|
Využití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhu
Syručková, Pavlína ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím service designu jako klíčového nástroje pro zlepšení konkurenceschopnosti firem na přesycených trzích. Práce zkoumá, jak integrace service designu s marketingovými a komunikačními strategiemi může vylepšit vztahy se zákazníky a posílit zkušenosti. Na základě případové studie firmy Alfa s.r.o. práce demonstruje, jak mohou být principy service designu efektivně aplikovány k inovaci služeb. Práce využívá kvantitativního a kvalitativního výzkumu zákaznických preferencí k identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnou implementaci service designu. Výsledky práce naznačují, že systematické začleňování service designu do podnikové strategie může vést k trvale udržitelnému růstu a zlepšení pozice na trhu.
|
|
Analýza konkurenceschopnosti dodavatelů energie
WALTEROVÁ, Kateřina
Tato práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti dodavatelů energie v České republice. Stanoveným cílem je seznámit se situací na trhu dodavatelů energií a na základě dostupných dat analyzovat konkurenceschopnost jednotlivých dodavatelů. Do analýzy byli vybráni dodavatelé elektrické energie na základě tržního podílu vypočteného z počtu odběrných míst. Pro společnosti jsou spočteny vybrané finanční ukazatele podle dat z výročních zpráv a na jejich základě je určeno pořadí v mezipodnikovém srovnání. Další částí analýzy je porovnání firem podle cenové hladiny jejich produktů pro koncové spotřebitele ze sektoru domácností. V tomto případě jsou porovnávané společnosti rozděleny do dvou skupin a je pozorován způsob nastavení cen na základě externích vlivů, které byly v daných letech přítomné.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Štancl, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu 3D grafiky, především hledáním trendů, výzev, příležitostí, analýzou konkurence a segmentací trhu, ale také analýzou vybrané společnosti. Následuje výběr vhodných segmentů, stanovení cílů společnosti a navržení vhodné marketingové strategie, rozvoj lidských zdrojů, implementace strategie, finanční náklady na strategii a zhodnocení pro vybranou společnost.
|
|
Strategie rozvoje rodinného podniku
Vichr, Matěj ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje strategie vybraného rodinného podniku. Vymezuje teoretický základ v oblastech rodinného podnikání, tvorby strategie a změnového řízení. Na základě kritické analýzy je v souladu s teoretickými poznatky vypracován návrh strategického rozvoje ve zvoleném rodinném podniku společně s rámcovým plánem jeho implementace.
|
| |
|
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
|
|
Podnikatelský záměr s důrazem na financování
Pochyla, Martin ; MBA, Jan Hůla, (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je financování projektu ze strukturálních fondů Evropské unie a současně také rozbor problematiky tohoto druhu financování. Konkrétně je zaměřena na zpracování studie proveditelnosti, která tvoří nedílnou součást žádosti o dotace z těchto fondů a zabývá se i alternativními metodami získání finančních prostředků k uskutečnění požadovaného záměru.
|
|
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
|
| |