Název:
Cesta k udržení vedoucí pozice společnosti RWE na trhu zemního plynu v ČR
Překlad názvu:
The way to maintain the leading position of company RWE on the market of natural gas in the Czech Republic
Autoři:
Kvapil, Jaroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vokřál, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá pozicí společnosti RWE na trhu zemního plynu jako prostředku k vytápění v ČR a marketingovými nástroji, které tuto pozici pomohou udržet. Za tímto účelem je v rámci marketingového plánu provedena analýza trhu zemního plynu v ČR a následně jsou navrženy kroky, které by měly zastavit odliv zákazníků z řad domácností. Stručně popsány jsou i alternativní možnosti vytápění, včetně těch, na které by se měla firma RWE v budoucnu zaměřit. Cílem práce je navrhnut řešení, které by mohlo inspirovat marketingový tým společnosti RWE při vlastním marketingovém plánování.The thesis deals with the position of company RWE on the market of natural gas as a method used for heating in the Czech Republic and the marketing tools which will help to maintain this position. For this purpose the analysis of natural gas market in the Czech Republic is made as a part of the marketing plan followed by suggested steps that should prevent the household customers from leaving. Alternative ways of heating are also covered briefly, and some of them are advised to be focused on by RWE in future. The goal of the thesis is to propose a solution which would inspire the marketing team of RWE in their own marketing planning.
Klíčová slova:
Diferenciace; Marketingový plán; Průzkum trhu; Trh zemního plynu; Differentiation; Market survey; Marketing plan; Natural gas market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39274