|
Užití internetu v podnikové praxi
Jiráková, Eliška ; Jelínek, Jiří (advisor)
Internet Využití internetových služeb v podnikové praxi Členění procesů Marketingové procesy Proces řízení příležitostí Procesy spojené s výzkumem, vývojem a inovacemi Obchodní aktivity Podpůrné procesy Výběr zaměstnanců Procesy řízení Řízení podniku jako takového Proces řízení zdrojů Proces realizace Využití Internetu v procesech podniku TDS Internet a jeho rozšíření ve firmě Marketingové procesy Procesy řízení příležitostí Procesy spojené s výzkumem, vývojem a inovacemi Obchodní aktivity Proces reklamace Podpůrné procesy Výběr a školení zaměstnanců Školení a doškolování zaměstnanců Procesy řízení Řízení podniku jako takového Proces řízení zdrojů Proces realizace
|
|
Právní úprava elektronického obchodu
Potěšilová, Naďa ; Boháček, Martin (advisor) ; Novotný, Jakub (referee)
Diplomová práce se zabývá právní úpravou elektronického obchodu. Definuje pojem e-obchod a charakterizuje ho, vysvětluje rozdíl mezi pojmy e-komerce a e-business. Blíže se zaměřuje na spotřebitelské smlouvy uzavírané pomocí prostředků komunikace na dálku. Jedním z prostředků je právě internet, který se při uzavírání smluv v elektronickém obchodě používá nejčastěji. Na teoretický základ navazuje praktická část zaměřená na konkrétní e-obchod a diplomovou práci doplňují statistiky nakupování přes internet v České republice.
|
| |
| |
| |
|
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (advisor) ; Ganoczy, Eduard (referee)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.
|
|
Competition transformation on the Czech telecommunication market
Ryba, Jakub ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Dočkálek, Libor (referee)
Diplomová práce ?Proměny konkurence na českém telekomunikačním trhu? je zaměřena především na analýzu nedávného turbulentního vývoje telekomunikací v České republice. Se zaměřením na společnost Telefónica O2 Czech Republic,a.s. práce popisuje hlavní faktory, které telekomunikační trh utvářely v uplynulých letech ? zabývá se významnými tržními aliancemi i otázkou regulace odvětví. Závěr práce je věnován hlavním trendům v telekomunikacích, kterými jsou především fixní a mobilní konvergence, VoIP, sítě třetí generace (3G), mobilní virtuální operátoři (MVNO) a televize přes IP (IPTV).
|
|
Video na WEBu
Skořepa, Jakub ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce shrnuje problematiku digitálního videa na WEBu a nastiňuje možnosti využití videa, jako velice účinného způsobu přenosu informací po internetu. Dále práce identifikuje způsoby využití digitálního videa v praxi a pro jednotlivé způsoby použití stanovuje doporučení týkající se konkrétních charakteristik digitálního videa. Vyjadřuje se také k budoucím trendům v oblasti digitálního videa na WEBu. Pro porozumění závěrečných kapitol jsou nejdříve rozebrány obecné principy digitálního videa. Proto se v první části práce zaměřuje na digitální video obecně a s ním spojené pojmy. Poté jsou rozebírány způsoby získávání záznamů pro internetové použití. Následuje souhrn možných využití videa na webu. V další části jsou rozebrány nejpoužívanější formáty a s nimi spojené používané algoritmy komprese. Celá jedna kapitola je věnovaná problematice řízení digitálních práv ? DRM. Poté se podíváme na platformy pro běžné přehrávání po internetu využívající streaming videa, jakožto velice perspektivní technologie. Následně jsou zmíněny některé aspekty distribuce digitálního videa a je analyzován stav internetových videopůjčoven v ČR. Práce dále identifikuje požadavky jednotlivých způsobů použití a je navrženo řešení se zohledněním celé problematiky, tzn. jaký formát a jaké nastavení na které platformě použít. V závěru je zhodnocena celá problematika a shrnuty stěžejní body práce. Nakonec jsou identifikovány trendy v oblasti digitálního videa a je předpovězen vývoj dané problematiky.
|
| |
|
Kritéria hodnocení plnotextových vyhledávacích strojů
Chrást, Tomáš ; Gála, Libor (advisor) ; Novák, Luděk (referee)
Hlavní cílem této práce je definování množiny kritérií, podle kterých mohou vyhledávače hodnotit provozovatelé webového serveru. Druhým cílem bakalá?ské práce je aplikace t?ěchto kritérií na nejv?ětší č?eské fulltextové vyhledáva?e tj. Seznam, Centrum, Jyxo. Fulltextové vyhledáva?če jsou pomocí kritérií vzájemn?ě porovnány a zárove?ň konfrontovány s celosv?ětovým vyhledávačem Google.
|