Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 382 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti
Papoušková, Andrea ; Vijver, Pieter van de (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analýza současného stavu produktu CLUBWASH společnosti Verybusy, s.r.o., která jako předmět podnikání uvádí - specializovaný maloobchod a maloobchod se smíšeným zbožím; praní, žehlení, opravy a údržba; zpracování dat, služby databank, správa sítí; hostinská činnost. Práce obsahuje návrhy změn stávajícího komunikačního mixu, které by měly napomoci zvýšení zájmu zákazníků o společnost a dosáhnout tak zvýšení firemních zisků a zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu.
Návrh komunikačního plánu
Kahounová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu Pavilonu Anthropos. V úvodu práce je vymezena problematika a použité metody. V první části, která je teoretická, jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. Ve druhé části práce je představen Pavilon Anthropos a analýza jeho plánovaných výstav v roce 2010. Na základě zjištěných poznatků jsou stanoveny konkrétní aktivity pro propagaci jednotlivých výstav i stálé expozice. Dále práce obsahuje vypracování návrhu nového grafického designu webových stránek. V závěru práce jsou poznatky shrnuty.
Marketing in the Real Estate Business
Novák, Matúš ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis deals with developing a marketing strategy for a regional real estate agency that will establish the agency on the market and differentiate it from its competitors. The author analysis the regional real estate market, the competitive environment and applicable marketing strategies and applies the findings on his own company.
Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice
Kirchdorferová, Alena ; Březinová, Veronika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. Následuje charakteristika společnosti a současný stav řešené problematiky. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována dotazníkovou metodou v kombinaci s přímými rozhovory se zákazníky. Dotazníky jsou následně vyhodnoceny a z výsledků výzkumu vychází návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků, včetně uvedení nákladů na realizaci těchto opatření.
Implementace efektivního E-Shoppingu
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o implementaci účinného elektronického nakupování zákazníků přes internet a aplikaci nejnovějších trendů do systému elektronického obchodu pro danou firmu. Cílem práce je moderní systém elektronického obchodu, který přinese pohodlí jak zákazníkům, tak i majiteli firmy provozující tento druh obchodování. Výsledkem práce bude nový systém aplikovány do firmy, dále bude proveden a zpuštěn reklamní a marketingový návrh na propagaci obchodu a firmy na internetu. Tyto nové trendy nám po jejich implementaci přinesou zvýšený počet zákazníků v elektronickém obchodě a tím i vyšší počet objednávek a zviditelnění firmy.
Návrh marketingové kampaně podniku
Jurigová, Karolína ; Bošela, Michal (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku
Líšková, Kristina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh nového komunikačního mixu, který by měl napomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, zvýšení návštěvnosti podniku a s tím spojeného vyššího zisku podniku.
Návrh komunikačního mixu vybrané události
Bednářová, Daniela ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro 10. ročník události Truckshow v Šeborově. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a vysvětluje nejdůležitější pojmy, které jsou následně využity v analytické části. Analytická část se zaměřuje na charakteristiku události Truckshow, dále popisuje detailní analýzu současného stavu události. Součástí analýzy je také marketingový výzkum a interpretace výsledků. Získané informace z analýz budou následným podkladem pro vytvoření návrhu komunikačního mixu.
Návrh zlepšení kulturního projektu
Klusáková, Ivona ; Szemlová, Věra (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na provedení změn ve fungování kulturního projektu pořádaného pod záštitou příspěvkové organizace. Cílem práce je provést změny, které vylepší ekonomickou situaci projektu, zvýší zájem ze strany návštěvníků a také nabízí nové možné zdroje financování. Seznamuje se základními poznatky o organizaci a samotném projektu, rolí marketingu v neziskovém sektoru. Praktickou část tvoří navrhované změny v oblasti propagace projektu, jeho financování a organizování.
Marketingový plán pro zábavní park
Hudec, Martin ; Lubasová,, Alena (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro zábavní park Permonium®, které je otevřené veřejnosti od roku 2012. Práce popisuje inovační prvky, které budou sloužit ke zvýšení atraktivnosti parku a k nárůstu návštěvnosti. V rámci bakalářské práce byl vytvořen podrobný projekt v časovém horizontu tří let, který má docílit požadované expanze v turisticko-zábavním průmyslu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 382 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.