Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 303 záznamů.  začátekpředchozí141 - 150dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prevence specifických poruch chování a učení v předškolním věku
Vacková, Tereza ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku prevence specifických poruch chování a učení u dětí v předškolním věku. Cílem bakalářské práce bylo zjistit povědomí a zkušenosti rodičů o preventivních opatřeních u dětí v předškolním věku a dopady realizovaných preventivních opatření. V teoretických východiscích je popsána problematika prevence, specifických poruch chování a specifických poruch učení. Práce se dále zaobírá včasným odhalením poruchy a spoluprací a komunikací mezi rodiči a odborníky a odborníky samotnými. Empirickou část tvoří smíšený výzkum - závěry zpracování dotazníku, polostrukturovaný rozhovor s rodičem, s psychologem a speciálním pedagogem/logopedem a případové studie. První výzkumnou technikou byl dotazník, který byl zaměřen na zjištění povědomí a zkušenosti rodičů o preventivních opatřeních, jejich spokojenost s nastavením a jejich realizací. Dále byly zpracovány tři případové studie, které nám ukázaly dopad realizovaných preventivních opatření, pohledy a postoje rodiče a odborníků na danou problematiku. Pro zpracování a věrohodnost závěrů byla dále využita technika rozhovoru, který byl realizován s poradenským pracovníkem (psychologem, speciálním pedagogem/logopedem) a s rodičem. Rozhovory byly zaměřeny na informovanost rodiče o preventivních programech, včasnou informovanost ze...
Anticipační zdroje a jejich interakce při příjmu podání v tenise
Reischlová, Eliška ; Carboch, Jan (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Anticipační zdroje a jejich interakce pří příjmu podání v tenise Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jaké anticipační zdroje vnímají a berou v úvahu elitní tenisoví hráči při příjmu podání. Metody: V diplomové práci byl využit kvalitativní typ výzkumu, konkrétně případová studie. Byli vybráni profesionální tenisoví hráči, jejichž nejvyšší umístění v žebříčku ATP bylo od 26. do 163. místa na světě. Pět vybraných hráčů už jen trénují, dva trénují i hrají a další dva jen hrají. Jejich věk se pohybuje od 25-43 let. Byla použita metoda rozhovoru s návodem, rozhovor měl sedm otázek a trval okolo 30-60 minut, kde hráči detailně uvažovali nad klíčovými faktory, které používali při anticipaci podání. Druhou fází výzkumu byla transkripce rozhovoru, jeho kódování a analýza. Výsledky: V diplomové práci byla popsána jednotlivá témata, které poukazují na další anticipační zdroje, které tenisoví hráči při svých zápasech zkoumají. Tenisoví hráči zkoumají různé kontextuální a kinematické informační zdroje, které jim v průběhu zápasu pomáhají k anticipaci podání. Také se zjistilo, že trenéři anticipaci a příjem podání nezařazují do tréninku tak často, jak by bylo vhodné. Tyto nově nalezené poznatky budou jistě užitečná pro trenéry právě k většímu zařazení anticipace do tréninku. Klíčová slova: vizuální...
Žákovské porozumění iracionálním číslům
Šiková, Kateřina ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Diplomová práce zkoumá žákovské porozumění iracionálním čísl·m. Cílem bylo zmapovat a zhodnotit porozumění žák· ze druhého a třetího ročníku na gymnáziu. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření od 69 respondent· a polostrukturovaného rozhovoru od 12 z nich. Výsledky ukázaly, že pro velkou část těchto žák· jsou všechna čísla s neukončeným desetinným rozvojem považována za čísla iracionální a s ukončeným desetinným rozvojem za čísla racionální. V závěru práce uvádím dva přístupy, které by mohly zmírnit tuto chybnou představu. 1
Spolupráce učitele 1. stupně se školním speciálním pedagogem
Kubrichtová, Hana ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Horská, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá spoluprací učitele 1. stupně se školním speciálním pedagogem v rámci inkluzivního vzdělávání. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou část a praktickou část - výzkum. Teoretická část popisuje současný poradenský systém v oblasti vzdělávání v České republice z pohledu inkluzivního vzdělávání. Dále se zaměřuje na vztahy a spolupráci školního speciálního pedagoga v rámci školy. Praktická část se formou kvalitativního výzkumu věnuje tomu, jak probíhá spolupráce mezi učitelem 1. stupně a školním speciálním pedagogem a v čem jsou výhody a nevýhody této spolupráce. Z výzkumu vyplývá, že je spolupráce mezi učitelem 1. stupně a školním speciálním pedagogem výhodná, protože napomáhá při začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné třídy. Klíčová slova Školní speciální pedagog, inkluzivní vzdělávání, primární škola, učitel 1. stupně, školní poradenské pracoviště, spolupráce, kvalitativní výzkum, rozhovor, žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Efektivní komunikace učitelů primární školy s rodiči žáků
Janků, Petra ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Horská, Petra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikace mezi učiteli a rodiči. Cílem práce je zmapovat efektivní komunikační strategie využívané zkušenými pedagogy při vedení rozhovoru s rodiči na prvním stupni základní školy. V teoretické části diplomové práce je na základě odborné literatury definován pojem komunikace a její formy, vysvětlen vztah a očekávání školy a rodiny, nastíněna typologie rodičů, popsán rozhovor, jeho organizace a struktura. Dále jsou uvedeny faktory efektivní dialogické komunikace a zásady úspěšného rozhovoru učitele s rodičem. Výzkum v rámci empirické části práce byl prováděn formou kvalitativního rozhovoru se čtyřmi zkušenými pedagogy. Získaná data byla následně zpracována, analyzována a vyhodnocena, včetně jejich porovnání s odbornou literaturou. Výsledky výzkumu jsou zpracovány formou odpovědí na výzkumné otázky, jež přehledně popisují základní efektivní komunikační strategie, které se zkušeným pedagogům v praxi osvědčily. Mělo by se jednat o jakýsi návod, jak se na rozhovor s rodičem řádně připravit, na jaké fáze si rozhovor rozčlenit, jaké základní schopnosti a dovednosti by si měl pedagog osvojit pro jeho efektivní vedení a jak se správně zachovat v případě konfliktu. Zkušení pedagogové se shodují, že důležitá je pečlivá příprava rozhovoru, vlídné přivítání rodiče,...
Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body
Hladišová, Michaela ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název práce: Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření finální podoby značky pro studio nabízející masáže a cvičení a její odlišení od konkurence. Dílčími úkoly k dosažení hlavního cíle jsou analýza značek konkurence, analýza značky Fit&Body, rozhovory s klienty studia a s odborníky a následná na implementace poznatků do značky na základě výzkumu. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity tyto metody:  analýza značek konkurence,  analýza vytvořené značky Fit&Body,  individuální hloubkový rozhovor. Výsledky: Na základě výsledků rozhovorů s klienty a odborníky došlo ke změně některých prvků značky. Zachován zůstal název Fit&Body spolu se stejným fontem. Úplně byl nahrazen původní slogan "Aby záda nebolela." novým sloganem "Pro zdravá záda.". Logo byl změněno pouze částečně. Původní styl loga zůstal zachován, odstraněn byl červený lístek s nápisem "krása" a nápisy ve žlutém a zeleném lístku byly nahrazeny slovem "cvičení" a "masáže". Nová podoba značky tak přímo odkazuje na nabízené služby a zaměření na záda, což původní verze neměla. Klíčová slova: identita značky, logo, slogan, název, barvy, typografie, rozhovor
Optimalizace náborových procesů a adaptace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Hauk, Patrik ; Wildová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením lidských zdrojů ve zvoleném nemocničním zařízení. Cílem práce je předložení návrhů na zefektivnění a optimalizaci náborových procesů v organizaci a následné adaptace nových zaměstnanců. Výzkum práce provedu pomocí dotazníkového šetření s řadovými zaměstnanci a strukturovaného rozhovoru s nadřízenými a vedením společnosti. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy změny, které povedou ke zkvalitnění výše zmíněných firemních procesů.
Internetová televize Stream: alternativa a konkurence klasických televizí (specifika Pořadu Luďka Staňka a jeho analýza)
Maršálová, Michaela ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Tématem této diplomové práce je internetová televize Stream. V teoretické části jsme popsali, jak internetová televize obecně funguje. Také jsme se v teoretické části práce věnovali tomu, jakou má televize Stream historii. V praktické části jsme podrobně sémioticky rozebrali jeden z pořadů televize Stream, a sice Pořad Luďka Staňka. Součástí praktické části této diplomové práce je i rozhovor s Luďkem Staňkem, moderátorem analyzovaného pořadu. V rozhovoru jsme se věnovali jeho působení v pořadu. Cílem této diplomové práce bylo popsat, jak funguje internetová televize Stream, a analyzovat Pořad Luďka Staňka. Tato práce je přínosem, protože sumarizuje znalosti týkající se internetové televize Stream.cz, a také proto, že předkládá podrobnou analýzu Pořadu Luďka Staňka včetně rozhovoru s tímto novinářem a moderátorem.
Dokumentární fotografie: Jeden rok v kapele Branko's Bridge
Verner, Jonáš ; Géla, František (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
Cílem této práce je představení života studentské kapely neotřelým pohledem. Kostru její praktické části tvoří fotografický dokument o 55 snímcích, který kapelu zabírá z perspektivy jejího člena - její pevné součásti, dává nahlédnout do zákulisí celého projektu a ukazuje klíčové okamžiky, nesnáze i radosti, se kterými se kapela setkává. Popisuje situace od každodenních úkonů po ty, které k roli amatérského hudebníka přidružila až současnost. Teoretická část práce nastiňuje dokumentární fotografii jako žánr a blíže přibližuje hudební fotografii. Součástí teoretické části práce je i rozhovor s Ondřejem Bezrem, autorem knihy Fotografie, které hrají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 303 záznamů.   začátekpředchozí141 - 150dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.