Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 134 záznamů.  začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The master thesis discusses the service-oriented economy paradigms with the focus on the company’s competitiveness. Specifically it points at the competitive advantages which can be achieved or promoted through service innovation. The theoretical background demostrates the specifics and the importance of services in today`s leading economies. It shows the competitive strategies used in service companies and compares them with the known strategies defined for and used in product-oriented economy. The thesis analyzes more closely the service innovation methods used by the IBM GSDC Brno company in the global IT services area. It indicates and discusses the main problems of service innovation which can hinder the competitive advantage development as well as the current and future trends in the IT services sector. As a result the thesis proposes the improved approaches to service innovation which can lead to better competitiveness on the global service marketplace.
Návrh řešení problému kontroly zaměstnanců
Krbková, Lenka ; MSc, Bedřich Snášel, (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce bude sloužit jako manuál pro personální manažery, ve kterém budou shrnuty formy a metody kontrolování zaměstnanců, se zaměřením na využití mystery calling a mystery shopping. Vytvořím program fuzzy logiky pod názvem PRACOVNÍ INSPEKTOR, pomocí něhož si budou moci personální manažeři analyzovat a kontrolovat pracovníky samostatně, a tím ušetří čas i finanční prostředky, které by jinak vynakládali externímu subjektu.
Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky
Vostrčil, Michal ; Myšák, Ing Jaroslav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce „Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky“ se v teoretické části práce zaměřovala na to, kdo je to manažer, jaké by měl mít manažer vlastnosti, znalosti, dovednosti a kompetence. Dále také jaké funkce musí manažer vykonávat a jaké role musí zastávat. V praktické části bakalářské byly stanoveny hypotézy, které jsem ověřoval průzkumem ve stavebních firmách, projekčních kanceláří, ateliérech, ale také samotnými manažery. Průzkum zjišťoval požadavky, které jsou v dnešní době kladeny na manažery ve stavebních podnicích.
Celoživotní učení v rozvoji venkovského regionu
KARASOVÁ, Jiřina
Cílem práce je zjistit současný stav vzdělávání na venkově, jeho dostupnost a zkušenosti s jeho využíváním. Poté pak porovnání se skutečnou potřebou vzdělávání pro rozvoj venkova a návrh řešení. Práce je zaměřena na průzkum lidského kapitálu na venkově, stavu celoživotního učení ve venkovském prostoru, názoru na vzdělávání a jeho významu z pohledu místní samosprávy a venkovského obyvatelstva. V práci jsou použity vlastní zkušenosti z několikaleté praxe v oboru rozvoje venkova. Hlavním výsledkem práce je potvrzení hypotézy, že venkov ke svému rozvoji celoživotní učení potřebuje, jinak nebudou vytvořeny podmínky pro jeho udržitelný rozvoj.
Příprava dítěte na vstup do ZŠ.
DOSKOČILOVÁ, Hana
Bakalářská práce se zabývá všestrannou přípravou dítěte předškolního věku před vstupem do základní školy. V práci je popsána organizace a úkoly předškolního vzdělávání. Je zde zmíněno "Desatero pro rodiče dětí předškolního věku" sestavené skupinou odborníků na předškolní vzdělávání. Jsou zde vysvětleny pojmy školní zralost a školní připravenost. V praktické části práce je použita baterie testů školní zralosti "Předcházíme poruchám učení" a cílem je zjištění, jakých pokroků bude dosaženo u diagnostikovaných dětí procvičováním oslabených oblastí.
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném subjektu
David, Jakub ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou prezentační a komunikační dovednosti manažerů na pozici area sales manažer ve společnosti Mondelez International Czech Republic s.r.o. V práci se věnuji především měkkým kompetencím, které vycházejí z obecných schopností člověka. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to teoreticko-metodologické a aplikační části. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy a poznatky k danému tématu, a to z odborných publikací, které jsou uvedeny v seznamu literatury. V této části jsou také definovány výzkumné otázky, na které je zpracovaná metodika sloužící k zodpovězení těchto otázek. V aplikační části je nejprve představena společnost Mondelez, dále jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru, a to včetně komentářů a grafů. V závěru práce je diskutováno o výsledcích a jsou předloženy návrhy opatření, které by mohly zlepšit stávající situaci.
