Název: Vliv slev na nákupní chování zákazníků
Překlad názvu: Influence of Discounts on Customer´s Shopping Behavorial
Autoři: Havelková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Akční reklamní leták; Cena; Maloobchodní řetězec; Potravinářské produkty; Sleva; Action flyer; Discount; Food products; Price; Retail chains

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41919

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197440


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet