Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing školy ve vybraném subjektu
Dvořáková, Ivana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Navrátilová, Petra (oponent)
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.

Viz též: podobná jména autorů
13 DVOŘÁKOVÁ, Iva
15 DVOŘÁKOVÁ, Ivana
11 DVOŘÁKOVÁ, Iveta
3 Dvořáková, Ilona
1 Dvořáková, Inka
7 Dvořáková, Irena
2 Dvořáková, Iris
13 Dvořáková, Iva
15 Dvořáková, Ivana
2 Dvořáková, Ivana,
11 Dvořáková, Iveta
4 Dvořáková, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.