Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,382 záznamů.  začátekpředchozí1346 - 1355dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza informací v mimořádných událostech
Pokalyukhina, Polina ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Roll, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce je zkoumání různých informací s přihlédnutím k mimořádným událostem. Jedná se o rusko-gruzínskou válku, která probíhala v srpnu roku 2008. Nejdříve budou zmíněny pojmy informace, informační společnost, pojetí dezinformace a kdy k ní může dojít. Budou zde citována ruská a zahraniční média, z nichž se čerpalo nejvíce informací. Dále se bude mluvit o vyloženě o mimořádných událostech, o válce mezi Gruzií a Ruskem. Závěrem se bude řešit problém dezinformace. Cílem práce je zkoumání informací, jejich analýza a zjištění pravdy.
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Pikman, Oxana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce je věnovaná vlivu médií na chování a prožívání člověka v době hospodářské krize. Cílem této práce je zjistit, jaké mediální produkty nejvíce ovlivňují psychiku a chování jedince, proč se člověk nechce vyhnout působení médií a jaké perspektivy má v součastné době již po ukončení hospodářské krize. Teoretická část se zabývá základními problémy fungování masových medií a její role ve společnosti na příkladu takových mediálních produktů jako zprávy, reklama a propaganda. V praktické části je ověření pravdivosti stanovených hypotéz, které jsou definované v teoretické části.
Vývoj a analýza internetového zpravodajství na českém trhu
Hlaváčková, Ivana ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Arltová, Markéta (oponent)
Klasické tištěné zpravodajství je čím dál více vytěsňováno internetovým. To je jeden z důvodů, proč se v této diplomové práci zaměřuji právě na žurnalistiku přístupnou přes webové rozhraní. Takzvané on-line zpravodajství prezentuji v kontextu vzhledem k ostatním periodikům -- televizním, rozhlasovým i tištěným. Práce se zabývá popisem a zkoumáním hlavních trendů vývoje na mediálním trhu ČR. Klade důraz na ekonomické rubriky obecného zpravodajství a porovnává je se specializovanými ekonomickými portály. Podstatnou část tvoří analýza návštěvnosti, která stanovuje pořadí nejoblíbenějších zpravodajských serverů. Pro dva vybrané weby je sestaven model časových řad, který předpovídá budoucí vývoj počtu reálných uživatelů. Cílem diplomové práce je poskytnout celkový pohled na současnou situaci i na vývojové tendence dané problematiky v oblasti internetového zpravodajství. Výsledkem by měla být ucelená představa, jakým směrem se obsahově i technicky bude on-line zpravodajství ubírat.
Vývoj ekonomického chování z hlediska změn v hodnotových preferencích
Lehká, Michaela ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě vlastního výzkumu a za použití dat z dřívějších výzkumů získat ucelené výsledky za populaci České republiky v oblasti lidských hodnot, hodnotových preferencí a hodnotových žebříčků. Zároveň je důležitým cílem této diplomové práce zobrazit ekonomické chování lidí v České republice v době finanční a ekonomické krize. Jako teoretická východiska pro praktickou část byly zvoleny tři hlavní, vzájemně provázané oblasti: ekonomické chování, se zaměřením na principy individuálního rozhodování a na média a jejich možný vliv na ekonomiku; hodnoty v životě člověka; a ekonomický vývoj jako zdroj změn ekonomického chování z hlediska vývoje na trhu práce, vývoje školství a vzdělávání a vývoje ekologie. Část empirická, nazvaná Výzkum -- změny hodnotových preferencí, je zaměřena v prvé řadě na tvorbu hypotéz, které s danou problematikou souvisí, a na tvorbu dotazníku. Za stěžejní kapitolu praktické části lze považovat analýzu a interpretaci výsledků, která je rozdělena do několika dílčích kapitol podle zkoumané oblasti. Jde především o oblast životních hodnot, oblast hodnotového žebříčku a hodnotových preferencí, o normy chování a o oblast ekonomického chování v době hospodářské krize.
Porovnání marketingových strategií televizních stanic v ČR v 90. letech.
