prostředí. Následovaly analýzy ekonomických informací a z těchto údajů byla provedena finanční analýza společnosti a jejího předpokládaného hospodaření. Pro upřesnění byly doplněny strategie dalšího rozvoje firmy. Výsledkem bylo zhodnocení životaschopnosti podnikatelského záměru.
|
|
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.
|
|
Development of Tourism in Central Bohemia by Means of EU Funds
Bláhová, Iva Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Krátožková, Šárka (oponent)
Teoretická část: Možnosti rozvoje cestovního ruchu prostřednictvím fondů EU v programovacím období 2000-2006 a 2007-2013. Společný regionální operační program. Praktická část: Aktivita a úspěšnost Středočeského kraje ve SROPu (4.2.2) v porovnání s ostatními kraji. Nejčastější problémy při sestavování projektu, jejich možná řešení. Popis projektu Sedlčanskem na kole. Práce je zpracována anglicky.
|
|
Marketing školy ve vybraném subjektu
Dvořáková, Ivana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Navrátilová, Petra (oponent)
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.
|
|
Propagace Krkonoš
Dattelová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vávra, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat všechny komunikační aktivity turistického regionu Krkonoše. První kapitola je věnována marketingové komunikaci a propagaci. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. V druhé kapitole jsou vyzdviženy ty komunikační aktivity, které jsou vhodné pro propagaci regionu. Třetí kapitola představuje Krkonoše, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj a správní členění. Čtvrtá kapitola se týká analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Obsahem páté kapitoly je SWOT analýza Krkonoš. Šestá kapitola je věnována současné propagaci Krkonoš a veškerým současným komunikačním aktivitám turistického regionu Krkonoše. V sedmé kapitole jsou prezentována navrhovaná opatření pro zkvalitnění propagace Krkonoš.
|
| |
| |