Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,265 záznamů.  začátekpředchozí1209 - 1218dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní trendy v internetovém marketingu - virální mrg
Novotný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Blahut, Michael (oponent)
Primárním cílem této bakalářské práce je provést analýzu virálních prvků u vybraných virálních kampaní z České republiky i ze světa. Hodnocení zohledňuje získané teoretické znalosti o této problematice z první části práce. Na tomto základě je zaznamenán vývoj virálu, který v posledních letech prošel výraznými změnami. A to zejména díky velkolepému nástupu sociálních sítí, jako jednoho z nejpoužívanějších světových médií. Sekundární cíl práce je seznámit každého čtenáře s pojmem "virální marketing", jakožto s jedním z nejmodernějších trendů v oblasti internetového marketingu a rozšířit povědomí lidí o tomto nevypočitatelném, ale velmi účinném způsobu inzerce vlastní značky.
Etika v oblasti internetu
Nechanický, Jakub ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Tato práce je zaměřena na etiku v oblasti internetu. První část ukazuje stručný pohled do historie této oblasti a popisuje základní etické postoje. Druhá část se zabývá informační etikou, popisuje související etické kodexy a normy a věnuje se platné české a evropské legislativě, která souvisí s šířením informací a dat a ovlivňuje problematiku etiky na internetu. Třetí část je pak věnována praktické rovině. Řešeny jsou obecné problémy internetu a hrozby, které se v tomto prostředí nacházejí, dále je věnována pozornost plagiátorství, citační etice a elektronické korespondenci. Zapomenuto není na problematiku podnikání na internetu, ve které se snaží Evropská unie zajistit bezpečnější a čistší prostředí, sociální sítě, reklamy a médií. V neposlední řadě se v práci nalézá pohled na různorodou cenzuru internetu ve světě. Součástí třetí kapitoly je také zveřejnění průzkumu, který byl k této práci zpracován.
Vliv internetu a sociálních sítí na spotřební chování
Grigarová, Pavla ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bilal, Linda (oponent)
Metody používané při zpracovávání práce zahrnují online dotazování a osobní rozhovory s odborníky. Cílem práce bylo teoreticky pokrýt oblast internetového marketingu a analyzovat uskutečněný vlastní výzkum. Výzkumem bylo odhaleno, že internet měl u posledních nákupů respondentů největší vliv na fáze hodnocení možností, nákup a hledání informací. Z kategorií byly internetem nejvíce ovlivněné nákupy elektroniky a služeb cestovního ruchu. S rostoucí cenou zboží bylo možné sledovat rostoucí vliv internetu. Nejvýznamnější nástroje internetového marketingu byly webové stránky firmy, vyhledávání pomocí vyhledávačů a nástroje na porovnávání cen. Pokud jde o sociální sítě, byl jejich vliv na spotřební rozhodování pouze okrajový. Práce zahrnuje i porovnání teoretických poznatků s výsledky výzkumu a zároveň názory odborníků.
New Trends in on-line Marketing
Palkovič, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Rojkovičová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v oblasti internetového marketingu, konkrétně virálním marketingem. V teoretické části je charakterizován proces virální kampaně, jeho jednotlivé složky a aspekty v on-line prostředí. V samostatné kapitole jsou rozebrány sociální sítě, jejich role ve virálním marketingu a proces tvorby virálního videa. Praktická část obsahuje analýzu konkrétních virální kampaní a vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je objasnění mechanismu virálního marketingu, identifikace klíčových faktorů úspěchu a rozbor specifik pro český trh. Na závěr jsou představeny nové trendy ve virálním marketingu.
Možnosti komerčního využívání sociálních sítí
Daněk, Václav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce, kterou máte před sebou, si klade za cíle především analýzu sociálních sítí jako prostředek reklamy. Průřez napříč sociálními sítěmi zachycuje vhodnost prezentace nejen firem a společností, ale i jednotlivců na sociálních sítích. Největší pozornost v bakalářské práci je věnována sítím Facebook, Twitter, Myspace a YouTube jakožto v České Republice nejznámějším. Většina sociálních sítí je pak srovnávána z Facebookem, který je celosvětově nejrozšířenější. Dílčí podkapitoly se pak zaměřují na rozbor konkrétních sociálních sítí -- především těch dnes nejpoužívanějších. Bakalářská práce zkoumá vhodnost umístění reklamy na jednotlivých sítích a jejích efektivnost a pokusí se rovněž určit nejvhodnější sociální síť pro oslovení potenciálních zákazníků. Budoucnost je dalším tématem, kterým se práce zabývá. Pokusí se nastínit směřování sociálních sítí, nejen z hlediska marketingu. Stejně tak se pokusí předpovědět zánik nebo naopak vznik nových sociálních sítí. Protipólem je krátké pojednání o minulosti nejznámějších sociálních sítí a jejich vzniku.
