| |
|
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
|
| |
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
|
| |
|
Návrh informačního systému pro chráněnou dílnu
Jelínek, Marek ; Pfliegler, Petr (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem této práce je analýza podnikových procesů a návrh informačního systému pro podporu úklidových služeb v rámci chráněné dílny společnosti Company Servis s.r.o. Výsledek vlastní, poměrně detailně provedené analýzy tvoří nezbytný podklad pro návrh informačního systému, který respektuje současný model fungování společnosti a současně odstraňuje některé zjištěné nedostatky. Provedený návrh také specifikuje přístup uživatelů k tomuto informačnímu systému a navrhuje konkrétní moduly formující jeho vnitřní strukturu. Návrh konkrétněji definuje funkce těchto modulů, vzájemné vztahy a přístup k datům. V návrhu jsou též upřesněny jednotlivé datové toky a datové sklady, včetně specifikace konkrétních dat, systémem zpracovávaných a distribuovaných. V konečné fázi je zohledněn dalšího vývoj.
|
| |
|
Návrh komunikačního systému společnosti
Studenčík, Radek ; Jurák, Tomáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního systému společnosti. Analyzuje současný stav a navrhuje vhodné řešení jak po stránce technické, tak po stránce ekonomické. Popisuje možné způsoby komunikace v podniku. Detailně se zaměřuje na videokonferenci a telepresence, které jsou pro tuto práci klíčové. Na závěr navrhuje nejvhodnější řešení a vyhodnocuje jeho přínos pro podnik.
|
|
Návrh komunikačního plánu
Karafa, Michal ; Pospíšilová, Anna (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu firmy Přerovská realitní s.r.o., která se zabývá realitně developerskou činností. Práce je rozdělena na tři hlavní části – teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti komunikace, analytickou část tvoří konkrétní analýzy aplikované na firemní okolí a v poslední návrhové části jsou zpracovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení stávající komunikační strategie firmy.
|
|
Komunikační mix pro společnost Contipro Group
Barnetová, Eliška ; Pinkas, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Contipro Group. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se společností Contipro Group a její obchodní situací a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o produktech společnosti.
|