| |
|
Marketingová komunikace firmy XY, s. r. o.
Michulková, Aneta ; Čempel, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce umožňuje nahlédnout do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu. Hlavním záměrem je ukázat teoretická východiska na konkrétním případě, a to společnosti XY, s. r. o. V diplomové práci se autorka snažila o seznámení se s dosavadní marketingovou komunikací ve firmě a uplatnění teoretických poznatků, hlavně v návrzích na zlepšení komunikace.
|
|
Návrh komunikačního plánu ve společnosti ACTcz, s.r.o
Šotola, Filip ; Linhartová, Aneta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního plánu ve firmě ACT CZ s.r.o. Hlavním cílem je návrh efektivnějšího komunikačního mixu na základě identifikace současné marketingové komunikace a výsledků předchozích analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, praktická a návrhová. V teoretické části jsou rozepsány základní pojmy z oblasti marketingu. Výstupem pro praktickou část je analýza firmy, jejího marketingového mixu a současného stavu komunikačního mixu. Dále obsahuje analýzy marketingového prostředí firmy a marketingový výzkum zaměřený na komunikační mix. Na základě výsledků praktické části jsou sestaveny návrhy na zlepšení.
|
| |
| |
|
Marketingové strategie při prodeji nemovitostí
Langerová, Tereza ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingových strategií s přihlédnutím ke komunikaci na českém realitním trhu, se zacílením na oblast města Prostějov a jeho okolí. Zabývá se zmapováním a popisem problematiky tvorby marketingových strategií při prodeji a nákupu nemovitosti. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, vymezuje pojem stavební trh a působení jednotlivých subjektů na něm. Praktickou část tvoří marketingový výzkum na jehož základě jsou sestavena doporučení pro marketingové strategie realitních kanceláří v oblasti jejich marketingové komunikace. Výstupem této práce je návrh volby optimálních médií pro komunikaci se zákazníkem.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šťáva, Štěpán ; Hlávková, Milada (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhů pro posílení konkurenceschopnosti společnosti zabývající se vývojem, výrobou a prodejem elektronických svítidel se skleněnými nebo plastovými stínítky. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti zpracovat a následně zhodnotit návrhy opatření, které povedou k posílení konkurenceschopnosti této společnosti na českém trhu a zároveň přispějí k zajištění růstu tržeb firmy na tomto trhu.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve společnosti Gammarus, a.s.
Katolický, Igor ; Maloň, Radim (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce Návrh komunikačního mixu ve společnosti Gammarus, a.s. je vypracování vhodné komunikační strategie na základě podrobných předchozích výsledků analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy. Závěrečná práce je rozdělena do tří hlavních částí- teoretické, analytické, návrhové. V teoretické části jsou osvětleny základní termíny z oblasti marketingu. Analytická část popisuje podrobně organizaci a její složky, současný stav marketingového komunikačního mixu ve společnosti. Dále jsou zde vypracovány analýzy, jejichž prostřednictvím jsou tvořeny návrhy budoucího řešení současné situace v návrhové části práce.
|
|
Návrh komunikačního plánu pro svatební sezónu 2021
Veselá, Marie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro svatební sezónu 2021.Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, analytická část seznamuje s charakteristikou mé podnikatelské činnosti a činnostmi v oblasti komunikace se zákazníky. Na základě výsledků z analytické části práce je sestaven návrh komunikačního plánu pro nastávající svatební sezónu.
|
|
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.
|