Analýza internetového marketingu Citibank
Rytíř, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou internetového marketingu společnosti Citibank. Hlavním cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky prezentace banky na internetu a navrhnout doporučení pro další rozvoj. Toho bude docíleno především provedením analýz přístupnosti a použitelnosti internetových stránek, PPC reklamy, SEO a komunikace na sociálních sítích. Druhotným cílem je zhodnocení využití internetového marketingu na českém bankovním trhu, které je založeno na výsledcích realizovaných analýz.
Praktický pohled na možnosti využití sociálních sítí pro malé a střední firmy
Mach, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Internet a internetové komunikační technologie se již staly nedílnou součástí životů většiny z nás. Komerční potenciál těchto technologií již byl z velké části také odhalen a každý z nás se s některou z forem komerčního využití Internetu již setkal. S příchodem nové formy komunikace a sdílení obsahu na Internetu, takzvaného webu 2.0, však do našich životů pronikl nový trend. Tímto novým trendem, který nabývá potenciál pro další komerční využití Internetu, jsou sociální sítě. Tato práce se zabývá především problematikou využití oblasti sociálních sítí pro komerční komunikaci. Právě oblast sociálních sítí naskýtá do budoucna širokou paletu možností pro rozvoj podnikání na Internetu. To, do jaké míry budou sociální sítě v tomto směru v budoucnu využity, však nezávisí jen na uživatelích sociálních sítích, ale také na schopnosti a zkušenosti firemních subjektů, jak dokáží tohoto nového kanálu využít. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tuto problematiku, analyzovat současné možnosti využití jednotlivých komerečních kanálů na sociálních sítích a přinést pohled na možný budoucí vývoj. Práci je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, definuje internetové komunikační kanály, sociální sítě, uvádí čtenáře do problematiky komerečního využití sociálních sítí. V druhé, teoreticko-praktické části poskytuje autor přehled nástrojů sociálních sítí a jejich komerečního potenciálu, jejich výhody a nevýhody. Stejně jako metody, jak postupovat při vstupu firmy na sociální sítě. Třetí část je případovou studií využití sociálních sítí pro rozvoj podnikání v konkrétní firmě, ve které jsou využity a ověřeny poznatky z teoretické části. Čtenář diplomové práce by tak měli získat ucelenou představu o problematice komerečního využití sociálních sítí. A to jak v teoretickém, tak praktickém směru. Práce by tak mohla být vhodnou příručkou pro využití všech možností, které sociální sítě jako komunikační kanál poskytují. Přínosem pro čtenáře by měla být schopnost uvedené teoretické a praktické postupy aplikovat při rozvoji vlastního podnikání.
Komerční využití sociálních sítí
Adlaf, Petr ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá reklamou. Odpovídá na otázku, co je reklama, proč ji firmy používají a jaký má pro ně přínos. Zaměřuje se na reklamu internetovou speciálně pak na využití sociálních sítí. Ty si za posledních pět let vybudovaly výrazné postavení na internetu a poskytují nové možnosti při tvorbě reklamních kampaní (Hypertargeting). Práce uvádí rozdělení a porovnání jednotlivých sociálních sítí a následně se zaměřuje na možnosti reklamy na Facebooku. Klade si za cíl ukázat konkrétní možnosti, jak propagovat touto cestou firmu. V praktické části se autor zaměřuje na příklad paintballové reklamy pro sportovní portál Firmsport.cz., jak vytvořit konkrétní reklamní akci a oslovit cílovou klientelu. Práce přibližuje průběh tvorby reklamní kampaně, výpočet ROI a zhodnocuje úspěšnost této reklamní akce. Na konec vytváří stránky pro fanoušky paintballu, na kterých se mohou sdružovat a najít informace o probíhajících akcích.
Využití sociálních sítí pro marketing pro malé a střední firmy
Neradová, Jaroslava ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Tato práce je soustředěna především na marketing v prostředí sociálních sítí a internetu. Je zde popsáno, jak by měli firmy pri vytváření marketingu na sociálních sítích postupovat a jakými pravidly SMO (optimalizace pro sociální média) by se měli řídit. V teoretické části se seznámíme co to vlastně sociální sítě jsou, kdy a za jakých podmínek vznikly a nechybí ani přehled těch nejznámějších, které jsou i blíže specifikovány. Nejvíce se zaměřuji na sociální síť Facebook, který je zřejmě nejpopulárnější a také pro marketing hojně využívaný. Praktická část zahrnuje představení marketingových postupů firmy, kterou jsem si vybrala jako praktický příklad společnosti využívající tuto strategii. Po té následuje analýza jejich současné situace a následné nastínění optimálního řešení pro webové stránky a využití sociální sítě.
Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC
Koubek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého podniku. Popisuji volbu PPC systémů a tvorbu reklamních sestav v těchto systémech. Dále ukazuji jejich optimalizaci a výsledky této optimalizace. Popisuji možnosti sociálních sítí a konkrétní provedení firemní prezentace prostřednictvím sítě Facebook.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,265 záznamů.   začátekpředchozí1209 - 1218dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.