Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 310 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza obchodů se sýry
Juříček, Alan ; Filípek, Ivan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce o názvu „Strategická analýza obchodů se sýry“ analyzuje stav firmy, která se zabývá prodejem zahraničních sýrů a delikates. V teoretické části práce je definován obecný postup strategické analýzy a nástrojů k ní potřebných. V analytické části jsou tyto nástroje implementovány na tento konkrétní podnik, přičemž je provedena kompletní strategická analýza vnitřního i vnějšího okolí. Na základě získaných poznatků jsou navrženy kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
Obchodní strategie podniku
Foltýn, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku s cílem návrhu vhodné modifikace obchodní strategie pro společnost působící na evropském trhu vytápění. Práce směřuje k návrhu změny stávající obchodní strategie, pomocí rozšířeného marketingového mixu na daném odvětvovém B2B trhu, která diferencuje produktové portfolio od jiných konkurenčních podniků na trhu, využívá nových technologií a je konkurenceschopná, zaměřená na zákazníky.
Využití metodologie projektového řízení při zavedení e-shopu
Štaud, Štěpán ; Veselý, Josef (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním vlastního návrhu řešení projektu pro dodávku e-shopu pro společnost podnikající v odvětví prodeje elektrospotřebičů a elektroniky. Práce se zaobírá vypracováním analýz aktuálního stavu společnosti a zároveň použitím moderních metod projektového managementu k vypracování návrhu plánu projektu.
Utilization of strategic management tools and techniques
Afonina, Anna ; Kubíčková, Lea (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this dissertation is to identify and explore the relationships between strategic management tools and techniques and organizational performance. Therefore, at first it was necessary to define the set of strategic management tools and techniques that are most frequently used in current managerial practice among Czech companies, as well as to find a way of measuring organizational performance. Two empirical researches have been conducted: the result of the first research was the identification of the most popular management tools and techniques as well as factors which influence their utilization, namely managerial awareness, satisfaction with them and company size. As a result of the second research, a multidimensional framework of company performance measurement was proposed. Using principal component analysis, four groups of organizational performance outcomes were indicated: financial performance, competitive positioning, customer orientation and organizational integrity. By using stepwise regression analysis, the research confirms that the utilization of strategic management tools and techniques has a positive impact on organizational performance outcomes.
Podnikatelský plán
Škeříková, Edita ; Svoboda, Luděk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší založení malé obchodní společnosti se zaměřením na výrobu kabelek. Vychází z teoretických poznatků aplikovaných do praktické části složené z analýzy okolí budoucího podniku a ze sepsání podnikatelského plánu.
Strategické řízení elektronického obchodu
Luhan, Jan ; Baran, Dušan (oponent) ; Fecenko, Josef (oponent) ; Půža, Bedřich (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Disertační práce řeší návrh modelu pro podporu strategického řízení elektronického obchodu firmy integrující stávající charakteristické procesy řízení ve firmě. Základní matematický model využívá řešení soustavy diferenciálních rovnic a je adaptabilní vůči potřebám konkrétního subjektu.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Strategické řízení rozvoje podniku
Menšík, Martin ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje stavebního podniku. Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz interního a externího prostředí firmy navrhnout takovou business strategii, kde bude podnik nově úspěšně fungovat jak na trhu privátních, tak i veřejných zakázek.
Kvalita ve strategickém řízení firem a organizací
Růžička, Jiří ; Nenadál, Jaroslav (oponent) ; Kotovicová, Jana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Práce se zabývá postavením kvality ve strategickém řízení organizací, v průmyslu, službách, v malých středních a velkých podnicích, ve veřejných organizacích a státní správě. Reaguje na vývoj v České republice v posledních 25 letech v oblasti kvality. Věnuje se zavedení procesů obsažených v Blue Guide a NLF v ČR včetně některých nástrojů jako je certifikace, akreditace a posuzování shody. Druhou oblastí je Národní politika kvality v České republice, definovaná Radou kvality ČR. Hlavním cílem práce je realizace výzkumu a zjištění/ověření zda a jakým způsobem je využíváno strategické řízení v oslovených organizacích. Jaké moderní koncepty řízení využívají, jakým způsobem jsou v jednotlivých strategiích obsaženy požadavky na kvalitu. Zjištěné výsledky byly porovnány s výsledky obdobných výzkumů realizovaných nejen v ČR v uplynulých letech, tak aby bylo možné potvrdit zjištěné trendy. Výsledky práce budou využity pro orientaci českých organizací v uvedené problematice.
Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi
Žirovnický, Antonín ; Mayerová, Vlasta (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi. Strategický plán je vytvořen pro společnost KONSORCIUM T+M, s.r.o. Obsahuje návrhy marketingového a finančního plánu, strategickou analýzu okolí podniku a také SWOT analýzu. Výsledkem těchto částí je návrh propagace, jak zvýšit prodejnost a informovanost kupujících v závislosti na zvýšení tržního podílu a zisku z prodeje této dětské obuvi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 310 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.