Klíčové dispozice úspěšných manažerů a podnikatelů
Švec, Martin ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Být úspěšným a efektivním manažerem je úkolem na celou profesní kariéru. Tato práce má za cíl pochopit podstatu manažerské práce a identifikovat hlavní dispozice úspěšné-ho řízení. Teoretická část vymezuje základní psychologické pojmy, které jsou v práci využívány a definuje základní pojmy z managementu. Obsahuje rozbor případové stu-die ze zahraničí z instituce, která se zabývá rozvojem manažerských dispozic. Ve vlast-ním výzkumu analyzuji, rozebírám a interpretuji rozhovory a závěry svého výzkumu a identifikuji konkrétní manažerské dispozice, které jsou opravdu klíčové, ale i ty, které jsou podstatné.
Vybrané psychologické charakteristiky osobnosti zaměstnanců bank
Loncká, Veronika ; Krejčová, Kristýna (vedoucí práce) ; Langer, Tomáš (oponent)
Cílem práce je charakterizovat vybrané psychologické charakteristiky osobnosti zaměstnanců bank. Práce se zabývá rysy osobnosti, konkrétně charakteristikami jako jsou například extroverze, introverze, intuice, smyslovost, rozumovost, uvážlivost aj. Zkoumá četnost jejich zastoupení ve vybraném vzorku respondentů. Také se věnuje rolím ve firmě a jednotlivými charakteristikami těchto rolí. Na závěr se snaží shrnout, které charakteristiky převládají a které jsou pro zaměstnance v bankovním sektoru vhodné či nezbytné. Získané poznatky by se později mohly použít v práci personalisty při výběru zaměstnanců do bankovního sektoru.
K problematice zaměstnanosti osob se zrakovým postižením na příkladu osob v Českých Budějovicích
JANOUŠKOVÁ, Jana
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou týkající se zaměstnanosti zrakově postižených osob v Českých Budějovicích. V teoretické části se věnuji vymezením osob se zrakovým postižením a jejich klasifikací, zaměřuji se možnosti výchovy a vzdělávání a podporu zrakově postižených jedinců. Dále popisuji legislativní podmínky při procesu zaměstnávání takto postižených osob a vymezuji nejdůležitější problémy vztahující se k zaměstnávání osob se zrakovým postižením. V rámci výzkumné části interpretuji výsledky vlastního výzkumu. Cílem závěrečné práce je analýza problematiky zaměstnanosti zrakově postižených osob. Výzkumným předpokladem je, že pracovní uplatnění osob se zrakovým postižením lze zvýšit jejich vyšším vzděláním nebo absolvováním rekvalifikačního kurzů. Kontext výzkumu doplnily informace o postojích respondentů, které se týkaly vztahu k vlastnímu zrakovému handicapu a problémů spojených s informačním deficitem, komunikačními nebo technickými bariérami. Výzkumná část interpretuje výsledky problematiky zaměstnanosti zrakově postižených v Českých Budějovicích prostřednictvím kazuistik a metodou polostrukturovaných rozhovorů a pozorování.
Sledování vývoje kvalifikačních potřeb prostřednictvím šetření zaměstnavatelů
Zukersteinová, Alena ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Kislingerová, Eva (oponent) ; Czesaná, Věra (oponent)
Disertační práce se podrobně věnuje tématu identifikace a předvídání kvalifikačních potřeb (optimální mix dovedností, znalostí, zkušeností a schopností) v podnicích. Základním cílem je prozkoumat existující postupy, metody a nástroje identifikace budoucích kvalifikačních potřeb v podnicích a navrhnout a otestovat nové šetření zaměstnavatelů s cílem získat informace o měnících se kvalifikačních potřebách ve vybraných profesích na evropské úrovni. Navržené šetření ověřuje možnost získávání informací o trendech v obecných (přenositelných) a profesně specifických dovednostech prostřednictvím pracovních úkolů, které jsou pro zaměstnavatele srozumitelnější. Pilotní šetření je provedeno v 9 zemích EU metodou CATI s počtem 8 500 telefonických rozhovorů. Závěr práce obsahuje analýzu vybraných dat, kritické zhodnocení navržené metodiky a doporučení pro její další využití.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 134 záznamů.   začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.