Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání web stránek vybraných logistických společností
Tománek, Martin ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Vytvoření metodiky pro komplexní zhodnocení web stránek v oblasti použitelnosti webu, přístupnosti webu, viditelnosti webu, informační hodnoty a kreativity a grafického designu. Aplikace vytvořené metodiky na tři společnosti působící na logistickém odvětví v České republice, jejich vzájemné zhodnocení a vytvoření doporučení pro zkvalitnění jejich web stránek.
Analýza vybraných aplikací pro obchodování na finančních trzích
Vedral, Jakub ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) ; Doc. Ing. Jan. Pour, CSc., (oponent)
Práce se zabývá porovnání vybraných aplikací využívaných pro obchodování na finančních trzích z hlediska použitelnosti. Práce nejprve představuje základní fungování obchodů a propojení obchodování s informatikou. Dále práce popisuje metodiku vytvořenou za účelem hodnocení s ohledem na běžně používané postupy při hodnocení použitelnosti a na rozšířené definice použitelnosti. Následně je v práci provedena analýza programů s pomocí dobrovolníků.
Použitelný moderní web
Svěrák, Ondřej ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce ?Použitelný moderní web? za zabývá použitelností webu v dnešním moderním světě. Stala se takovým průřezem danou problematikou. Cílem práce je přiblížit čtenáři problematiku oblasti použitelnosti webu. V teoretické části práce jsou nastíněny nejdůležitější zásady webové použitelnosti, jednotlivá doporučení a též časté chyby týkající se použitelnosti webu, kterých se tvůrci webů dopouštějí. Práce obsahuje mimo jiné i praktický příklad fiktivní realitní kanceláře, na kterém jsou postupně a podrobně ukázány jednotlivé kroky a postupy nutné při plánu, analýze, návrhu a z části i implementaci webu. V neposlední řadě práce obsahuje i testování použitelnosti náhodně vybraného webu. Je použito jak heuristického, tak i uživatelského testování. Výsledkem testování je celkové zhodnocení použitelnosti webu a doporučení k implementaci navrhovaných změn. Čtenář práce by na jejím základě měl být schopen si uvědomit, co použitelnost webu obnáší a jak by měl být použitelný web zhruba koncipován.
Srovnávací studie www stránek obcí ČR
Silovský, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je srovnat webové stránky vybraných obcí ČR, zhodnotit je, zjistit nejčastější chyby, které se zde vyskytují a navrhnout možná zlepšení. Hodnoceny budou webové stránky následujících obcí : Spálené Poříčí, Týnec nad Labem, Jevíčko, Němčice nad Hanou a Klobouky u Brna. KLÍČOVÁ
Použitelnost webových stránek a aplikací a její měření
Hnízdil, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Sládek, Zdeněk (oponent)
První část práce slouží k uvedení do problematiky. Další část nabízí praktický přehled otázek, se kterými se lze při tvorbě použitelných stránek setkat. Pokouší se dané problémy podrobně rozebrat a navrhnout správné a efektivní řešení. Mezi ty zajímavější patří sekce o textu a o formulářích. Cílem třetí části bylo provést testování skutečného projektu v podobě serveru Nepropasni.cz. Byl testován uživatelským testováním použitelnosti a heuristickou analýzou. Výsledkem testování je zejména závěrečná zpráva z uživatelského testování, která je k dispozici jako příloha práce. Poslední část dále obsahuje přehled ostatních metod, které se používají k měření a testování webových stránek.
