Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí131 - 140dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SEO analysis of the selected site
Hošták, Miroslav ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace webových stránek pro vyhledávací nástroje. Výsledkem práce je vytvoření kontrolního seznamu obsahujícího SEO faktory, které je možné používat při kontrole optimalizace menších webových stránek sloužících k prezentaci živnostníků a malých podnikatelů nebo podle něho při optimalizaci postupovat. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, teoretická část obsahuje prvou až třetí kapitolu a praktická čtvrtou a pátou. První kapitola se věnuje charakteristice SEO podle různých názorových směrů, popisuje rozdělení SEO technik na etické a neetické, komentuje celkový význam a přínos SEO, věnuje se její historii a popisuje její vztah k online marketingu. Druhá kapitola je zaměřená na současnou situaci, ve které se SEO nachází, zabývá se souvisejícími trendy vývoje webových stránek a popisuje jejich vzájemné ovlivnění se s algoritmy vyhledávacích nástrojů, zvlášť Google vyhledávače. Rovněž načrtá prognózu budoucího směřování SEO. Třetí kapitola doplňuje informace o vyhledávání na webu, konkrétně se věnuje charakteristikám a rozdělení různých typů vyhledávacích nástrojů, popisuje jaké faktory ovlivňují indexovatelnost webových stránek a podrobně se zaměřuje na vyhledávač Google. Charakterizuje ho a vysvětluje principy, kterým jeho fungování podléhá. První kapitola praktické časti práce -- čtvrtá, se zabývá přímo tvorbou kontrolního seznamu sloužícího k SEO optimalizaci stránek. Popisuje důvody a způsob, jakým byl tento seznam sestavěný a vysvětluje a obhajuje zařazení jeho jednotlivých součástí -- SEO faktorů. Také se věnuje rozdělení, kvalitě a váze jednotlivých faktorů. Pátá kapitola pojednává o praktické aplikaci kontrolního seznamu na konkrétním příkladu vybraného webu. Obsahuje popis vybraného webu a výsledky analýzy na něm uskutečněné. Vysvětluje zapracování vybraných SEO faktorů do revitalizace webu a hodnotí jejich úspěšnost. Závěr práce je věnovaný zhodnocení celkového přínosu kontrolního seznamu, kterého význam a efektivitu podporují doložené praktické zjištění.
Nasazení Google Apps for Work v malé firmě
Hrubý, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Vacek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o produktu Google Apps for Work, jakožto cloudovém nástroji pro firmy. Hlavní myšlenkou práce je popsání nabízené služby a nasazení do reálné firmy na českém trhu, patřící do sektoru malých a středních firem. Teoretická část práce je založena na literární rešerši odborných knih, článků a dalších elektronických zdrojů. Následný popis a vyhodnocení implementace je založen na reálných poznatcích při nasazování produktu do existující společnosti. Hlavním přínosem práce je představení služby a předložení podkladů představitelům malých a středních podniků a jejich IT specialistům pro rozhodnutí ohledně implementace cloudových služeb v oblasti komunikace a kooperace.
Online marketing
Zrůst, Daniel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit pay per click online marketing jako vhodný marketingový nástroj pro podporu prodeje a distribuce vybraného produktu. Čtenář je seznámen se základními pojmy, metrikami a pravidly fungování pay per click kampaní. V obecné rovině je nastíněn i význam internetu na ekonomiku. V druhé polovině práce pak jsou tyto poznatky aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých kroků, které spotřebitel uskutečňuje v procesu hledání produktu prostřednictvím internetového vyhledávače, kde hraje pay per click marketing klíčovou roli. Součásti práce je i prezentace nástrojů, se kterými online inzerenti pracují.
Návrh online marketingu pro eshop UniTea
Faja, Dominik
Vybraný web byl analyzován, stejně jako postavení společnosti na trhu. Na základě této analýzy bylo navrženo několik doporučení pro zlepšení optimalizace stránek pro vyhledávače a pro zahrnutí do marketingové strategie podniku.
Modelování funkcí dvou proměnných
SAMCOVÁ, Soňa
V této bakalářské práci se bude pracovat s programy Wolfram Alpha, wxMaxima a Google, které jsou volně přístupné bez licencí. Pokusíme se pomocí těchto programů zpracovat základní přehled funkcí dvou proměnných a zároveň uvést několik informací o těch to funkcích. Závěrem práce budou programy porovnány a vyhodnoceny. Práce je zaměřená studentům pro jejich lepší orientaci při studiu funkcí dvou proměnných.
