Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vnitřní komunikace ve firmě OSMA
Maršálová, Kateřina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnitřní komunikace ve firmě OSMA zpracování plastů, s.r.o.. Cílem je pak zjistit způsoby a kvalitu komunikace v této firmě. Práce je rozdělena na tři části. Na začátku jsou vymezena metodologická východiska- cíl a předmět práce, hypotézy o komunikaci ve firmě OSMA a metodika řešení. Následuje teoretická část, kde je komunikace nejprve zasazena do širšího kontextu komunikace sociální a následně je podrobněji zaměřena na vnitřní komunikaci v organizaci. Stěžejní části této práce je část praktická. Ta zahrnuje interpretaci výsledků, ověření stanovených hypotéz a náměty k řešení zjištěných nedostatků.
Analýza vnější a vnitřní komunikace ve firmě XY
Boula, Petr ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikaci ve vybrané firmě, identifikovat její slabá místa a navrhnout zlepšení stávajícího stavu. K analýze komunikace jsou použity standardizované rozhovory s klíčovými osobami ve firmě, dotazníkové šetření a studium podnikových dokumentů. Po seznámení s chodem firmy a základními procesy díky rozhovorům s jedním ze zaměstnanců byl všem zaměstnancům poslán online dotazník, který vyplnilo 21 zaměstnanců z 24. Současně byly vedeny rozhovory s dalšími čtyřmi klíčovými zaměstnanci. Výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření byly analyzovány a byl popsán stav komunikace ve firmě. Firemní komunikace není na špatné úrovni, v některých oblastech existují ovšem významné rezervy, umožňující zlepšení. Doporučení pro zlepšení situace jsou sepsána v samostatné kapitole.
Komunikační nástroje mezi byznysem a IT
Sikorová, Markéta ; Tomášková, Barbora (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnitrofiremní komunikace mezi IT oddělením a ostatními zaměstnanci. Jejím hlavním cílem je popsat možnosti a kritické faktory v komunikaci mezi IT a byznysem. První část se zaměřuje na jednotlivé formy a nástroje komunikace, ale také na problémy v komunikaci s IT oddělením. V druhé části, zabývající se helpdeskem, jsou pak porovnávány vybrané helpdeskové aplikace pomocí stanovených kritérií. Na závěr práce jsou analyzovány výsledky průzkumu, který formou dotazníku zkoumá nastavení vnitrofiremní komunikace, včetně komunikace s pracovníky IT, a využívání helpdeskových aplikací ve firmách na českém trhu.
Analýza vnitřní a vnější komunikace v konkrétní organizaci
Srnková, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pfauserová, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá vnitřní a vnější komunikací a to jak v teoretické rovině, tak v rovině praktické. Poznatky z teoretické části jsou využity v následné analýze komunikace konkrétní organizace. V teoretické části jsou popsány jednotlivé formy, typy, prostředky a nástroje komunikace. V části praktické je realizována analýza vnitřní komunikace jak ve vertikální, tak v horizontální rovině a analýza vnější komunikace s externími subjekty. Analýza komunikace je podložená dotazníkovým šetřením, které je posléze vyhodnoceno a na jehož základě jsou organizaci navržena jednotlivá doporučení vedoucí ke zlepšení komunikace v organizaci.
Podniková komunikace v rámci programů udržitelného rozvoje
Šilhavá, Martina ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořák, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá významností interní komunikace v podnikové sféře, předně se zaměřuje na interní komunikaci dobrovolných iniciativ udržitelného rozvoje. Poukazuje na důležitost nejen zapojení jednotlivých firem do těchto iniciativ, ale především na důležitost komunikace "udržitelných" aktivit mezi zaměstnanci daných organizací. Na konkrétním příkladu nadnárodní společnosti mapuje strategii podnikové komunikace v rámci programů udržitelného rozvoje, do kterých je společnost zapojena, a to prostřednictvím dvou vln dotazníkových šetření. Součástí analýz obou šetření realizovaných mezi zaměstnanci této společnosti je zhodnocení výsledků a porovnání se stanovenými hypotézami, v neposlední řadě pak navržení určitých zlepšení v interní komunikaci této společnosti týkající se dané oblasti.
