|
Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.
Coufalíková, Helena ; Dostál,, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.
|
|
Podnikatelský záměr
Hubený, Petr ; MBA, Přemysl Kučera, (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro provoz a rozvoj podniku působícího v pohostinství. S tím souvisí vypracování analýz trhu, rizik, konkurence a navrhnutí organizačního, finančního a marketingového plánu. Má práce bude vycházet jak z mých teoretických znalostí získaných při studiu tak z praktických poznatků a zkušeností provozovatelů daného podniku.
|
|
Podnikatelský záměr
Zelenková, Eva ; Svorová, Hana (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podnikatelským záměrem pro založení relaxačního a masážního centra, které bude poskytovat kvalitní služby. Práce se dále zabývá, jakým způsobem by projekt mohl být financován a jeho uvedením na trh.
|
|
Podnikatelský plán
Zemanová, Lucie ; Ing., Bc.Vanda Casková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro organizaci příměstského plaveckého tábora pro děti, který každoročně pořádá plavecká škola Kometa Brno. Tato práce obsahuje veškeré potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie.
|
|
Marketingový výzkum ve firmě FPO, s. r.o.
Hnilička, Libor ; Buchta, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků distribuční společnosti FPO s.r.o. s produktovým řešením mateřské společnosti GORDIC spol. s r.o. Podrobněji se věnuje metodám a metodologii marketingového výzkumu. Obhajuje zvolený plán výzkumu a metody určené k efektivnímu dosažení stanovených cílů. Tyto metody jsou následně použity k analýze současné situace firmy a aktuálního stavu spokojenosti zákazníků společnosti. Výstupem práce je mimo jiné odhalení vazeb mezi nastavením marketingového mixu firmy, aktuální spokojeností zákazníků a schopností firmy být o krok napřed před konkurencí. Cílem této práce je navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení firmy na trhu.
|
|
Podnikatelský záměr založení zdravé zmrzlinárny
Ledvina, Vojtěch ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Poláček, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat problematikou podnikatelského záměru. Rozhodování předcházejícímu vytvoření podnikatelského plánu, jako je například volba formy podnikatelského subjektu (OSVČ vs. s.r.o.), formy financování (jaký produkt bude nejvhodnější, popřípadě využití možnosti financování vlastními zdroji). Dále se práce zaměří na možnosti expanze společnosti.
|
| |
|
Podnikatelský záměr - hospůdka v anglickém stylu
Weiss, Petr ; Pleva, Michael (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení nové nekuřácké hospůdky. V první části jsou nastíněna teoretická východiska, na základě kterých je zpracována cast praktická. Výsledný podnikatelský záměr v praktické části, vychází z celkové analýzy trhu, jak z hlediska potenciálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Na závěr bude posouzena realizovatelnost a reálnost záměru.
|
|
Založení účetní firmy
Štambacherová, Gabriela ; Hadravová, Jana (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o nezbytných krocích k založení a provozování firmy zaměřené na poskytování účetnictví. Obsahuje veškeré potřebné informace pro podnikatele, který by se rozhodl dané podnikání zahájit, včetně marketingového mixu a analýzy trhu.
|
| |