Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení výše ekonomického nájemného rodinného domu v Brně
Kubásek, Petr ; Gardášová, Alena (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stanovení ekonomického nájemného pro rodinný dům v Brně. Ekonomické nájemné je takové nájemné, při kterém dosahuje pronajímatel zisku z pronájmu. V práci jsou nejprve identifikovány všechny faktory tvořící nákladové nájemné. Nákladové nájemné je takové nájemné, při kterém dochází pouze k pokrytí nákladů spojených s pronájmem. Výchozí veličinou pro určení nájemného je reprodukční cena stavby, která je pro tyto účely určena nákladovým způsobem v souladu s oceňovací vyhláškou. Následně je určena kapitalizační míra pro výpočet přiměřeného zisku z pronájmu rodinného domu. Pro její stanovení je použita přirážková metoda a metoda porovnání s finančním trhem. Výsledkem práce je celkem sedm variant ekonomického nájemného určeného v závislosti na použitých úrokových sazbách. Závěrem je provedeno zhodnocení ekonomické návratnosti pronájmu a zkouška správnosti určení ekonomického nájemného.
Návrh komunikačního mixu vybraného slevového portálu
Šťastná, Kristýna ; Vedra, Ivo (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením vhodného komunikačního mixu vybraného slevového portálu využitím marketingových metod. Teoretická část definuje důležité poznatky, na základě nichž je vypracována část analytická, která obsahuje vyhodnocení současné situace vybraného podniku, která slouží jako podklad pro výběr konkrétních nástrojů komunikačního mixu.
Sleva z ceny stavebního díla
Musil, Martin ; Ing.Milada Galatíková (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je popsat slevu z ceny stavebního díla a jednotlivé typy těchto slev a to zejména z pozice zhotovitele. Podrobněji se zabývá mechanizmy na základě, kterých se o jejich poskytování rozhoduje a způsoby stanovení konečné výše slevy. Dále se zabývá smlouvou o dílo a předávacím řízením, jež jsou základním pilířem v předcházení sporů mezi zhotovitelem a objednatelem.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Řízení peněžních toků v zemědělském podniku
Konečný, Zdeněk ; Kovařík, Milan (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice podnikové likvidity. Zaměřuje se jednak na řízení pohledávek z obchodního styku, ale také na optimalizaci peněžních prostředků a vhodné krátkodobé investování přebytečné hotovosti. Obsahuje i finanční plán na nejbližší 4 roky.
Slevy v účetnictví
Mervartová, Andrea ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Vácha, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zachycení různých typů obchodních slev v účetnictví a jejich daňovými dopady. Obsahem práce jsou konkrétně bonusy, skonta, dárky k nákupu navíc zdarma, věrnostní programy a pobídky v nájemních vztazích. Alternativní možná řešení těchto zvýhodnění v účetnictví jsou uvedena s ohledem na platnou českou účetní legislativu a Mezinárodní standardy účetního výkaznictví (IFRS). Práce je doplněna modelovými příklady, kde je účetní řešení naznačeno z pohledu poskytovatele i příjemce zvýhodnění.
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Starý, Vladislav ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku prodeje na serverech hromadného nakupování. Cílem je zjistit, pro jaké skupiny dodavatelů je vhodné do tohoto způsobu prodeje přicházet se strategií získat co nejvíce nových zákazníků (reklama) nebo naopak se strategií prodat co nejvíce produktů nezávisle na složení zákazníků (distribuce). Průzkum je prováděn prostřednictvím anonymních dotazníků mířených na servery kolektivního nakupování i na samotné dodavatele produktů a služeb. Práce se převážně zaměřuje na nejčastější a největší kategorie na serverech se vyskytující, a to "Cestování", "Gastronomie", "Kosmetika a relax" a "Zboží". Hlavním přínosem práce je zjištění, že pro dodavatele z kategorie "Kosmetika a relax" je vhodnou strategií cílení reklamy, zatímco pro kategorii "Zboží" naopak strategie distribuce. Kategorie "Cestování" a "Gastronomie" přitom obsahují znaky obou přístupů a jsou v této otázce vyrovnané.
Vliv slev na nákupní chování zákazníků
Havelková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí maloobchodních řetězců, zaměřuje se na postihnutí faktorů, které zákazníky ovlivňují při výběru nákupního místa potravin a nápojů a na identifikaci míry vlivu slevových akcí na kupní rozhodování. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část obsahuje základní východiska, která jsou obohacena o poznatky zahraničních případových studií. Zaměřuje se na spotřební chování a kupní rozhodování zákazníků s důrazem na vliv cen a akčních nabídek. Praktická část se skládá ze sekundárního výzkumu současných trendů nákupního chování českých spotřebitelů, primární analýzy akčních reklamních letáků a výzkumu zaměřeného na postihnutí postojů spotřebitelů k řetězcům a identifikaci vlivu slevových akcí na nákup potravinářských produktů. Na základě výsledků šetření jsou formulována doporučení k marketingovým činnostem maloobchodních řetězců.
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Hort, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice slevových portálů. V práci je nejprve popsána marketingová komunikace obecně. Další část se věnuje historii slevových portálů ve světě, i v České republice a je popsán způsob fungování slevového portálu. Ve výzkumné části je nejprve představena metodika práce a poté proveden vlastní kvantitativní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit postoj, spokojenost a názor zákazníků, kteří slevové portály využívají. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, jeho zhodnocením a potvrzením či vyvrácením stanovených hypotéz.
Oceňování a vykazování dluhopisů z pohledu investora
Kočanová, Petra ; Procházka, David (vedoucí práce) ; Vašek, Libor (oponent)
Práce se věnuje dluhopisům z pohledu investora. Je uveden právní rámec pro emisi dluhopisů, povinnost vypracovat emisní podmínky a prospekt. Popsány jsou základní principy a výpočty ceny, výnosu z dluhopisu, doby splatnosti a rizika sloužící k analýze dluhopisu ze strany investora. Hlavní důraz je kladen na účetní zobrazení dluhopisů z pohledu českých právních předpisů a z pohledu mezinárodních účetních standardů. Práce je doplněna aplikačním příkladem analýzy reálného dluhopisu obchodovatelného na regulovaném trhu, ve kterém jsou využity všechny informace uvedené v práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.