Komplexní analýza webových stránek
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat, z jakých pohledů lze analyzovat webové stránky a naznačit, které metody lze pro jejich prověřování použít. V praxi by byli cílovou skupinou tohoto textu spíše manažeři než techničtí pracovníci, práce totiž není ucelenou kuchařkou, po jejímž přečtení bude člověk sám schopný plnohodnotnou analýzu provést. Místo toho se snaží postihnout všechny součásti kvalitního webu a pomoci se stanovením priorit při analytické činnosti, která je stěžejní při návrhu nového i provozu již hotového webu. Při psaní práce jsem vycházel především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem nabyl dlouholetým samostudiem, při práci ve společnosti H1.cz a předtím obdobnou prací v rámci projektu Dobrý web. V těchto poradenských společnostech je právě analýza webových stránek z nejrůznějších pohledů jednou z nejdůležitějších služeb a do dnešního dne si ji pro potřeby rozvoje své firemní prezentace objednaly stovky individuálních i firemních klientů. Celá práce je rozdělena do větších tematicky vymezených celků postihujících určitý druh kvality webových stránek (použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače a další), pod nimiž se skrývají jednotlivé konkrétní analytické postupy a metodiky. Toto členění jsem vyhodnotil jako nejpřehlednější, byť se nabízejí i další možné způsoby, jako například rozdělení jednotlivých analytických metod podle toho, v jaké části životního cyklu se právě nachází zkoumaná webová prezentace. Protože některé analytické postupy a metody jsou lépe srozumitelné z příkladů než z textového popisu, použil jsem k tomuto účelu ve své práci některé weby institucí Vysoké školy ekonomické v Praze. Ty pravděpodobně většina čtenářů bude znát, a příklady pro ně tudíž budou názornější.
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Jakubičková, Nela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je ve shodných krocích procesu nákupu zhodnotit, zda má obchod ať již kamenný nebo elektronický zajištěnu stejnou úroveň podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu. K dosažení tohoto cíle je sestavena sada kritérií, podle kterých je hodnocen a srovnáván vybraný kamenný obchod a e-shop. První a druhá část práce se zaměřuje na charakteristiku kamenného a elektronického obchodu, proces nákupu v nich a požadavky na podporu tohoto procesu. Tyto požadavky jsou vytvořeny na základě použitelnosti, přístupnosti a jiných aspektů spojených s procesem nákupu. Ve třetí části je vysvětlen způsob hodnocení obchodů podle stanovených kritérií a následně je provedeno ohodnocení a srovnání vybraného kamenného obchodu a e-shopu. V závěru je na základě zjištěných výsledků pro každý obchod uvedeno doporučení, které by mohlo vést k lepší úrovni podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu právě v tomto obchodě.
Uživatelé jako omezující prvek při vývoji informačních systémů
Procháček, Jan ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Cílem této práce je přiblížit oblast použitelnosti související s návrhem a vývojem informačních systémů, popsat základní principy návrhu použitelných uživatelských rozhraní, nabídnout alternativní pohled na návrh uživatelských rozhraní a zamyslet se, jak by mělo vypadat ideální uživatelské rozhraní a zda existují postupy, které by vedly k zásadnímu zvýšení použitelnosti systémů a usnadnění adaptace nových technologií.
Analýza metod testování použitelnosti webových aplikací
Hejl, Zdeněk ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Hejtmánek, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této práce je analýza metod testování použitelnosti webových aplikací a zařazení těchto metod do jednotlivých fází životního cyklu vývoje webové aplikace. Mimo tento hlavní cíl se práce snaží upozornit na nedostatečný důraz kladený na použitelnost při vývoji těchto aplikací. Největším přínosem této práce je zpřístupnění přehledu metod pro testování použitelnosti českým tvůrcům webových aplikací. Metody jsou prezentovány v takové formě, která umožňuje rychlé zjištění základních informací a porovnávání jednotlivých metod. K usnadnění výběru správné metody jsou v práci obsaženy tři grafické přehledy, které znázorňují zařazení jednotlivých metod do fází životního cyklu vývoje aplikace, příbuznost metod a možnost vzdáleného testování.
Webový kanál jako konkurenční výhoda malé firmy
Črepaňa, Radek ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Hejná, Lucie (oponent)
Práce se zaměřuje na působení malé firmy na internetu. Nejprve se věnuje působení firmy jako uživatele informací z internetu. Pak působení firmy jako poskytovatele informací na internetu. Teoretické poznatky v této oblasti jsou získány na základě analýzy statistických informací, informací odborníků i zkušeností autora z oboru. Poté následuje zpracování teoretických poznatků v případové studii na konkrétní firmě. Firma působí v autobusové dopravě osob. Práce hodnotí pozici firmy samotné i vzhledem ke konkurenci. Jde o modelovou ukázku provedení analýzy současného stavu používání webového kanálu v malé firmě a návrh nových postupů, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.