Název: Průzkum trhu a navržení optimální marketingové strategie pro konkrétní firmu
Překlad názvu: Market Research and Proposition of Optional Marketing Strategy for Particular Company
Autoři: Boček, Aleš ; Nevosád, Lukáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; Marketing; marketingové řešení; marketingový mix.; průzkum trhu; market research; market solution; Marketing; marketing mix.; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1146

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550718


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet