|
Internet a globalizace
Záruba, Miloslav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá změnami, které způsobily globalizace a rozšíření internetu. Zabývá se důvěryhodností jednotlivých typů informačních zdrojů. Dále jsou analyzovány změny na mediálním trhu, způsobené nástupem internetových médií a jejich dopad na běžného uživatele zpravodajství na internetu. V práci jsou též zkoumány faktory mající vliv na interpretaci zpráv. Další část práce se zabývá internetovými portály a jejich informačním přínosem. Následující kapitoly se zabývají internetovými obchody, online finančními službami pro retailové klienty. Poté jsou diskutovány možnosti v podnikání na trhu internetových komunit a jejich informační význam. V souvislosti s Open source komunitami jsou analyzovány změny na trhu s komerčním softwaru.
|
| |
|
Vliv informační společnosti na jednotlivce
Trejbal, Pavel ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Kalousek, Jaromír (oponent)
Tato práce přináší pohled na vybrané vlivy, kterými informační společnost působí na své jednotlivé členy ? na nás samotné. Účelem práce je vymezit informační společnost, popsat uvedené vlivy a následně skrze provedený výzkum ověřit, zda-li na jednotlivce skutečně působí, případně zvážit jejich možné důsledky. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku, který byl předložen padesáti respondentům z řad studentů.
|
| |
|
Guerilla marketing
Slezáková, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nový trendem marketingové komunikace, guerilla marketingem. Popisuje jeho základní prvky a zásady, vyjmenovává nedůležitější techniky a média užívaná při guerilla marketingu. Celý trend přibližuje na několika příkladech z praxe. Zároveň se zabývá postavením guerilla marketingu na poli legislativy a etiky a zařazuje průzkum postojů lidí ke klasické reklamě, který je vhodný pro vyvození závěrů o vhodnosti užití guerilla marketingu v současné době.
|
|
PŘILEŽITOSTI A OMEZENÍ INTERNETU
Pham, Xuan Son ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo seznámit se s pojmem Informace, s hromadnými sdělovacími prostředky pro přijímání, uchování a přenosu informací. Dále pak seznámit se s pojmem Internet a principem jeho fungování, s nabízenými službami poskytované prostřednictvím Internetu, hlavně s jeho omezením a příležitostmi.
|
|
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
|
| |
|
Vývoj mediálního mixu od roku 1996 s výhledem do roku 2016
Bartoň, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat vývoj mediálního mixu od roku 1996 a současně predikovat jeho vývoj i po roce 2008. V teoretické části charakterizuji jednotlivé mediatypy, jejich členění, efektivitu a výhody. V Praktické části analyzuji mediální i makroekonomické trendy, neboť tyto dvě složky jsou navzájem propojeny. Jako odhad budoucího vývoje porovnávám výsledky dotazníkového šetření a statisticky namodelovaná data.
|
|
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.
|