Název: Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Překlad názvu: Marketing Sales Promotion of Mobile Tariffs in Telefónica Czech Republic, a.s.
Autoři: Sochová, Kristina ; Šimeček, Filip (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová komunikace; mobilní tarif; podnikatel.; služby; zákazník; businessman.; customer; Marketing; marketing communications; mobile tariff; service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10324

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-561594


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet