Název:
Strategická analýza obchodů se sýry
Překlad názvu:
Strategic Analysis of Cheese Shops
Autoři:
Juříček, Alan ; Filípek, Ivan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce o názvu „Strategická analýza obchodů se sýry“ analyzuje stav firmy, která se zabývá prodejem zahraničních sýrů a delikates. V teoretické části práce je definován obecný postup strategické analýzy a nástrojů k ní potřebných. V analytické části jsou tyto nástroje implementovány na tento konkrétní podnik, přičemž je provedena kompletní strategická analýza vnitřního i vnějšího okolí. Na základě získaných poznatků jsou navrženy kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
This diplom thesis with title „Strategic analysis of cheese shops“ deals with an analysis of real company which offers foreign cheese and specialities. The theoretical part defines general metodology and tools of strategic management. The analythic part shows how these tools are implemented into this real company and provide us internal and external strategic analysis. On the base of these facts are suggested future steps to improve economical situation of that company.
Klíčová slova:
cíl.; PEST analýza; Porterův model konkurenčního prostředí; strategická analýza; strategické řízení; Strategie; SWOT analýza; vize; PEST analysis; Porter’s model of competitive environment; strategic analysis; strategic goal.; strategic management; Strategy; SWOT analysis; vision
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25373