Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb golfových hřišť v Praze a Libereckém kraji
Šíma, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb golfových hřišť v Praze a Libereckém kraji Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a očekávání zákazníků golfových hřišť v Libereckém kraji a hlavním městě Praze a následné porovnání zmíněných regionů. Spokojenost bude měřena pomocí dotazníku, v němž hráči jednotlivých resortů posuzují skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, která je pro ně obecně očekávaná. Na základě získaných údajů bude provedena analýza hodnot, jakými jsou: golfový handicap, věk, pohlaví a měsíční příjem. Diplomová práce se zaměřuje na porovnání očekávání a spokojenosti zákazníků velkých golfových resortů s menšími, ne tolik populárními. Metody: Průzkum spokojenosti zákazníků byl proveden pomocí již ověřeného dotazníku spočívající v metodě SERVQUAL. Porovnával jsem očekávanou kvalitu od skutečně vnímané kvality na sedmi hřištích v Praze a okolí a sedmi hřištích v Libereckém kraji. Průzkum probíhal od srpna 2014 do února 2015. Výsledky: Výsledkem této práce je zjištění spokojenosti hráčů golfu na hřištích v Praze a Libereckém kraji a předložení návrhů na zlepšení pro jednotlivá golfová hřiště ve snaze dosáhnout lepší úrovně a kvalitnějšímu přístupu k zákazníkům. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, marketing služeb, golf, očekávání, SERVQUAL
Psychologické těhotenství náhradních rodičů
Svobodová, Aneta ; Šulová, Lenka (vedoucí práce) ; Horáková Hoskovcová, Simona (oponent)
Diplomová práce se zabývala psychologickým těhotenstvím náhradních rodičů. Cílem diplomové práce bylo zmapovat motivaci, očekávání a prožívání budoucích náhradních rodičů. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti, a to oblast teoretická a empirická. Teoretická část práce podává přehled poznatků z oblasti rodičovství, náhradní rodinné péče a z oblasti prožívání fyziologického těhotenství budoucími rodiči a prožívání očekávání příchodu dítěte budoucími náhradními rodiči. Empirická část se zaměřila prostřednictvím kvalitativního výzkumu, metodou polostrukturovaného rozhovoru na motivaci a prožívání žadatelů o pěstounskou péči, zmapovala jejich představy, očekávání a zásadní prožitky v období očekávání příchodu dítěte do rodiny. Práce přináší návrhy pro podporu žadatelů o pěstounskou péči v období očekávání na příchod dítěte do rodiny. Výsledky empirické části by mohli využít odborníci, kteří se zabývají realizací odborných příprav pro žadatele o náhradní rodinnou péči. Klíčová slova těhotenství, rodičovství, dítě, náhradní rodinná péče, pěstounská péče, adopce, psychologické rodičovství, motivace, prožívání, identita, očekávání, odborná příprava
Počáteční fáze profesní dráhy ředitele organizace neformálního vzdělávání
Kostková, Blanka ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou počáteční fáze profesní dráhy ředitele organizace neformálního vzdělávání. Práce se zabývá procesem, který předchází nástupu ředitele do řídící pozice především z pohledu motivace, očekávání a následné reality. Popisuje počáteční fázi jeho působení v nové životní roli z pohledu řízení školského zařízení a ostatních činností s tímto procesem spojených. V práci je zmapováno, do jaké míry se nástup do funkce ředitele, a jeho předchozí příprava, odráží na rozvoji řízené organizace a kvality poskytovaného vzdělávání. Dále práce popisuje, jak korespondují jednotlivá očekávání ředitelů školských zařízení s každodenní realitou v kontextu stále se měnících podmínek poskytování neformálního vzdělávání v návaznosti na školskou legislativu a celkový vývoj společnosti v přístupech k využívání volného času. KLÍČOVÁ SLOVA: ředitel, neformální vzdělávání, profesní dráha, personální management, kariérní změna, celoživotní vzdělávání, kompetence, očekávání, realita
