Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 136 záznamů.  začátekpředchozí107 - 116dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní pohled na internetovou mikrokomunitu
Hejl, Radomír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tůma, Michal (oponent)
Cílem této práce je teoreticky a následně i prakticky popsat komplexní přístup k internetovým mikrokomunitám. Práce je zaměřena především na projektové manažery komunitních webů nebo na jejich vlastníky a měla by jim poskytnout jak teoretické, tak praktické zkušenosti a postupy jak internetovou mikrokomunitu založit, rozvíjet ji a následně ji monetizovat. Práce čerpá především z praktických zkušeností při spravování a budování cestovatelské komunity ORBION.CZ a komunity matek a těhotných eMimino.cz. Vždy jsem vycházel nejdříve z obecných předpokladů v odborné literatuře a následně jsem se snažil poskytnout pohled z praxe a nabídnout zkušenostmi podložená řešení problémů, a tak myslím, že může má práce uchopit tuto celkem novou problematiku zajímavým způsobem. Celá práce je rozdělena na několik tematických celků reflektujících životní cyklus komunity. Nejdříve obsahuje teoretické vymezení pojmů a typologizaci internetových komunit. Následuje teoretické vymezení struktury uživatelů, popis vzniku komunity, její budování, udržení a řešení častých problémů z praktického hlediska. Poslední část je zaměřena na teoretické možnosti monetizace a následně na praktické možnosti volby business modelu.
Využití sociálních sítí pro propagaci společnosti
Zahradník, Jan ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali jsou sociální sítě vhodným prostředím pro zviditelnění a prezentaci firem a jejich produktů a na základě zvolených kritérií určit, které sítě v českém prostředí jsou pro tuto prezentaci nejvhodnější a jaké nástroje pro propagaci nabízejí. Práce je rozdělená na část teoretickou, v níž se zaobírám odbornou terminologií, popisuji vývoj prostředků ke sdružování lidí na internetu až do dnešní podoby sociálních sítí. Následuje kapitola, která zmiňuje nejrozšířenější sociální sítě v České republice se zaměřením hlavně na Facebook, na němž také popisuji platformu pro vývoj aplikací. V praktické části ilustruji možnosti propagace společnosti na Facebooku prostřednictvím reálné marketingové kampaně, zaobírám se rozdíly v cílení, náklady spojené s chodem kampaně a poté vyhodnocuji, zda je kampaň úspěšná a přidávám návrhy na zlepšení. Dalším tématem je možnost využití Facebook API a jazyka FBML při tvorbě aplikace na platformě Facebook a s tím spojené využití při internetovém marketingu. Práce obsahuje také veřejný průzkum, který zachycuje, jaké sociální sítě lidé opouštějí a na jaké se naopak přesunují, reakce uživatelů na reklamu na sociálních sítích a vztah k aplikacím na sociálních sítích běžících. Přínosem práce je ukázat možnosti, které nabízí využívání sociálních sítí při prezentaci společností prostřednictvím sociálních sítí.
Využití Webu 2.0 v knowledge managementu malých a středních firem
Mejzlík, Štěpán ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Práce se věnuje možnostem využití trendů Webu 2.0 v knowledge managementu podniku. Její těžiště spočívá ve zkoumání systémů označovaných souhrnným názvem Enterprise 2.0. Cílem je ukázat, jaké možnosti Enterprise 2.0 podnikům nabízí, jak může přispět k efektivnímu knowledge managementu a jak může díky tomu podnik zvyšovat svou efektivitu. Práce se zabývá i způsobem zavádění Enterprise 2.0 v podniku s důrazem na začleňování systému do širšího rámce firemní kultury. V aplikační části práce navrhuje řešení knowledge managementu mezi lektory významné pražské jazykové školy.
Internet a informační společnost
Ješko, Štěpán ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá internetem a jeho vlivem na současnou tzv. informační společnost, jejímž základem jsou informace. Cílem práce bylo analyzovat současný vliv internetu na informační společnost a zhodnotit její rozvoj v rámci EU. Také shrnout, jak se změnily a především rozšířily možnosti jeho využití, zvýšil počet jeho uživatelů a zjednodušila se k němu přístupnost v poslední dekádě.
Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.