Kosová, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Raiter, Tomáš (oponent)
Diplomová práce porovnává marketingové strategie televizních stanic v České republice v 90. letech. Zaměřuje se na strategie segmentace, značky a positioningu. První část definuje teoretické pojmy. Praktická část popisuje vývoj televizního trhu v ČR a analyzuje a porovnává marketingové strategie jednotlivých televizních stanic. Poslední kapitola se zabývá aktuálními trendy televizního trhu.
Vliv Public Relations komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti
Šámalová, Anna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Čechurová, Eva (oponent)
Diplomová práce "Vliv PR komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti" poukazuje na návaznost "PR aktivita - novinářský článek - znalost a názor veřejnosti". Cílem práce je ukázat souvislost mezi jednotlivými částmi řetězce a především celkový dopad PR aktivit na znalost a názor veřejnosti. Problematice Public Relations se práce věnuje na konkrétním případu PR komunikace Aeroflotu v době, kdy měla firma zájem o koupi Českých Aerolinií. Součástí dokumentu je také analýza mediálních výstupů, které ve sledovaném období o Aeroflotu vycházely a následný průzkum, který ukazuje znalost a názor veřejnosti na danou problematiku.
Virální marketing na internetu
Štverák, Martin ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Práce poskytuje přehled o virálním marketingu a díky němu čtenář může zjistit, zda by pro něj mohl být virální marketing (v jakékoliv podobě) tou správnou cestou. Je popsán proces, kterým se lze nechat inspirovat při realizaci virální kampaně. Práce zahrnuje analýzu konkrétního virálního webového projektu. Cílem práce je vytvořit rozdělení jednotlivých složek virálního marketingu, stanovit předpoklady, které by měly být splněny, aby byl virální marketing úspěšný, navrhnout, jak využít v oblasti virálního marketingu sociální síť Facebook a zhodnotit jednotlivé složky této služby pro možnosti propagace, provést analýzu vlastních virálních projektů a zmapovat klíčové faktory jejich úspěchu. Hlavní přínosem práce je poskytnutí základních informací o virálním marketingu, získání přehledu využití služby Facebook pro virální marketing a v analýze spuštěných virálních aplikací a z nich plynoucích poznátků.
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.
Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008
Pistulková, Petra ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Faturová, Marie (oponent)
Tématem této práce je politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008 a způsob jeho využití Barackem Obamou a Hillary Clintonovou. Po teoretickém vymezení pojmu politický marketing je práce zaměřena na hlavní rysy kandidátů, které ovlivnily jejich obraz v očích voličů (problematika image, podpora celebrit a rodiny a využití mediálních prostředků). Práce se dále týká průběhu samotných primárních voleb a jednotlivých kroků, které během kampaně Clintonová i Obama učinili, dále pak možných dopadů těchto kroků na růst či pokles preferenčních hlasů ze strany voličů. Cílem práce je analyzovat primární prezidentské volby Demokratické strany v roce 2008 z hlediska politického marketingu a odpovědět na otázku, jaké klíčové faktory vedly k vítězství Baracka Obamy, jakým způsobem se mu podařilo překonat více jak dvacetiprocentní ztrátu podpory z počátku kampaně a zvítězit nad Clintonovou, která byla na začátku primárních voleb považovaná za jasnou favoritku.
Meaning of Body Image in Marketing
Tarbajová, Viera ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou vymezeny základní pojmy, které s tématem práce úzce souvisí. První kapitla obsahuje definici a historický vývoj body iamge. Následně se práce věnuje marketinhové komunikaci. Bliže se zaměřuje na reklamu a v souvislosti s ní na efektivitu a psychologii reklamy. V rámci této kapitoly taktéž popisuje média a jejich vliv na vnímání ideálu krásy. Druhá část diplomové práce je zaměřená na praktickou, analytickou čínnost. V rámci této části je popsaný teoretický základ a praktické použití obsahové analýzy, včetně metody dotazování. V závěru práce je čtenář seznámen s výsledky obsahové analýzy a dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,382 záznamů.   začátekpředchozí1346 - 1355dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.