Efficiency of Regulation on Spanish Housing Market
Hejlová, Hana ; Hlaváček, Michal (vedoucí práce) ; Doležel, Pavel (oponent)
Práce se zabývá multilaterálními a vzájemně se umocňujícími vztahy působení mezi hospodářským a úvěrovým cyklem a cyklem cen bydlení, a proto hodnotí španělský trh s bydlením v širších souvislostech. S využitím několika koncepčních poznámek ke struktuře poptávky lze pak dynamiku, kterou ceny bydlení ve Španělsku prošly, vysvětlit na základě rozdílu v reakcích těchto komponentů poptávky na měnící se finanční a makroekonomické prostředí v zemi. Na základě výsledků empirického zkoumání rovnováhy mezi poptávkou a nabídkou v čase i napříč územím jsou pro vysvětlení značného objemu bydlení, které bylo obchodováno v letech prudkého nárůstu cen, uvažována očekávání. Pomocí jednoduchého mikroekonomického modelu rozhodování se zahrnutím daňových kritérií může být dále hodnocen vliv, který měla na prohloubení cyklu bydlení právě příznivá fiskální opatření. Přítomnost vzájemných vztahů mezi proměnnými navrhovaná diskutovanou teorií byla dále empiricky potvrzena pouze v období nárůstu cen, v případě poklesu byla pak indikována asymetrie v rychlosti přizpůsobení se cen směrem dolů, poukazující na redistribuční dopad takto strmých změn v cenách bydlení. Dosažené výsledky umožnily hodnocení možností v lepším využívání anti cyklických regulatorních opatření směrem k eliminování vzájemně se prohlubujících cyklů a...
Očekávání od manželství z hlediska mužské a ženské role u vysokoškolských studentů
Sedláčková, Eliška ; Kučírek, Jiří (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postoji k partnerskému chování a genderovému rozdělení rolí v rodině. První část se zaměřuje na zmapování současných forem partnerského soužití a jeho vývoj. Cílem práce bylo srovnání zkoumaného vzorku studentů Univerzity Karlovy v Praze Pedagogické fakulty na základě výsledků získaných pomocí elektronického dotazníku s výzkumy, které již byly v této oblasti uskutečněny. Porovnání získaných dat potvrdilo, že vybraní studenti se významně neliší od zjištění ostatních výzkumů.
Význam komunikace ve vztahu k porovnání očekávání rodinných příslušníků klientů Domova pro seniory od poskytované péče s reálnou praxí
Šindelářová, Eva ; Lejsal, Matěj (vedoucí práce) ; Kubejová, Elena (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice očekávání rodinných příslušníků od péče poskytované v konkrétním Domově pro seniory a současně se také zabývá komunikací mezi pracovníky daného zařízení a příbuznými tamních klientů. Práce nejprve popisuje teoretická východiska dané problematiky, kdy je pozornost věnována jak období stáří, tak možnostem podpory seniorů. Dále je rozpracován proces umístění seniora do pobytového zařízení a prostor je věnován i možnostem spolupráce mezi rodinnými příslušníky klientů a pracovníky v tomto typu sociální služby. Cílem práce je pak pomocí polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jakým způsobem mají příbuzní klientů v konkrétním Domově pro seniory možnost dozvědět se o tom, jak reálně probíhá péče v daném zařízení a zda se shoduje s jejich očekáváními. Pozornost je věnována také hodnocení stávajícího systému komunikace mezi těmito aktéry. Z výzkumu vyplývá, že rodinní příslušníci neměli konkrétní očekávání od dané sociální služby. Byla identifikována i rozdílná vnímání frekvence komunikace v rámci obou skupin informátorů, kdy se rodinní příslušníci ve vztahu k získávání informací o probíhající péči nejčastěji spoléhají na svůj vlastní úsudek. Výsledky výzkumu odhalují 3 vyskytující se roviny vzájemného nastavení vztahů mezi pracovníky a příbuznými klientů. První dimenzí...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.