Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 177 záznamů.  začátekpředchozí156 - 165dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie dalšího rozvoje firmy
Semančiková, Karolína ; Šiarnik, Pavel (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalárska práca je návrhom ďalšej stratégie pre rozvoj firmy Tilia, ktorá sa zaoberá výrobou kozmetických produktov. Východiskom pre návrh je rozbor súčasnej situácie podniku a analýza okolia podniku. Práca je rozdelená na tri časti, pričom prvá je venovaná teoretickému pozadiu podnikovej stratégie a strategickej analýzy, druhá časť sa venuje analýze súčasného stavu skúmanej firmy a tretia časť ponúka vlastný návrh možností a postupov, ktoré môže firma použiť s cieľom svojho ďalšieho vývoja.
Comparing flat prices in the Czech Republik and Slovakia
Šimášková, Ľubomíra ; Lorencová, Marie (oponent) ; Superatová, Alena (vedoucí práce)
The objective of this Diploma Thesis is to benchmark prices of preselected types of flats in the Czech Republic and Slovakia. Main aim of this exercise is to examine the pricing rules in the Czech Republic and Slovakia. Other area of focus is to set prices for selected prices of flats in the suburb and in the city center of Brno and Bratislava and compare them with each other. Analyze which factors affect prices and how they differ from each other.
Konkurenceschopnost firmy ve výberovém řízení na komunikační agenturu pro Alpha System
Černý, Michal ; Čapka, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Marketingová společnost Propeople s.r.o. byla oslovena výrobcem střešní krytiny Alpha System pro podání nabídky do výběrového řízení na novou komunikační agenturu. Nabídka Propeople s.r.o. vychází především z nalezení konkurenčních prvků výrobce, na nichž může být následně postavena reklamní kampaň, která dokáže tohoto výrobce dostatečně odlišit od jeho konkurentů a posílit tím jeho konkurenceschopnost.
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
Strategie rozvoje podniku
Maršalová, Pavlína ; Kučera, Pavel (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje obchodní společnosti XY s.r.o. Práce analyzuje společnost a její okolí s cílem zjistit její postavení na trhu a určit zdroj konkurenční výhody. Implementace navrhované strategie má za cíl zlepšit dosavadní postavení společnosti na poměrně saturovaném trhu.
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.
Analýza konkurenčního boje v obchodně technologickém odvětví
Kreps, Jakub ; Špíšek, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí v oblasti dodavatelů technologií pro průběžnou kontrolu kvality výroby v průmyslových podnicích a výzkumných laboratořích. Zahrnuje návrhy na vytváření konkurenčních výhod a s tím spojené zhodnocení nákladů a stupně diferenciace vůči konkurenci. Dále zahrnuje porovnání atraktivnosti technologií různých výrobců z hlediska kombinace ekonomických a technických parametrů. Po zhodnocení jsou předkládány kroky na nejvhodnější způsob vedení konkurenční války. Nechybí prognóza budoucích podmínek v daném odvětví na českém a slovenském trhu a návrh vhodné formy efektivního konkurenčního zpravodajství. V závěru je potom prezentováno zhodnocení návrhu v kvalitativní a kvantitativní podobě s důrazem na přínos nově předkládaného řešení.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
Cesta k udržení vedoucí pozice společnosti RWE na trhu zemního plynu v ČR
Kvapil, Jaroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vokřál, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá pozicí společnosti RWE na trhu zemního plynu jako prostředku k vytápění v ČR a marketingovými nástroji, které tuto pozici pomohou udržet. Za tímto účelem je v rámci marketingového plánu provedena analýza trhu zemního plynu v ČR a následně jsou navrženy kroky, které by měly zastavit odliv zákazníků z řad domácností. Stručně popsány jsou i alternativní možnosti vytápění, včetně těch, na které by se měla firma RWE v budoucnu zaměřit. Cílem práce je navrhnut řešení, které by mohlo inspirovat marketingový tým společnosti RWE při vlastním marketingovém plánování.
Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
GORYLOVÁ, Jana
Marketing našel široké uplatnění také mimo své původní využití ve výrobní sféře a je aplikován do mnoha dalších oblastí života. Je úspěšně využíván také při rozvoji obcí a regionů. Tento speciální druh marketingu v sobě spojuje několik odvětví. Jedná se o marketing neziskového sektoru, marketing služeb, marketing cestovního ruchu a mimo jiné také o regionální marketing. Využití marketingu pro rozvoj regionu nebo obce může mít několik různých forem. Může se jednat o propagaci obce pro různé cílové skupiny (segmenty) nové obyvatele, turisty, potencionální investory. Cílem marketingu může být vymezení jedinečnosti obce, její diferenciace vzhledem k okolnímu prostředí. Může se jednat o vytváření pracovních příležitostí, zlepšení infrastruktury, občanské vybavenosti, vytváření podmínek pro zahájení podnikání, přijímání rozhodnutí s ohledem na životní prostředí a zdraví obyvatel města. Zdaleka se však nejedná jen o pouhou propagaci, jde o jiný náhled na lokalitu jako na nabízený produkt a na spotřebitele jako na zájmové skupiny, kterým by měl tento produkt poskytovat uspokojení jejich potřeb. Propagace však nemůže být opomenuta, kromě reklamy se jedná zejména o vytváření značky obce, budování jejího image a pozitivního public relation. Komplexní městský marketing jako nejvyšší forma marketingu města je koncept rozvoje města, který využívá partnerství všech aktérů, kteří mají vlastní zájem na rozvoji města. Kooperace a komunikace mezi partnery ze soukromého, veřejného a podnikatelského sektoru umožňuje výměnu znalostí a využívání zkušeností všech zúčastněných stran, prosazování shodných cílů, stanovování jejich priorit a vyhodnocení zvolených postupů z několika nezávislých úhlů pohledu. Společným cílem je zvýšení atraktivity města, jeho konkurenceschopnosti a také posílení identity občanů města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 177 záznamů.   začátekpředchozí156 - 165dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.