Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  začátekpředchozí118 - 127  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití logistiky ve výrobním podniku
BODLÁKOVÁ, Alena
Tato bakalářská práce se zabývá využitím logistiky ve výrobním podniku Městský pivovar PLATAN s. r. o. Podává pohled na současný stav spotřeby alkoholických i nealkoholických nápojů v České republice, kde je patrný trend rostoucí spotřeby nealkoholických nápojů a nealkoholických piv. Pivo má na spotřebě alkoholu v Čechách největší podíl. Dále je zde prezentována strategie pivovaru Platan, která by měla být taková, aby vedla alespoň k udržení pozice na trhu, které podnik dosáhl. Pro zjištění pozice pivovaru na trhu byla provedena analýza konkurenčního prostředí.Tato práce také popisuje materiálový a informační tok v podniku. Materiálový tok je popsán z hlediska vstupů, vlastní výroby, výstupů a zpětné logistiky. Podle výsledků uvedených v této práci, mají největší požadavky na služby poskytované pivovarem odběratelé působící v gastronomii. Na základě dotazníkového šetření byly sestaveny standardy poskytování služeb v pivovarnictví. Na závěr bylo zkoumáno zajištění distribuce a byla posouzena možnost využití vlastní dopravy ve srovnání s dopravou externí.
Hodnocení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí metod strategického řízení
MORŤANIKOVÁ, Iveta
Cílem diplomové práce "Hodnocení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí metod strategického řízení" bylo na základě využití postupů a metod strategického řízení zhodnotit konkurenceschopnost Rodinného pivovaru Bernard na trhu a navrhnout vhodnou strategii vedoucí k jejímu zvýšení. Vnější prostředí podniku bylo analyzováno prostřednictvím metod STEP analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil, vnitřní prostředí podniku bylo zhodnoceno analýzou jednotlivých funkcionálních oblastí podniku. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jak je pivo a pivovar zákazníky vnímán a jak hodnotí propagaci či jeho postavení mezi ostatními značkami. Na základě provedených analýz vnějšího a vnitřního prostředí a dotazníkového šetření byla provedena SWOT analýza, zhodnocena tržní pozice a navržena vhodná strategie.
Strategická analýza
Nemasta, Lukáš ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Kolářová, Blanka (oponent)
Práce Strategická analýza pivovaru Primátor popisuje teoretická východiska strategické analýzy jako způsobu hledání strategické a finanční pozice podniku v rámci odvětví a sebe samotného a následně je převádí do praxe pivovarského odvětví. Postup strategické analýzy v praktické části obsahuje popis struktury odvětví, analýzu konkurenčních sil v odvětví, analýzu vnitřních zdrojů a schopností podniku a závěrečnou SWOT analýzu, která by měla pomoci Primátoru definovat svoji tržní stragickou pozici.
Exportní strategie společnosti Plzeňský Prazdroj
Křížová, Šárka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vik, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá exportní strategií pivovaru Plzeňský Prazdroj. V teoretické části jsou rozebrány některé úkony, které jsou obecně důležitou součástí přípravy podniků před vstupem na mezinárodní trhy. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a její zahraniční aktivity. Na příkladu Španělska a Švédska jsou analyzovány místní trhy piva a ukázána exportní strategie značky Pilsner Urquell.
Ocenění Rodinného pivovaru BERNARD, a. s.
Voplakal, Tomáš ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Hejduková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceněním podniku Rodinný pivovar BERNARD, a. s., který sídlí v Humpolci a velikostí se řadí k menším pivovarům. V roce 2001 se management firmy rozhodl použít k financování dalšího růstu venture capital. Cílem diplomové práce je prostřednictvím komplexního řešení indikovat tržní hodnotu podniku k 1. 1. 2009, jež z definice Mezinárodních oceňovacích standardů vychází jako odhad. Nalezená hodnota bude zajisté reflektovat vliv vstupu strategického partnera. Účel ocenění, které bude nezávisle provedeno dvěma přístupy - metodou DCF APV (na základě analýzy výnosů) a metodou srovnatelných podniků (založenou na analýze trhu), spočívá ve zjištění hodnoty pro vlastníky a věřitele, např. kvůli případnému prodeji pivovaru. Diplomová práce se pro lepší orientaci čtenáře v textu strukturuje do šesti kapitol, které zahrnují základní informace o podniku, strategickou analýzu, finanční analýzu, generátory hodnoty, finanční plán a vlastní ocenění. Uvedené tematické celky se dále člení na podkapitoly. Napříč textem jsou využívány mimo jiné pokročilé statistické metody, sloužící k úspěšnému naplnění vytčeného cíle.
Finanční analýza
Svobodová, Lucie ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit finanční zdraví pivovaru Černá hora, a.s. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní metody finanční analýzy a s tím související potřebné zdroje dat a uživatelé. V praktické části jsem aplikovala metody finanční analýzy na Černohorský pivovar. Pro přesnější hodnocení výsledků finanční analýzy jsem provedla mezipodnikové srovnání s rodinným pivovarem Bernard. Na závěr celé práce jsou shrnuty veškeré poznatky z provedené analýzy a zhodnocení finanční situace pivovaru.
Finanční analýza Pivovaru Náchod, a. s.
Cvetanova, Lilia ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Hlavatý, Josef (oponent)
Tato práce analyzuje finanční situaci firmy Pivovar Náchod, a. s. za roky 2002 až 2005. Zároveň predikuje možné směry budoucího vývoje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část.
Finanční analýza - Pivovar Náchod a.s.
Holík, Filip ; Olejníková, Hana (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Teoreticko-metodologická část: Finanční analýza a její vybrané metody - poměrové ukazatele, bilanční pravidla, paralelní soustavy ukazatelů, metody predikce finanční tísně. Praktická část: Představení podniku Pivovar Náchod a.s., finanční analýza podniku pomocí metod popsaných v teoretické části, srovnání s oborovými průměry v oboru Výroba nápojů a tabákových výrobků, závěr a doporučení pro management.
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.
Analýza rodinného pivovaru Chodovar spol. s r. o.
Štěpánková, Jitka ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Jágriková, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá rodinným podnikáním a finanční analýzou v oblasti pivovarnictví. V části o rodinném podnikání práce popisuje přednosti a meze rodinného podnikání, jak jsou tyto podniky úspěšné, věnuje se tématu Corporate Vs. Family Governance a managementu nástupnictví. Následuje finanční analýza teoreticky a prakticky, obsahuje analýzu absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů, soustavy poměrových ukazatelů a souhrnné indexy a predikační modely. Pro celkový obraz je práce doplněna o historii pivovarnictví a současný stav pivovarnického průmyslu v ČR i v Evropě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   začátekpředchozí118 - 127  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.