Ochrana soukromí a anonymizace osobních údajů u repozitářů šedé literatury
Koščík, Michal
Aktuální trendy v judikatuře Evropského soudního dvora nasvědčují skutečnosti, že i osoba, která systematicky zpracovává dokumenty do repozitáře, může být zpracovatelem osobních údajů. Provozovatel repozitáře pak může čelit požadavkům na anonymizaci nebo odstraňování informací z metadat vedoucích k nalezení osobních údajů konkrétních osob. Cílem příspěvku je poskytnutí praktických instrukcí, jak postupovat v obdobných případech.
Plný text: idr-805_4 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-805_1 - Stáhnout plný textPDF; idr-805_2 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-805_3 - Stáhnout plný textMP4
Online marketing with focus on Google as a marketing tool
Bokaová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Palásek, Jiří (oponent)
Internetová reklama získává čím dál tím více na významu. Rozpočty mediálních plánovačů se přesouvají z TV a tisku na internet. Na základě mladého věku internetu a hlavně online marketingu můžeme předpokládat, že tento trend bude sílit. Práce se zabývá jedním z největších hráčů na internetu - společností Google a hlavně její nástrojem pro vytváření PPC reklamy. V první části práce jsou popsány nejdůležitější aspekty současného internetového marketingu a druhá část se věnuje konkrétní problematice vytváření kampaní prostřednictvím Google Adwords a jejich následné analýze úspěšnosti podle zažitých metrik.
Mobilní marketing
Gause, Matěj ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce Mobilní marketing je jednoznačně nastínit jeho vývoj a proč je tento nový fenomén tak důležitý pro moderní společnosti po celém světě. Práce se nesnaží jen o strohý popis médií mobilního marketingu, ale živě informuje o nejnovějších trendech a novinkáh ze světa mobilních aplikací a her. Na příkladech pak ukazuje nejúspěšnější mobilní aplikace, které zaznamenaly miliardy stažení a na jejich vyjimečných vlastnostech odhaluje velký potenciál mobilního marketingu. Bakalářská práce také jasně popisuje jeho výhody a nevýhody a dokazuje, že je nástrojem, který dokáže přinést firmě jak zisk a slávu, tak i další úspěchy v podobě spokojených a věrných zákazníků. Na rozboru konkrétního mobilního vývojářského studia podává ucelený a detailní pohled do nitra jednoho z největších vývojářských gigantů na mobilní hry. Autor v práci využívá bezmála 10 let svých zkušeností v tomto oboru.
Antiplagiátorské nástroje pro naše repozitáře
Mach, Jan
Prezentace je zaměřena na test a komparační analýzu systémů na odhalování duplicit (tzv. antiplagiátorských systémů) vhodných pro repozitáře vysokoškolských kvalifikačních prací v ČR. V příspěvku bude popsán proces testování a budou prezentovány výsledky, které mohou pomoci při rozhodování o vhodném antiplagiátorském nástroji pro kontrolu kvalifikačních prací i dalších typů šedé literatury.
Plný text: idr-692_3 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-692_1 - Stáhnout plný textPDF; idr-692_2 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-692_4 - Stáhnout plný textMP4
Osobní údaje a problémy personalizace
Farafonov, Gerasim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Společnost se v současné chvíli nachází uprostřed informační revoluce, a pouze teď si tuto skutečnost začíná uvědomovat. Primární měnou v nové ekonomice jsou uživatelská data a tato nesmírná hodnota je zřejmá pouze společnostem obchodujícím s nimi. Diplomová práce se věnuje problematice ochrany osobních údaje v kontextu současného vývoje trendu personalizace. Autor vyjmenovává nástroje, pomoci kterých se uskutečňuje online sledování, jejich technickou náplň, porovnává legislativní úpravy České republiky, Ruské federace a Spojených států amerických, vyhodnocuje rozdíly, tendence vývoje, klady a zápory ve vztahu k praxi vytváření profilů a behaviorálního cílení reklamy. Následně autor vyjmenovává další rizika tohoto trendu pro svobodu a soukromí a sestavuje seznam jak obecných doporučení, tak i doporučení pro samotné uživatele pro maximalizaci ochrany soukromí a osobních údajů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí131 - 140dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.