Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,574 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Hodnotová nabídka podniků a strategie
CHYLÍKOVÁ, Markéta
Obsah této diplomové práce je zaměřen na analýzu hodnotové nabídky firem a jejich strategie. Cílem této práce je na základě zvolené metodiky analyzovat stav současné situace vybraných podniků a následně navrhnout změny pro zlepšení jejich strategie. Tento hlavní cíl byl dosažen pomocí čtyř dílčích cílů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je strategie, strategie modrého oceánu, hodnotová nabídka nebo také význam a princip business modelu, který je pro tuto práci klíčový. V hlavní části jsou charakterizovány vybrané podniky a sestaveny business modely. Následně jsou zhodnoceny hodnotové nabídky podniků a jejich determinantů pomocí hodnotových křivek a PEST analýzy. Dále jsou navrhnuta doporučení pro strategii a změny jednotlivých firem. Ke splnění tohoto cíle byl vypracován rámec čtyř aktivních opatření. Všechny tři zkoumané podniky jsou na trhu velice úspěšné a nabízejí zákazníkovi určitou přidanou hodnotu. Společnost Pandora má silné postavení na trhu především díky svým originálním náramkům, které si mohou zákazníci sestavit dle své libosti. Společnost Mixit je známá především pro své vlastní míchání müsli dle chuti a výběru zákazníka. Společnost Airbnb je úspěšná díky své různorodé nabídce ubytování a pestrým zážitkům.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.
Hodnocení výkonnosti podniku s využitím metody Balanced Scorecard
Navrátil, Šimon ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje ekonomickému a finančnímu zhodnocení společnosti M&M Finance company s.r.o. za pomoci finanční analýzy a modelu Balanced Scorecard. První část popisuje použité metody a analýzy hodnocení výkonnosti společnosti a zároveň se soustředí na metodu Balanced Scorecard, jakožto stěžejní model. V druhé části jsou tyto metody a analýzy využity pro tvorbu zhodnocení výkonnosti společnosti M&M Finance. V rámci třetí části je vypracován návrh na implementaci metody Balanced Scorecard do společnosti M&M Finance, který si klade za cíl zlepšit výkonnost společnosti.
Návrh expanze kojenecké stravy na vietnamský trh
Tranová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je předložení manuálu postupu pro českou firmu s produkty dětské stravy při vstupu na vietnamský trh. Vybraná společnost pro předložení manuálu se zabývá výrobou a distribucí dětské stravy pro kojence a malé děti. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých má diplomová práce dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně ekonomického zhodnocení.
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Vojta, Michal ; CSc, Iva Dočkalová, (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Návrh konkurenční strategie společnosti
Majnuš, Ondřej ; Kolařík, Vladimír (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkurenční strategie společnosti působící ve stavebnictví. Obsahuje strategickou analýzu podniku, která vychází z teoretických poznatků v práci. Za pomoci stanovených záměrů firmy a strategické analýzy navrhuje konkurenční strategii a její implementaci.
Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.
Bortelová, Slavomíra ; Stračina, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
Návrh ICT strategie podniku
Helešic, Igor ; Koutný, Roman (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá informačními a komunikačními technologiemi (ICT) a jejich možnostmi jak přispívat ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku a plnění firemních cílů. Cílem práce je analyzovat výrobně-obchodní společnost se zaměřením na využití informačních technologií a navrhnout takovou ICT strategii, která bude odpovídat zvolené podnikové strategii.
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,574 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.