Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.
Návrh sloučení firem a analýza daňových dopadů
Bělová, Zuzana ; Fucimanová, Milena (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje návrh sloučení obchodního majetku tří rodinných příslušníků (živnostníků) v jednu společnost s ručením omezeným, se zdůrazněním vlivu na celkové daňové zatížení. Dále porovnává současné celkové daňové zatížení se zatížením po sloučení, hodnotí efektivnost a úspory.
Návrh sloučení firem a analýza daňových dopadů
Bělová, Zuzana ; Fucimanová, Milena (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje návrh sloučení obchodního majetku tří rodinných příslušníků (živnostníků) v jednu společnost s ručením omezeným, se zdůrazněním vlivu na celkové daňové zatížení. Dále porovnává současné celkové daňové zatížení se zatížením po sloučení, hodnotí efektivnost a úspory.
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.