Název:
Konkurenceschopnost elektronických medií
Překlad názvu:
Competitiveness of electronic books
Autoři:
Hain, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je tedy průzkum úspěšnosti prodeje elektronických knih v českém prostředí. Výstupem práce by pak mělo být zhodnocení stávající situace identifikace hlavních problémů tržní konkurenceschopnosti elektronických knih a stanovení kritických faktorů, které musí být splněny pro pokud možno ziskový prodej elektronické knihy.The purpose of this thesis is to survey the successfulness of electronic book sale in the Czech environment. The thesis is intended to provide an evaluation of the present situation, identify the main issues regarding e-book market competitiveness and determine critical factors which must be considered in order for the e-book sale to be profitable.
Klíčová slova:
e-book; e-kniha; elektronická kniha; epub; e-book; ebook; epub
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33472