Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov
HEJNÁ, Lucie
Téma bakalářské práce je {\clqq}Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov``. Byla tedy analyzována oblast Benešovska, která se nachází nedaleko hlavního města Prahy. Oblast slouží převážně k jednodenním výletům, která zahrnuje návštěvu významných kulturních památek. Vlastní řešené území zahrnuje oblast nacházející se mezi obcemi Neveklov a Český Šternberk včetně města Benešov a zámku Konopiště. Cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy přírodních a společenských turistických cílů. Dále provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra. Tento výzkum probíhal v TIC Benešov a u jeho návštěvníků. Státní zámek Konopiště a hrad Český Šternberk patří mezi jedny z turisticky nejatraktivnějších cílů nejen v rámci řešeného území, ale i celého Benešovska. Z tohoto důvodu byla v práci provedena komparace vývoje návštěvnosti, jejich vzájemné porovnání a závěrečné doporučení pro zvýšení návštěvnosti obou zmiňovaných památek. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že mají turisté zájem o vytvoření nové cyklotrasy. Proto byl v práci vytvořen návrh na vytvoření cyklotrasy vedoucí rovněž překrásným zámeckým přírodním parkem, podél Konopišťského rybníka, několika drobnými stavebními památkami regionálního významu až ke státnímu zámku Konopiště. Pro tuto cyklotrasu byl vytvořen propagační materiál {\clqq}Cyklistický okruh krajinou Ferdinanda d´Este`` jako tip na jednodenní cyklistický výlet na právě vytvořený návrh cyklotrasy. Dále byl podán návrh na možnost propagace kombinace navrženého produktu s již existující cyklotrasou vedoucí od města Benešov do Českého Šternberku za účelem prodloužení pobytu v regionu. Poté bylo v práci vytvořeno několik návrhů na rozšíření poskytovaných služeb TIC Benešov.
Webový kanál jako konkurenční výhoda malé firmy
Črepaňa, Radek ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Hejná, Lucie (oponent)
Práce se zaměřuje na působení malé firmy na internetu. Nejprve se věnuje působení firmy jako uživatele informací z internetu. Pak působení firmy jako poskytovatele informací na internetu. Teoretické poznatky v této oblasti jsou získány na základě analýzy statistických informací, informací odborníků i zkušeností autora z oboru. Poté následuje zpracování teoretických poznatků v případové studii na konkrétní firmě. Firma působí v autobusové dopravě osob. Práce hodnotí pozici firmy samotné i vzhledem ke konkurenci. Jde o modelovou ukázku provedení analýzy současného stavu používání webového kanálu v malé firmě a návrh nových postupů, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti.

Viz též: podobná jména autorů
5 HEJNÁ, Lucie
3 Hejna, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.