Effective internal communication (in the international advisory organization)
Bilá, Alexandra ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabýva interní komunikací. Cílem tyhle práce je přezkoumat a posoudit současnou úroveň interní komunikace v mezinárodní poradenské společnosti, identifikovat případné problémy a pokusit se navrhnout zefektívnení interní komunikace ve firmě. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na objasnení klíčových pojmů jako komunikace, komunikační proces, interní komunikace, předpoklady a cíle interní komunikace, nástroje interní komunikace. V praktické části je představená mezinárodní poradenská společnosť a opsaný současný stav interní komunikace v této společnosti a vyhodnocení interní komunikace zaměstnanci společnosti. V závěru práce jsou navržené opatření na zefektívnění komunikace ve firmě.
Analýza vnitrofiremní komunikace
Stejskal, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Procháček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice vnitrofiremní komunikace, především se zaměřuje na její praktickou aplikaci ve třech konkrétních firmách. Hlavním cílem bylo popsat a posoudit stav komunikace ve firmě, provést analýzu a vyvodit prakticky využitelné závěry a doporučení ke zvýšení její efektivity. V teoretické části jsou představeny a objasněny základní pojmy a specifika informace, komunikace, firemní kultury a především vnitrofiremní komunikace. Práce poskytuje přehled o funkcích, cílech, informačních tocích a prostředcích komunikace ve firmě. Zvýšená pozornost je věnována předpokladům efektivního fungování vnitrofiremní komunikace a s ní spojených problémů. Praktická část obsahuje analýzu vnitrofiremní komunikace založenou na dotazníkovém šetření s využitím kvalitativních informací z rozhovorů s manažery a volně dostupných informací o firmách. Výsledkem je její podrobný rozbor v jednotlivých firmách, funkční srovnání a konkrétní doporučení k odstranění nedostatků a jejímu zefektivnění.
Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Koutníková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem práce je provést analýzu fungování interní komunikace ve společnosti DCom a dát managementu této společnosti relevantní výsledky včetně možných příčin a důsledků v případě nesprávného fungování interní komunikace. Práce je členěna do tří kapitol. V první části je popsána společnost DCom, její produktové portfolio, současná situace a stav interní komunikace z pohledu vedení společnosti. Druhá část je věnována teoretickým východiskům interní komunikace, podmínkám pro její správné fungování, dále projevům a důsledkům nesprávně nastavené interní komunikace a také možným kanálům interní komunikace. V poslední kapitole jsem využila jednak teoretické poznatky z předcházející části, jednak popsala proces analýzy interní komunikace ve společnosti DCom a výsledky této analýzy.
Problematika interní komunikace v projektovém řízení
Hlinková, Judita ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Paška, Pavel (oponent)
Za výsledky projektu stojí lidské úsilí, proto nejdůležitějším nástrojem řízení lidí projektového manažera je komunikace. Komunikace v projektovém řízení je charakterizována svou komplexností. Je však třeba na ni pohlížet ze dvou základních hledisek, kterými je tvořena - komunikačními nástroji a lidským faktorem. Hlavním cílem této práce je vymezení problematických oblastí interní komunikace v projektovém řízení a návrhu korekčních opatření, která povedou k odstranění nebo zmírnění těchto problémů. Tato práce je založena na výzkumu v dynamickém a komplexním programu, který je vynikajícím příkladem a materiálem k definování takových oblastí. Teoretická část uvádí do témat projektového řízení a komunikace, a každé téma se dotýká i specifických rysů, které souvisí s programem a které jej tvoří (SOA, agilní řízení, střet stran business a ICT apod.). Praktická část seznamuje čtenáře s pojmem sociologického výzkumu, vymezuje hypotézy a stanovuje metody, kterých bylo v tomto výzkumu užito. Dále obsahuje popis společnosti a programu, na kterém byl výzkum proveden, a výsledky analýzy s návrhy a doporučeními, jaké opatření zavést pro zlepšení komunikace a její efektivnosti.
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou firem, interní a externí komunikaci a nástroje v malé a velké firmě, včetně jejich hodnocení a dále funkce, dovednosti a činnosti manažera s důrazem na komunikaci. Zhodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách vychází z mnou vytvořené metodiky. Ze zhodnocení jsou vyvozeny závěry a je navrženo doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je analýza firem, zhodnocení a tvorba doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.