Marketing a reklama v rámci social software
Veselský, Štěpán ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Bouška, Jan (oponent)
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten pravý rozvoj internetového marketingu nastal s počátkem vzniku interaktivních webů - již ne jen statických "webových prezentací" - jejichž obsah tvoří z převážné většiny jejich uživatelé, přihlašují se na ně pod svými jmény, tvoří své profily a dohromady tak utvářejí sociální sítě. Tzn. webů, které jsou označovány jako Web 2.0. Postupem času se vyvinulo velké množství marketingových nástrojů, které nejen propagují jednotlivé produkty, ale také se snaží udržovat se zákazníky vřelé vztahy, upevňovat mezi nimi citové pouto a nabízet jim obsah šitý na míru. Social software projekty shromažďují na jedno místo ohromné množství lidí, kteří se chtějí podělit o to, kdo jsou, co rádi jedí, dělají či poslouchají za hudbu -- a jako takové jsou naprosto dokonalým místem pro cílenou reklamu. V této práci je nejprve definován Social software v rámci Webu 2.0, dále prezentovány nástroje internetového marketingu a v poslední části jsou tyto aktivity ukázány na konkrétních případech.
Využití webu 2.0 v komerčních organizacích
Vencovský, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím webu druhé generace v komerčních organizacích. Cílem je popsat možná využití a zhodnotit praktické nasazení v konkrétní organizaci. V teoretické části je objasněna teorie webu 2.0 a jeho nejčastější řešení s akcentem na komerční sféru. V práci bude představeno, jak podnik může využít wiki, jaké blogy se v praxi používají a jak se prezentovat na sociálních sítích. Web druhé generace je následně uveden v kontextu s částmi podnikové informatiky, do kterých přímo zasahuje. V této části je zaznamenán odklon od klasických systémů CRM, SCM, KM a groupware. Teoretické znalosti jsou nakonec aplikovány v analýze prováděné na existujícím podniku. Důrazem je kladen především na reálnost navrhovaného řešení.
Využití diskusních skupin pro podporu výuky na vysokých školách
Rumplíková, Blanka ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Zaměřením práce je problematika webu 2.0 vztažená na oblast vzdělávání na vysokých školách. Pojem web 2.0 je definován v první části práce, kde jsou uvedeny jeho charakteristické znaky a přehled nejvíce využívaných nástrojů. Konkrétně je tématem práce jeden z nástrojů webu 2.0, kterým jsou diskusní skupiny a jejich vliv na podporu výuky. Diskusní skupiny jsou obecně charakterizovány v druhé části, kde jsou vytvořena kritéria pro jejich srovnání a zhodnocení. Třetí část je věnována čtyřem vybraným školním diskusním fórům, která jsou popsána na základě dříve vytvořených kritérií a zhodnocena z různých pohledů. Dalším z cílů práce je zmonitorovat využívání internetových diskusních skupin studenty vysokých škol pomocí dotazníkového šetření, kterému je věnována poslední čtvrtá část této práce.
Využití principů Webu 2.0 pro web knihovny
Janíček, Milan ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Vojnar, Martin (oponent)
V práci byl popsán fenomén zvaný Web 2.0, jeho vznik i následná kritika. Změny, které přinesl byly naznačeny na základě popisu jeho aplikací a používaných technologií. Byl představen koncept Library 2.0 a zhodnoceny jeho nedostatky, z nichž nejzásadnějším je, oproti Webu 2.0, menší množství potencionálních uživatelů. Dále byl popsán současný stav využití technologií Webu 2.0 v knihovnách a jejich katalozích. Byla zdůrazněna příležitost využít dat knihovny a posouzeny možnosti jejich získání. Bylo vytvořeno odlehčené jednotné rozhraní a předvedeno jeho praktické využití.
Podnikatelský záměr: internetový portál
Jehlička, Marek ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Skopal, Pavel (oponent)
Diplomová práce pojednává o oblasti sociálních komunitních sítí na internetu v České republice. Na téma nahlížím z pozice podnikatele a zkoumám možnosti, jak toto téma využít v komerční prospěch. I proto praktickou část zpracovávám formou podnikatelského záměru, a snažím se zjistit, zda je takto koncipovaný projekt v České republice životaschopný, dlouhodobě rentabilní a konkurenceschopný. Podnikatelský plán je příkladem startup projektu a jeho cílem je získat investici na vývoj, propagaci a počáteční fungování projektu. Klíčové pro tyto úvahy je analýza trhu, tzn., zda je trh v České republice dostatečně velký a schopný projekt uživit. Sociálně komunitní portál, který je předmětem podnikatelského plánu, se zaměřuje na relativně úzkou skupinu uživatelů, a to na maminky s malými dětmi, těhotné ženy, v širším kontextu i na rodinné příslušníky těchto uživatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 136 záznamů.   začátekpředchozí107 - 116dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.