Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Import of Franchising Concepts into the Czech Market
Mazuch, Štěpán ; Maselli, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the description and the analysis of Franchising as the option of an investment without the need of a higher amount of capital. This thesis is focusing on the new incoming companies onto the Czech market and possibilities of their financing. This thesis analyses the current situation offers and possibilities of investing into new concepts.
Adaptive CAD systems for modelling of electrical machines
Kancir, Andrej ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
This semestral project deals with creation of an animation of a claw-pole alternator with application of new possibilities in the 3D Studio MAX 9. The first part contains the overview of new functions in 3D Studio MAX 9 software. The second part describes procedure of importing claw-pole alternator`s rotor into a scene, materials application and setting of lighting. The third part is concerned with the animation of the claw-pole alternator model, with renderer modifications, rendering of the scene using another computer connected to the network and with creation of the video file from rendered frames.
Univerzální grafický editor - import/export
Kádek, Tibor ; Polášek, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou tvorby grafov v systéme UGE (Univerzálneho grafického editora) a možnosťami, ktoré ponúka pre programátorov zásuvných modulov. Cieľom práce bolo navrhnutie formátu UGML (UGE Graph Markup Language), implementácia zásuvného modulu pre import a export grafu systému UGE, implementácia exportu do vektorového formátu SVG a niekoľkých rastrových formátov. Práca rozširuje možnosti jednotlivých častí systému, hlavne aplikačného rozhrania a prácu s grafickou reprezentáciou grafu.
Studie zabezpečení zakázky se zaměřením na celní problematiku v podniku
Martináková, Jana ; Denková, Jana (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na celní problematiku při zabezpečení zakázky ve vybraném výrobním podniku. V teoretické části jsou definována teoretická východiska práce zahrnující základní pojmy zahraničního obchodu a popis celního řízení. V praktické části práce je popsán současný proces řízení zakázek v podniku, zvýšená pozornost je věnována celní problematice a pravidlům zahraničního obchodu. Je předložen návrh projektu, který by měl vést ke zlepšení sledovaných ukazatelů, kterými jsou například počet zpožděných objednávek pro distribuční centra či počet celních kontrol.
Návrh strategie internacionalizace firmy
Macinka, Jiří ; Malý, Luděk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Nová posilující konkurence na trhu, která vzniká v důsledku technické revoluce, nutí firmy k vzrůstající globalizaci. Diplomová práce „Návrh strategie internacionalizace firmy“ popisuje možnosti vstupu firem na finský zahraniční trh. Snaží se překonat jednu z překážek při expanzi na nový trh a to bariéru informační. Popisuje možnou strategii internacionalizace firmy, podnikatelské prostředí, obchodní vztahy a rizika země. Vytváří pomůcku, kterou lze využít při expanzi na finský trh.
Implementace vizualizačního standardu do prostředí Zenon
Krásenský, Jan ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Veřejná část této práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti průmyslové vizualizace od definic základních pojmů, až po konkrétnější popis typů a možností současné vizualizace. Praktická část se zabývá návrhem a sestavením aplikace pro automatický import dat a vytvořením knihovny symbolů dopravníkové techniky pro prostředí Zenon. Tato část je z důvodu ochrany firemního know-how společnosti atx – technická kancelář pro komplexní automatizaci s.r.o. neveřejná.
Proposal of the Strategic Plan for the Import of the Bulgarian Product
Číhal, Vít ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with a critical analysis of the possibility of import and marketing strategy of importing the Bulgarian product Kiselo Mlyako by the company to the market of the Czech Republic. The aim of the work is to find out whether this product is suitable for the given market and whether this strategic movewould be successful. The thesis describes information important for the implementation of the practical part of the work, which contains an analysis of the market and the company that would implement the strategic proposal. The work also contains a summary of information that was found from individual analyzes and recommendations that the company should undergo. Last but not least, a brief financial plan is created.
Program pro podporu plánování rozvrhů
Tesařová, Alena ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací programu pro plánování rozvrhů výuky a zkoušek na FIT VUT v Brně. Výsledný program poskytne podporu pro přípravu vstupních dat, kompletaci požadavků vyučujících a dále umožní samotné plánování a následný export dat ve formátech vhodných pro import do informačního systému FIT i do dříve využívané aplikace. Teoretická část se věnuje obecné problematice plánování rozvrhů a specifikům plánování na FIT. Realizační část obsahuje návrh systému a popis implementace aplikace. Výsledkem práce je software, který je aktuálně využíván pro podporu plánování rozvrhů na FIT VUT v Brně.
Proposal of Marketing Mix of the Selected Company in an International Environment
Šuleková, Petra ; Fehér, Jozef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the adjustment of the marketing mix of a selected company when importing a new brand of truck tires to the Slovak market. The work consists of three main parts. The first part deals with the explanation of theoretical concepts related to the researched issues. In the second part, attention is paid to the analysis of the current state of the selected company, where selected analyzes are used. It includes a research part, which focuses on the marketing mix by addressing the target segment. In the last part, there are proposals and recommendations regarding the marketing mix which are based on the analysis, in order to address a selected target segment in the Slovak B2B market.
Management obchodní společnosti obchodující s elektrickou energií
Havlíčková, Eva ; Paukner, Petr (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Práce hodnotí současný stav trhu s elektřinou ve střední a jihovýchodní Evropě s fokusem na firmu Coal Energy v minulosti a současnosti operující na českém a zahraničním trhu. V závěru navrhuje pro Coal Energy eventuální možná východiska v současné komplikované tržní situaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.