Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,548 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Grecová, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Pawlas, Michal ; Kenský,, Jaroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zavedení internetového obchodu, zlepšení internetové prezentace a návrh e-markatingu pro firmu Dagen, s.r.o. Na základě provedené analýzy současného stavu v dané firmě byl proveden návrh na řešení a následovně zprovoznění e-shopu.
Podnikatelský záměr - Založení hudebního klubu
Roček, Pavel ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru na realizaci hudebního klubu. Teoretická část práce se zaměřuje na založení vhodné právní formy podnikání, analýzu konkurenčního prostředí, marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a rozpočty. Praktická část vychází z teoretických poznatků a osobních zkušeností s vedením hudebního klubu a hostinské činnosti všeobecně.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Žák, Jaroslav ; Složil, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti“ se zaměřuje prostřednictvím získaných teoretických poznatků a informací obsažených v analytické části práce na návrh možné podoby komunikačního mixu sledované společnosti, který by bylo možné realizovat v praxi.
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
Návrh komunikačního mixu produktu
Slavík, Roman ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikačního mixu produktu“ je návrh na zlepšení komunikačního mixu na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu vybraného výrobku ve vybraném podniku. Bakalářská práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé komunikační nástroje, principy marketingové komunikace a metody analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Úvod praktické části popisuje vybraný podnik a jeho produkty. Dále probíhá analýza aktuálního stavu komunikačního mixu vybraného výrobku, jednotlivých nástrojů propagace, analýza silných a slabých stránek výrobku a budoucích příležitostí a hrozeb. Závěrečná část obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Marketingová komunikace podniku
Cabejšek, Tomáš ; Sokol, Luboš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh změn vedoucích k optimalizaci marketingové komunikace podniku z oblasti elektrotechnické výroby. První část práce obsahuje teoretické pojmy,vymezení základní pojmů marketingu, marketingové komunikace, analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Ve druhé části autor analyzuje aktuální stav v podniku a jeho marketingovou komunikaci. Ve třetí části jsou prezentovány návrhy opatření a změn v marketingové komunikaci, které mají vést k jejímu zlepšení.
Návrh marketingové strategie
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. Pro tento účel byla vybrána firma SUBFORM. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu firmy a analýzu trhu. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která by mela vést ke zlepšení postavení firmy na tomto trhu
E- and Smart-: Discourse of Selling, Promoting and Advertising Technology
Tichý, Martin ; Šťastná, Dagmar (oponent) ; Kotásek, Miroslav (vedoucí práce)
With a growing and often over-saturated market for digital technology many businesses face a challenge of retaining and acquiring customers. A successful marketing campaign, which has become a vital part of introducing new products to the market, can help achieve this goal. In this bachelor’s thesis relevant materials from different communication channels have been collected and further analyzed in terms of various linguistic elements used in advertising. The analyzed materials possess distinct language properties according to what is their desired function. On billboards, posters and online banners, where short, concise messages fulfill their function of advertising a certain product, long, structured blocks of text would fail. And in a similar fashion, usage of short “catch-phrases” in official documents would be considered unprofessional. This bachelor’s thesis aims to outline and describe some of the linguistic methods used in marketing by gathering data and analyzing it.
Internetový marketing pro firmu
Pohorelec, Andrej ; Hádek, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu možností, které internetový marketing nabízí a vypracování vhodné strategie, jak propagovat firmu na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,548 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.