Název:
Návrh komunikačního plánu ve společnosti ACTcz, s.r.o
Překlad názvu:
Proposal of Communication Plan in ACTcz, s.r.o
Autoři:
Šotola, Filip ; Linhartová, Aneta (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního plánu ve firmě ACT CZ s.r.o. Hlavním cílem je návrh efektivnějšího komunikačního mixu na základě identifikace současné marketingové komunikace a výsledků předchozích analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části - teoretická, praktická a návrhová. V teoretické části jsou rozepsány základní pojmy z oblasti marketingu. Výstupem pro praktickou část je analýza firmy, jejího marketingového mixu a současného stavu komunikačního mixu. Dále obsahuje analýzy marketingového prostředí firmy a marketingový výzkum zaměřený na komunikační mix. Na základě výsledků praktické části jsou sestaveny návrhy na zlepšení.
This thesis deals with a draft of a communication plan in a company ACT CZ s.r.o. Its main goal is to draft more effective communication mix, based on a current identification of a marketing communication and results of previous analysis of both external and internal environment. The thesis is divided into three main parts - theoretical, practical and that focusing on a draft. The theoretical one includes basic marketing expressions described in detail. The practical part is an analysis of the company, its marketing mix and the current state of the communication mix. In addition, it contains analysis of the company's marketing environment and a marketing research focused on the communication mix. There are also suggestions of improvement based on the practical part's results.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingové prostředí; marketingový mix; propagace; public relations; reklama; communication mix; Marketing; marketing communications; marketing environment; marketing mix; promotion; propagation; public relations
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/20726