Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Stemberg, Audrey ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání ani praktické zkušenosti v oblastech arts managementu a internetového marketingu. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro autory knihy navržena marketingová strategie.
Elektronická kniha na slovenském trhu: Realita nebo fenomén?
Vazanová, Zuzana ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cieľom diplomovej práce je priblíženie prostredia elektronických kních a ich technológií.V práci je popísaný historický vývoj, celkové technologické pozadie a využívané distribučné kanály pre ich predaj. Praktická časť obsahuje analýzu situácie na slovenskom trhu s pohľadu spotrebiteľa.
Analýza e-shopu WayToBook
Vakhrusheva, Liubov ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Bychenko, Sergey (oponent)
Cílem této práce je analýza konkrétního elektronického obchodu WayToBook zabývajícího se prodejem elektronických a audio knih. Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole práce jsou uvedena teoretická východiska a základní pojmy, klady a zápory internetového obchodu pro prodejce a zákazníky. V druhé kapitole je věnována pozornost charakteristice elektronického obchodu WayToBook, jeho nabídce, sortimentu, podmínkám pro používání, knižnímu pirátství a zákazníkům elektronického obchodu. Ve třetí kapitole je analyzována cenová politika elektronického obchodu a používané platební systémy. Poslední kapitola se zabývá podporou prodeje a reklamou.
Strategická analýza
Týřlová, Zuzana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu podniku Palmknihy s.r.o.. V první části práce je nastíněna základní terminologie a teoreticko-metodologický aparát používaný pro strategickou analýzu. Ve druhé praktické části jsou na základě teoretických poznatků řadou analýz zjišťovány hrozby a příležitosti a silné a slabé stránky podniku. K vyhodnocení výsledků předchozích analýz je použita analýza SWOT a na jejím základě jsou formulována strategická doporučení, která by měla být nápomocná v dalším rozvoji společnosti.
Konkurenceschopnost elektronických medií
Hain, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem práce je tedy průzkum úspěšnosti prodeje elektronických knih v českém prostředí. Výstupem práce by pak mělo být zhodnocení stávající situace identifikace hlavních problémů tržní konkurenceschopnosti elektronických knih a stanovení kritických faktorů, které musí být splněny pro pokud možno ziskový prodej elektronické knihy.
Elektronické knihy
Diblík, Jaroslav ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem elektronických knih, jejich vývojem v minulosti, současným stavem a predikcí budoucího vývoje. Dále se zaobírá digitalizací a současnými projekty digitalizace, uvádí stručný přehled formátů a také příklady hardwaru a softwaru, který je používán pro čtení e-knih. Představuje internetové zdroje elektronických knih a na závěr stručně popisuje distribuci elektronických knih a porovnává cenu klasické a elektronické knihy.
Elektronické knihy
Puharič, Petr ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Žák, Jakub (oponent)
Bakalářská práce podává přehled o problematice elektronických knih. Zabývá se historií e knih, současným stavem, popisuje jejich výhody a nevýhody, i predikci budoucího vývoje. Provádí srovnání a popis zařízení pro čtení e knih, rozbor ceny klasické knihy a e knihy a porovnává prodejnost e knih s prodejností hudby.
Analýza současné situace na trhu elektronických knih (e-book) v České republice
Kubeš, Adam ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Diplomová práce "Analýza současné situace na trhu elektronických knih (ebooků) v ČR", se zabývá tématikou a problematikou e-knih a současné situace na trhu v České republice. Jejím z jejích cílů je uvést čtenáře do světa e-knih, ukázat stručnou historii a vývoj knih a e-knih jako média, seznámit s děním v USA a zejména na českém trhu. Pro práci byl vypracován internetový dotazník "Elektronické knihy v ČR", který slouží jako zdroj dat pro praktickou část. V praktické části je cílem zhodnotit situaci na trhu, přístup respondentů ke čtení, e-knihám a e-čtečkám a také použít získaná data pro výběr nejvhodnější e-čtečky pomocí metody multikriteriálního výběru.
Inovace v retailingu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce je prozkoumat inovace v oblasti retailingu na zahraničním trhu a následně navrhnout koncept doporučení pro využití na českém trhu. Konkrétně jsem tedy pomocí sekundárních dat z mezinárodní stránky www.springwise.com vybrala 20 inovací z celého světa, které jsem zpracovala v případových studiích. Na závěr jsem vytvořila tabulky, ze kterých vyplývá, která inovace je z komplexního hlediska nejlepší a tu jsem konkrétněji popsala. Dále jsem využila dotazníkového šetření na výzkum elektronických skript, na které jsem vytvořila návrh konceptu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.